Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 308 II 12/2013 1.6 THP 92kw


Rudyment

Recommended Posts

před 17 hodinami, Ajap napsal:

Dr. Taby: No ale u Tvěho VTI jsi byl spíš pacient Ty, než ten motor - bez urážky:) V rodině jsme měli/máme 3x VTI: 

Spíš než pacient rukojmí. To auto objektivně žralo olej. cca 1 l na 2,5 - 3 000 km a výrazně se zvýšila hlučnost. A zjevně bylo potřeba udělat ventily. A když se podívám na obdobné příběhy, tak by nás těch pacientů bylo na ten motor prostě moc. První 4 roky byla docela pohoda, další dva to šlo, jen hlídat olej  rok byl normální provoz se starým autem a rok bylo už k naštvání. Jsem rád, že je to za mnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taakže, 

Vravel som, že tu napíšem čo s tým bolo.

Sledoval som to, kontrolky zhasli, odvtedy sa závada neprejavila, auto ide na brnk, všetko v pohode, bol som v Peugeot servise, nechal som auto stáť 30 min a neprejavilo sa to.

Jediné čo viem povedať s určitosťou je to, že keď stojím na volnobehu 2-5min tak následne pri odštartovaní ide biely dym z vyfuku, ale potom už nie.Zároveň je okolie auta smrieť po spálenine a benzíne, ale dokým to jazdí tak sa do toho asi nejdem viac špárať ako doteraz.

😌

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...