Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Závada na 206 - rachot při zvýšení otáček


aitos

Recommended Posts

Otci  na 206 2.0 dieselu po zařazení 4. stupně cosi prasklo a začalo rachtat vpředu. Vůz náhle ztratil výkon. Pak se došoural s ním zaparkovat. Na volnoběhu motor se zdá být v pořádku, ale jak zařadí jakoukoliv rychlost, rachotí to hrozně a vůz nemá skoro žádný tah. Co se stalo, urvala se hnací poloosa, nebo špatný diferák?

 

Upraveno uživatelem aitos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, nejvíce asi vysvětlují ty poloosy, kde by se jinak ztrácet při vyšších otáčkách ten výkon? A nebo ta dvouhmota, nevím jak u té spojky pracuje.? Co jsem četl, v převodovce většinou odchází ložiska, nebo se ometou nějaká kola, to většinou u nějaké konkrétní rychlosti, tohle dělá stejný rachot u jakéhokoliv stupně.

Upraveno uživatelem aitos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to u poloosy uvolněný v té krabičce co má být přišroubovaná k převodovce. Po výměně nějakého řemenu technik patrně nedotáhl. Tím došlo k povysunuti části poloosy. Ale neviděl jsem to osobně, tak možná popisují nejasně. Navíc díky tomu vytekl olej ze skříně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...