Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Zdravím mám problém s mojí 306, 1.6 65kw NFZ. RV.99 facelift. Nespíná čerpadlo, ani neháže jiskru. Sehnal jsem z vrakače jiné relé co je za ŘJ v motoru, a stále žádná změna, to nárazové čidlo (červené tlačítko) jsem zkoušel též beze změny, imo funguje jak má (mám imo v klíčku) podle dia PP2000. Motor jakoby točí naprázdno. Napadlo mě koupit fungl nové relé za 1100. Jelikož to z vrakače, též nemusí fungovat. Jakékoli rady uvítám. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 pokud dle diag immo prijme, tak by se to rele melo sepnout. Pozor, je jich vic typu a lisi se vnitrnim zapojenim, takze radeji zkontrolovat, je to na nem nakresleno. Je to tak, i to z vrakace muze byt spatne. Jeste by to chtelo zkontrolovat, zda pri startovani jde signal otacek, jestli neodeslo cidlo na prevodovce inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) Ok díky, zkontrolují to čidlo. Ale kdyby to bylo to čidlo, tak by aspoň auto natlakovalo palivo ne? Upraveno 28. březen 2020 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek viz pravidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 kdyz neni signal od cidla otacek, tak RJ jednotka to rele taky nesepne, takze nejde benzin ani jiskra. to bude videt na diag v live datech, jestli pri startovani cidlo dava signal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) Ok pobědě kouknu na dia. Upraveno 28. březen 2020 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek viz pravidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @Petr&406 necituj prosím bezprostředně předchozí příspěvek. Pokud chceš někoho konkrétního označit použij @ a napiš jeho nick (vyzkoušej si to klidně v pokusech) pokud chceš ještě něco dopsat nemusíš hned psát další příspěvek. použij upravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @Ferrytak jsem to napíchl a chtěl jsem se podívat na to čidlo, a když otevřu motor nfz tak mi to napíše počítač neodpověděl. Takže to může být i ta celý ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Jednotky motoru neodchází. Spíš jdi po tom, co psal Ferry. Těch relé bylo víc druhů a z vraku není jistota funkčnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @inoxingok koupím to relé zapalování/vstřikování (to za ŘJ) snad to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @FerryTo relé má nějaké označení je toto to označení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 noo, oznaceni to je, ale ta rele delalo vic firem, treba taky Bitron a nevim, zda se pak cisla shoduji, na boku toho rele je nakres vnitrniho zapojeni, tak nejlepsi porovnat proste ty dva nakresy, zda souhlasi. ze se nejde pripojit k jednotce je divny. To skoro vypada, ze neprijala kod immobilizeru. A nebo jestli neni nejaka pojistka napajeni jednotky spatna. Na zaklade ceho jsi vlastne zacal resit to rele? Prestalo to startovat z niceho nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) @Ferry no začnu od začátku, auto jsem koupil cca před 2 měsíci jednou za 14dni jsem chtěl nastartovat, a nechtělo nastartovat, nastartovalo až na cca 3tí vytáhnutí a znova zapnutí klíčku, to nějak chytlo (neseplo čerpadlo, ale nějak to asi natáhlo palivo), když jsem to koupil tak byl nehorázně zrezly a špinavý motor tak jsem ho z prvu vzal wapkou, vše proběhlo v pořádku, auto chytlo nadrc. V neděli minulý týden jsem to chtěl ještě trošku umýt ten motor tak jsem ho navlhčil čistou vodou z rozprašovače. Poté jsem to nestartoval, a až v pondělí ráno jsem chtěl jet do práce, a nenastartovalo vůbec, poté jsem celý týden po práci zkoumal co by s tím mohlo být čerpadlo jsem zkoušel přez baterku a v pohodě jelo. Po čtení nějakých fór jsem zkusil očistit kostru na převodovce, tak též nepomohlo tak jsem pročistil kontakty kontaktolem(jak na ŘJ tak na tom relé + nějaké konektory co jsem tak nějak zahlédl, Dnes jsem zkoušel jestli vůbec háže jiskru, protože jsem zkusil zapojit čerpadlo na externí baterku ,nechal jsem ho běžet a šel jsem nastartovat, a ani to neškytlo prostě nic. Takže už to může být podle mě buď to relé nebo celá ŘJ + Všechny pojistky jsem zkontroloval jak pod volantem tak v motoru. +Imo jednotka vzala Upraveno 28. březen 2020 uživatelem Petr&406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 u 306 se do RJ jednotky nedostaneš pokud se stane něco s immo u 306 jsem už řešil, že umřela právě jednotka immo (nemá ještě BSI), ona sice komunikovala, ale nepředala info jednotce motoru, tudíž jednotka se neodemkla, nešlo nastartovat ani se do jednotky dostat Řešením bylo immo off a auto do dneška jezdí Ferry ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @ChouLu aha a jde imo off pomocí origo dia nebo jak to udělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Přes diag to nejde. U těhle starých jednotek to nejde ani přes OBD, musí se otevřít jednotka a tam upravit eeprom. Ale jestli to začlo až s umýváním auta, tak se zaměř prvně na to relé. Asi bych teď neřešil hned immo off, když to bude napájením jednotky. Diag by ti ale řekla, že je blokovaná jednotka viva la immo. Pokud nekomunikuje vůbec, je to pravděpodobně napájením (ať je nebo není immo off, tak bez napájení nenastartuješ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) @inoxingno právě já bych to viděl na to imo. Protože relé normálně cvaká ale nevim jestli správně, a když to předtím nechtělo nastartovat tak i pomohlo otočit klíček obráceně (klíček byl třeba čudlikem dolu tak jsem ho otočil nahoru a už to nastartovalo.) + Jak jako napájení jednotky? Když se chci připojit do ŘJ motoru tak mi dia napíše počítač neodpověděl. Svorkovnice od ŘJ jsem očistil a stříkl kontaktolem. Upraveno 28. březen 2020 uživatelem Petr&406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @Petr&406 Ikdyž ti blokuje immo start, tak by to mělo být vidět ve výpisu chyb, ale ne že jednotka nekomunikuje (že není vidět). Relé cvakat může, ale může být na něm vypálená pecka, upálená kotva atd. Uvnitř modulu jsou 2 relé. Stačí to původní relé rozdělat a podívat se na kontaktky a změřit cívky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 jednou jsem resil 406tku, taky jednotka immo pres diag psala, ze prijala kod immo, ale uz ho neposlala do ECU, byl uhnilej drat v konektoru ECU, tim padem se neodblokovala a neslo se do ni ani pres diag dostat. V tomhle pripade, kdyz se myl motor bych se zameril na konektory a draty. Zkus ty kulate, pod drzakem baterky, jestli se nedostala voda tam. Dalsi vec je teda ta, ze i pred mytim motoru to, jak pises, haprovalo a musel jsi immo nacitat vickrat s otacenim klicku, to by skoro zas vypadalo, jak psal ChouLu, ze jednotka immo nefunguje uplne korektne a mozna teda neposila kod do ECU ona a draty za to nemuzou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr&406 Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 No, takže relátko to není to funguje, zjistil jsem že jsem špatně zadával typ motoru dával jsem nfz mp5.2 a všiml jsem si že na ŘJ je mp7.2 tak jsem to znovu napíchl a dia napsala "neznámé objednací číslo v PP2000, počítač se právě zavádí". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Tak to potvrď a jdi dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.