Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407 2.0 HDi - vynecháva, nepravidelný chod


Bobro

Recommended Posts

Pekný deň prajem,

vlastním Peugeot 407 SW, motor 2.0 HDi RHR, vstrekovanie Delphi. Prosím Vás o pomoc pri riešení zaujímavého problému, s ktorým si nevieme dať rady. Nižšie prikladám video.

Auto štartuje pekne za studena aj za tepla, ale po studenom štarte má nepravidelný chod, následne otáčky vybehnú na 1300 ot/min a dosť s ním trasie. Po stlačení brzdového pedálu otáčky spadnú, po pustení sa opäť dvihnú. Za jazdy nemá vôbec výkon a trasie. Asi po minúte jazdy autom cukne a naraz vystrelí, potom už ide normálne. Poslednú dobu to však robí už aj za teplého motora. Ďalším problémom sú veľmi časté regenerácie FAPu, podľa Diagboxu v priemere každých 60 km. Diagnostika vypisuje chyby:

P1363 - Akcelerometr

P0471 - Signál diferenciálního tlaku ve výfukovém potrubí

P12A5 - Korekce dodávky vstřikovače 2

Druhý vstrekovač menený za repasovaný, bez zmeny. Menené sú snímače vačky a kľuky. Počítam s tým, že FAP už bude asi pred smrťou, len mi nejdú do hlavy tie otáčky a hlavne tá chyba druhého vstreku.

Ďakujem veľmi pekne za každú radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Druhej vstřik jsi počítal od převodovky nebo od rozvodů? Tu regeneraci bych nechal vynutit přes diagbox a hlavně nechat proběhnout až do konce. Koukni na EGR ventil v jakym je stavu. A zkouknul bych v dia plynovej pedal , jestli ukazuje správný polohy. Ještě můžeš zkouknout podtlaky klapek sání, ale tam je závada škubání spíš jen při regeneraci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstrek som počítal od prevodovky. EGR som čistil, skúšal som ho aj zaslepiť, ale dokopy žiadna zmena, okrem toho, že mi občas hádzalo do nudzoveho režimu. Plynový pedal som kontroloval, v diagboxe ukazuje normálne hodnoty. Skúsim ešte vynútiť tu regeneráciu, ak to tam niekde nájdem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřiky se vzájemně doplňujou, akorád teď si nejsem jistej, jestli první s druhym a 3 se 4 , nebo 1 s 3 a 2 se 4 .  Ještě je můžeš skusit přeházet,jestli se ti ta chyba přesune jinam, pokud bude pořád na druhym, tak bych změřil tlaky ve válcích a prošel kabely od vstřikovačů. U jednoho auta už jsem viděl prošoupanou izolaci mezi drátama  k jednomu vstřiku a taky to dělalo podobné problémy.

Upraveno uživatelem hiphoper123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...