Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Úsporný režim


Aidam88

Recommended Posts

Zdravím vás. Chci se zeptat: rozsvitili se snad vsechny kontrolky ale pak dobry. Jedu do práce a auto spadlo do nouzaku a diagnostika vyhodila vadu řídící jednotky automatické převodovky. Chci se zeptat kde najdu onu řídící jednotku pak kde je je víko na doliti prevodoveho oleje a proc je auto v uspornem režimu i kdyz nestartuju. Peugeot 407 sw, 2.0 hdi, 100kw, 2005. Děkuji za cenné rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemuze byt slaba baterka? Zkusil bych dat novou, vymaza vsechny chyby na diag a testoval...

 

Btw. proč jinak řešíš jeden problém ve dvou vláknech? Už sis domluvil s někým diagnostiku? Bez toho se nepohneš...

Upraveno uživatelem h4wk3y
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto padlo do nouzáku, tzn. kontrolka motoru, ale chyba PRND ne? Chyba převodovky zjištěna až na diagnostice? jaké?

Řídící jednoka je na převodovce. Olej chceš dolít proč? Na to je speciální postup, tady na fóru několikát popsaný.

Auto je v úsporném režimu, dokud nenastartuješ.

Upraveno uživatelem Agrafik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IBaterka vymenena. Resim to proto ze to slo za sebou. Prvně kontrolky, výměna baterie pac bylo horsi startování. Dva dny pohoda a pak cestou do prace do nouzového rezimu a odtah. Napichnuto na diagnostiku a ukazala chybu jednotky automatické převodovky. Chvili jsem to neresil auto odstavene. Chtěl jsem si dnes tu chybu jen potvrdit a otocim klíčem a auto bylo v nouzovem rezimu ze mi to nepripojilo ani neorigo diagnostiku. Takze asi tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to spadlo do nouzaku auto psalo gearbox faulty ale ne ta original kontrolka ktera ukazuje vadny automat. Bylo receno ze mam začít tim nejjednodušim a to: Dolit olej kvuli tlakům nebo pak vymenit ze se muze rychle zahrat a cidlo se prehreje a hodi to do nouzaku. Po přeřazení z P na N nebo R to furt ukazovalo P az kdyz jsem to dal na D tak to přestalo. To mi bylo receno ze to muze byt lanovodem a ze řídící jednotka neni schopna vyhodnotit jaka je tam rychlost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

A neni to proste tim, ze nedobiji alternator, nova baterka se taky vycucla a pak vse havarovalo kvuli nizkemu napeti? Takze zacal bych merenim baterie, pokud je nova a nabita, mela by drzet alespon 12,6-12,8 V. Pri bezicim motoru by pak na ni melo byt alespon 14,3V, max ale do 15V. Od toho se pak odrazit v hledani dal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...