aitos Odesláno 26. březen 2020 Sdílet Odesláno 26. březen 2020 (upraveno) Otci na 206 2.0 dieselu po zařazení 4. stupně cosi prasklo a začalo rachtat vpředu. Vůz náhle ztratil výkon. Pak se došoural s ním zaparkovat. Na volnoběhu motor se zdá být v pořádku, ale jak zařadí jakoukoliv rychlost, rachotí to hrozně a vůz nemá skoro žádný tah. Co se stalo, urvala se hnací poloosa, nebo špatný diferák? Upraveno 26. březen 2020 uživatelem aitos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 26. březen 2020 Sdílet Odesláno 26. březen 2020 Dvouhmota, převodovka, poloosy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 26. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2020 (upraveno) Díky, nejvíce asi vysvětlují ty poloosy, kde by se jinak ztrácet při vyšších otáčkách ten výkon? A nebo ta dvouhmota, nevím jak u té spojky pracuje.? Co jsem četl, v převodovce většinou odchází ložiska, nebo se ometou nějaká kola, to většinou u nějaké konkrétní rychlosti, tohle dělá stejný rachot u jakéhokoliv stupně. Upraveno 26. březen 2020 uživatelem aitos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. březen 2020 Sdílet Odesláno 26. březen 2020 206ka má motor RHY, tam dvouhmota není, je to na 99% vadná poloosa, ale napiš pak co tomu bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 31. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2020 Tak je to u poloosy uvolněný v té krabičce co má být přišroubovaná k převodovce. Po výměně nějakého řemenu technik patrně nedotáhl. Tím došlo k povysunuti části poloosy. Ale neviděl jsem to osobně, tak možná popisují nejasně. Navíc díky tomu vytekl olej ze skříně. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.