p308sw Odesláno 9. březen 2020 Sdílet Odesláno 9. březen 2020 Dobrý večer. Mám Peugeot 308 vti rok 08. Pri naštartovaní studeného, alebo slabo teplého auta motor ma zvláštne vrčiaci zvuk a často vypadne po chvílke niektorí valec na volnobeh. Vymenil som sviečky, cievky, vyčístil selenoidy, pred polrokom čidlo teploty a chyba tu je stále. Nie je to chyba paliva, ale elektriky. Za jazdy to nerobí a ide pekne má vykon. Ak sa zohreje ide pekne aj voľnobeh. Čo ešte vyskúšať? Pri cca 70 stupňch. Nedalo sa viac na voľnobeh, lebo vypadol iektorý valec. Chyby vyhadzuje približne v rovnakú dobu. Výpadky valcov sa striedajá hlavne2 a 4 , alebo oba naraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 9. březen 2020 Sdílet Odesláno 9. březen 2020 máš tam opotřebení katu to ti klidně může způsobovat špatné zapalování nebo to může dělat i blbá lambda za katem nehledě na to.. kolik máš najeto a už jsi dělal rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. březen 2020 Sdílet Odesláno 9. březen 2020 První se podívej endoskopem do katu z vrchu. Může být sesypanej a pak se ucpává výfuk a proto to vynechává. Když nepomůže výměna, je špatná hlava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p308sw Odesláno 11. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2020 Teraz som šiel autom a po ohrianí auta na volnobeh výpadok 4 valca. Zaujímave, že diagnostika zaznamenala len 6km/h a teplotu 7 stupňov, pritom motor mohol mať okolo 70. Vypnutie, naštartovanie, dobre som ho preháňal a motor už šiel bez chybičky 60km. Nechal som ho 20min. na voľnobeh a bežal ako hodinky. Lambdy pri zohriatom morote kolísali tak ako majú, sú funkčné, takže aj kat. by mal byť. Rozvody som este nerobil, nechrastia. Ale tiez premýšlam či po 200000 časovanie nie je rozhodené. Výfuk absolútne nedymí. Zlá hlava... široký pojem, čo na nej može byť zlé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 11. březen 2020 Sdílet Odesláno 11. březen 2020 (upraveno) Lítaj sedla/ventily v pouzdrech. U sedel je ta zrada, že se to pak projevuje při maximálním zahřátí (kolem 105 stupňů C) a na volnoběh to začne vynechávat. Až uvidíš a pochopíš systém BMW Valvetronik, tak ti bude jasné, proč i 0,3mm posunutí sedla způsobí vynechání. Proměnný zdvih ventilu. Ale to je ta poslední možnost. Jinak vynechávání spalování na válcích může dělat kde co, i cívka se svíčkama (to je ta nejjednoduší varianta). Vrchní lambda není zde skoková-je to lineární WideBand, jenom spodní je skoková. První generaci motorů 06-08 rok s ocelovýma kruhama na vačkách trápilo vydírání drážek do hliníku- hlavy, pak už to nahradili plastem a to už celkem fungovalo. Upraveno 11. březen 2020 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.