Jump to content
Medvěd

Antikorozní nástřik podvozku a vystříkání dutin

Recommended Posts

Posted (edited)

Za rohem je jaro a já přemýšlím o tom, že bych nechal u auta ošetřit spodek a dutiny. Jednu 406ku, která "prý" žádný nástřik nepotřebovala mi před lety rez úspěšně sežrala a protože si současné auto hodlám ponechat delší dobu, zvažuju, že bych tuhle kdysi hojně praktikovanou metodu zkusil aplikovat.

Nemá tu někdo zkušenost se servisem, který to opravdu umí? Ideálně Praha, ale když to bude jinde dobře udělané a za dobré peníze, nebojím se někam zajet.

Edited by Medvěd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ono je dobré (rozumné) spodek auta napřed umýt teplou wapkou (nebo ručně očistit bláto, mastnotu), teď sundat všechny ty plasty (např. podběhy) atd., něco pozakrývat novinama, oblepit, ceny materiálu jsou taky jinde, než byly kdysi...

Edited by ozzy56

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja se to take chystam v lete delat, od znameho z lakovny jsem dostal cenovku 6 az 7 tis. V dnesni dobe a pri dnesnich cenach mi prijde rozumna cena do 10 tis, spis bych hledel na to, aby to slo nekam, kde to udelaji zodpovedne a poradne.

Edited by luky30

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Před hodinou, Medvěd napsal:

Nechci to dělat TEĎ, ale snažím se nabrat nějaký informace. Tip Milana+ mi přijde poněkud nad limit, cena do 5000,- by mi přišla rozumná.

Když vezmu že chceš komplet spodek a dutiny. Tak počítej na Tvoje auto je velký takže min 5 raději 6 litrů BODY  litrovka 250Kč = 1500 Kč , litrová plechovka na dutiny od téže značky 350 Kč  Nějakejch 5 litrů technickýho benzínu 100 Kč / litr tj. 500 Kč nějakej zakrývací materiál nějaký hadry na čištění dejme tomu další 500Kč takže v základním materiálu jsme 2850 Kč počítej s tím že když se budou sundávat podběhy tak budeš muset vyměnit minimálně 60% těch plastovejch  cvoků co to drží  a deseti kusový balení je kolem 130 Kč počítej tak tři že zděláš tj.390 Kč , umytí wapkou  to bude jakože ruční mytí počítám 1000 Kč( to musíš počítat extra protože málokdo má wapku aby uměla horkou vodu takže to poveze někam na mytí) . Příprava na samotné stříkání : sundání plastů, zakrytí věcí který se nesmí zastříkat dočištění kam se nedostala voda z wapky. v jednom člověku práce dejme tomu 5-6 hodin samotný stříkání 3-5 hodin po zaschnutí nastrojení všech věcí zpět na auto 4-5 hodin takže to je třeba 16 hodin práce když vezmu průměrnou cenu hodinu práce někde kolem 400 Kč  tak to je 6400 + 4240=10640 Kč  A myslím si že se s cenama všeho držím vcelku při zemi.   A myslím si že tak na dva až tři dny je auto mimo hru. 

Teď jsem si proběhnul ten tip od Milana+  je pravda že tam mají ceník někdy od r. 2018 takže si myslím že dnes jsou cenou asi trochu výše než tam píšou ale hlavně oni používají lepší materiál než jsem do ukázkové kalkulace dal já. 

Edited by Vena garážmistr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe.Tr - taky názor. 😋

 Véna Gaážmistr - na tom Kladně to vypadá cenově zajímavě, teď ještě najít někoho, kdo tam byl 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vena Ti to tu zkalkuloval, podívej se co Kladno má za materiál. Takže tak. Nemáš kotrmelec, ale kus auta a tam se cena také odvíjí. A zaměstnanci tam také musí vydělat na chod a rozvoj firmy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 37 minutami, Vena garážmistr napsal:

Když vezmu že chceš komplet spodek a dutiny. Tak počítej na Tvoje auto je velký takže min 5 raději 6 litrů BODY  litrovka 250Kč = 1500 Kč , litrová plechovka na dutiny od téže značky 350 Kč  Nějakejch 5 litrů technickýho benzínu 100 Kč / litr tj. 500 Kč nějakej zakrývací materiál nějaký hadry na čištění dejme tomu další 500Kč takže v základním materiálu jsme 2850 Kč počítej s tím že když se budou sundávat podběhy tak budeš muset vyměnit minimálně 60% těch plastovejch  cvoků co to drží  a deseti kusový balení je kolem 130 Kč počítej tak tři že zděláš tj.390 Kč , umytí wapkou  to bude jakože ruční mytí počítám 1000 Kč( to musíš počítat extra protože málokdo má wapku aby uměla horkou vodu takže to poveze někam na mytí) . Příprava na samotné stříkání : sundání plastů, zakrytí věcí který se nesmí zastříkat dočištění kam se nedostala voda z wapky. v jednom člověku práce dejme tomu 5-6 hodin samotný stříkání 3-5 hodin po zaschnutí nastrojení všech věcí zpět na auto 4-5 hodin takže to je třeba 16 hodin práce když vezmu průměrnou cenu hodinu práce někde kolem 400 Kč  tak to je 6400 + 4240=10640 Kč  A myslím si že se s cenama všeho držím vcelku při zemi.   A myslím si že tak na dva až tři dny je auto mimo hru. 

Teď jsem si proběhnul ten tip od Milana+  je pravda že tam mají ceník někdy od r. 2018 takže si myslím že dnes jsou cenou asi trochu výše než tam píšou ale hlavně oni používají lepší materiál než jsem do ukázkové kalkulace dal já. 

Na co tech.benzin? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě Béčko i FoFo dělala jedna krásná mladá paní v Novém Městě nad Metují. Byl jsem spokojený, pokud chceš kontakt... :D Počítáš s tím, že to auto musíš na několik dní u nich odstavit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Přesně jak píše ozzy56. Něčím je potřeba umejt nářadí apod. 

Nevím no jako na tom Kladně už při pohledu na ten ceník umytí wapkou 200 Kč jako to mi připadá že to tam jen plácli aby tam něco měli. A jako Tlumex nevím no viděl jsem tím udělané jedno auto. Jo vlastně dvě tatík si tlumexem vypatlal podběhy ještě na stodvacítce a po asi třech měsících celá ta " šlupka " toho Tlumexu odpadla od " plechu " .  Resistin ten se používal taky v dobách stodvacítek . Nevím k tomu materiálu by se asi mohl vyjádřit @ozzy56 který se tímto zabýval dost dlouho profesně. Další věc podívej se kdy naposledy ty Kladeňáci aktualizovaly stránky před dvěma roky to asi taky něco vypovídá o tom jak asi ta firma funguje. 

Edited by Vena garážmistr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Milan+ mno, auto třeba joo, ale pistol musíš něčím propláchnout, nejen utřít hadrem, když pistol nepropláchneš, druhý den nechce stříkat :D a mistr mi nechtěl psát každý den novou :papa

dělal jsem jen s přípravky Body, spodky i dutiny, někdy se musel ten sajrajt v plechovce na spodky naředit tech. benzínem, protože byl moc tuhý, na dutiny byl v kartuši, tam to bylo OK

Edited by ozzy56

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 48 minutami, ozzy56 napsal:

@Milan+ mno, auto třeba joo, ale pistol musíš něčím propláchnout, nejen utřít hadrem, když pistol nepropláchneš, druhý den nechce stříkat :D a mistr mi nechtěl psát každý den novou :papa

dělal jsem jen s přípravky Body, spodky i dutiny, někdy se musel ten sajrajt v plechovce na spodky naředit tech. benzínem, protože byl moc tuhý, na dutiny byl v kartuši, tam to bylo OK

Tak to je to čeho jsem se bál, ředit to do dutin benalem. To bych nedělal nikdy. Když bylo potřeba, tak se to ohřálo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...