Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 nestartuje


Petr&406

Recommended Posts

Zdravím mám problém s mojí 306, 1.6 65kw NFZ. RV.99 facelift. Nespíná čerpadlo, ani neháže jiskru. Sehnal jsem z vrakače jiné relé co je za ŘJ v motoru, a stále žádná změna, to nárazové čidlo (červené tlačítko) jsem zkoušel též beze změny, imo funguje jak má (mám imo v klíčku) podle dia PP2000.

Motor jakoby točí naprázdno.

Napadlo mě koupit fungl nové relé za 1100. Jelikož to z vrakače, též nemusí fungovat. 

Jakékoli rady uvítám. 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud dle diag immo prijme, tak by se to rele melo sepnout. Pozor, je jich vic typu a lisi se vnitrnim zapojenim, takze radeji zkontrolovat, je to na nem nakresleno. Je to tak, i to z vrakace muze byt spatne. Jeste by to chtelo zkontrolovat, zda pri startovani jde signal otacek, jestli neodeslo cidlo na prevodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

noo, oznaceni to je, ale ta rele delalo vic firem, treba taky Bitron a nevim, zda se pak cisla shoduji, na boku  toho rele je nakres vnitrniho zapojeni, tak nejlepsi porovnat proste ty dva nakresy, zda souhlasi.

ze se nejde pripojit k jednotce je divny. To skoro vypada, ze neprijala kod immobilizeru. A nebo jestli neni nejaka pojistka napajeni jednotky spatna.

Na zaklade ceho jsi vlastne zacal resit to rele? Prestalo to startovat z niceho nic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ferry no začnu od začátku, auto jsem koupil cca před 2 měsíci jednou za 14dni jsem chtěl nastartovat, a nechtělo nastartovat, nastartovalo až na cca 3tí vytáhnutí a znova zapnutí klíčku, to nějak chytlo (neseplo čerpadlo, ale nějak to asi natáhlo palivo), když jsem to koupil tak byl nehorázně zrezly a špinavý motor tak jsem ho z prvu vzal wapkou, vše proběhlo v pořádku, auto chytlo nadrc. V neděli minulý týden jsem to chtěl ještě trošku umýt ten motor tak jsem ho navlhčil čistou vodou z rozprašovače. Poté jsem to nestartoval, a až v pondělí ráno jsem chtěl jet do práce, a nenastartovalo vůbec, poté jsem celý týden po práci zkoumal co by s tím mohlo být čerpadlo jsem zkoušel přez baterku a v pohodě jelo. Po čtení nějakých fór jsem zkusil očistit kostru na převodovce, tak též nepomohlo tak jsem pročistil kontakty kontaktolem(jak na ŘJ tak na tom relé + nějaké konektory co jsem tak nějak zahlédl,

Dnes jsem zkoušel jestli vůbec háže jiskru, protože jsem zkusil zapojit čerpadlo na externí baterku ,nechal jsem ho běžet a šel jsem nastartovat, a ani to neškytlo prostě nic.

Takže už to může být podle mě buď to relé nebo celá ŘJ

+ Všechny pojistky jsem zkontroloval jak pod volantem tak v motoru.

+Imo jednotka vzala 

IMG_20200327_110800.jpg

Upraveno uživatelem Petr&406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 306 se do RJ jednotky nedostaneš pokud se stane něco s immo ;) u 306 jsem už řešil, že umřela právě jednotka immo (nemá ještě BSI), ona sice komunikovala, ale nepředala info jednotce motoru, tudíž jednotka se neodemkla, nešlo nastartovat ani se do jednotky dostat ;) 

Řešením bylo immo off a auto do dneška jezdí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přes diag to nejde. U těhle starých jednotek to nejde ani přes OBD, musí se otevřít jednotka a tam upravit eeprom. Ale jestli to začlo až s umýváním auta, tak se zaměř prvně na to relé. Asi bych teď neřešil hned immo off, když to bude napájením jednotky. Diag by ti ale řekla, že je blokovaná jednotka viva la immo. Pokud nekomunikuje vůbec, je to pravděpodobně napájením (ať je nebo není immo off, tak bez napájení nenastartuješ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@inoxingno právě já bych to viděl na to imo.

Protože relé normálně cvaká ale nevim jestli správně, a když to předtím nechtělo nastartovat tak i pomohlo otočit klíček obráceně (klíček byl třeba čudlikem dolu tak jsem ho otočil nahoru a už to nastartovalo.)

+ Jak jako napájení jednotky? Když se chci připojit do ŘJ motoru tak mi dia napíše počítač neodpověděl. Svorkovnice od ŘJ jsem očistil a stříkl kontaktolem.

Upraveno uživatelem Petr&406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr&406 Ikdyž ti blokuje immo start, tak by to mělo být vidět ve výpisu chyb, ale ne že jednotka nekomunikuje (že není vidět). Relé cvakat může, ale může být na něm vypálená pecka, upálená kotva atd. Uvnitř modulu jsou 2 relé. Stačí to původní relé rozdělat a podívat se na kontaktky a změřit cívky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednou jsem resil 406tku, taky jednotka immo pres diag psala, ze prijala kod immo, ale uz ho neposlala do ECU, byl uhnilej drat v konektoru ECU, tim padem se neodblokovala a neslo se do ni ani pres diag dostat. V tomhle pripade, kdyz se myl motor bych se zameril na konektory a draty. Zkus ty kulate, pod drzakem baterky, jestli se nedostala voda tam. Dalsi vec je teda ta, ze i pred mytim motoru to, jak pises, haprovalo a musel jsi immo nacitat vickrat s otacenim klicku, to by skoro zas vypadalo, jak psal ChouLu, ze jednotka immo nefunguje uplne korektne a mozna teda neposila kod do ECU ona a draty za to nemuzou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...