hynekstejkoza Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 (upraveno) Mám neřešitelný problém, stále natlkované hadice, při otevřeném chlaďiči mi jde voda ven. Jedná hadice do topení stále studená, spodní z chladiče k termostatu(slabá s odvzdušněním) také. Když odmontuji víčko termostatu tak tam není voda. Těsnění pod hlavou a hlava jiná, tento problém je už podruhé a než vyletlo těsnění tak jsme najel 20000km i s tímto problémem. Motor D9B 1.9d. Budu rád za tel. radu. Tel. 607574749. Díky za jakoukoliv radu. Upraveno 24. březen 2020 uživatelem Béďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 Moc tomu nerozumím. Zahřátý motor má v chladícím okruhu tlak. Pokud vypnu motor a hned otrvřu expanzku, tak vyletí voda, to je normální. Jestli to netopí, tak může být špatně odvzdušněný systém, termostat nebo ucpaný radiátor topení. Někdy je fakt problém systém dobře odvzdušnit (na tělese termostatu a na vstupu hadic do kabiny jsou ventilky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 ahoj, píšeš neřešitelný problém, tak proč jsi tu psal?? řekl bych, že necirkuluje voda, radiátor topení je průchodný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hynekstejkoza Odesláno 24. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2020 Stačí když točím motorem a už tvrdou hadice, termostat tam nemám a radiátor topení jsem zkoušel profouknout hubou a šel lehce, bublalo to v motoru. Jinak když to odvzdušňuji tak u termostatu na ventilů mi jde stále vzduch. Nejde mi do hlavy proč je studená stále hadice z topení, když jedna je horká a druhá ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 V okruhu nesmí být nikde vzduch. Asi je systém zavzdušněný, ale otázka proč. Podíval bych se na vodní pumpu, jestli obíhá kapalina a dal bych tam termostat. Není možný, že někdo nechal třeba hadru v hadici? Když se dělala hlava.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hynekstejkoza Odesláno 24. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2020 Hlavu jsem dělal já, mně už taky napadá jen ta pumpa ale zase by to nehazelo vodu ven z chladiče hned za studena. Voda pod autem taky není,nebo pod pumpou. Už jsem z toho na prášky. Stalo se to tak že mi vyletlo těsnění pod hlavou a v tu dobu auto i topilo a dobře. Od té doby co jsem to vyměnil tak netopilo, jen v tahu, a najel jsem cca 10000km a zas se mi to stalo na tom samém místě. Vyměnil jsem těsněni i hlavu a po 10000 opět,a to se nechá jezdit i když to tlakuje. Jediné co jsem nedělal je ta pumpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. březen 2020 Sdílet Odesláno 24. březen 2020 Ty, ale to není možný, aby studený to házelo vodu ven z expanzky. Buď blbě zapojeny hadice nebo je to někde ucpaný. Chladič, hadice, přïruba, nasátá hadra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 25. březen 2020 Sdílet Odesláno 25. březen 2020 Prasklá hlava nebo blok ? Když to tlakuje hned po startu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.