Medvěd Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 (upraveno) Za rohem je jaro a já přemýšlím o tom, že bych nechal u auta ošetřit spodek a dutiny. Jednu 406ku, která "prý" žádný nástřik nepotřebovala mi před lety rez úspěšně sežrala a protože si současné auto hodlám ponechat delší dobu, zvažuju, že bych tuhle kdysi hojně praktikovanou metodu zkusil aplikovat. Nemá tu někdo zkušenost se servisem, který to opravdu umí? Ideálně Praha, ale když to bude jinde dobře udělané a za dobré peníze, nebojím se někam zajet. Upraveno 3. březen 2020 uživatelem Medvěd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 @ozzy56 tady o tom má téma... já bych hlavně počkal na léto, až dutiny budou opravdu suché. Medvěd a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Tady na tyto jsem slyšel jen samou chválu. https://www.autoklempirstvi.cz/ Dutiny si stříknu doma, ale spodek Mazdy tam nechám asi také udělat. Medvěd ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2020 http://www.autopejpa.cz/NASTRIK--PODVOZKU-A-DUTIN.html Nezná náhodou někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Medvěd--nechej to opravdu na léto, nebo pokud máš někoho v lakovně, dávali jsme auta před nástřikem do vypalovací pece stříkat vlhké dutiny, nebo spodek opravdu nemá smysl Medvěd, OK406 a MilanF1 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Nechci to dělat TEĎ, ale snažím se nabrat nějaký informace. Tip Milana+ mi přijde poněkud nad limit, cena do 5000,- by mi přišla rozumná. ozzy56 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 (upraveno) ono je dobré (rozumné) spodek auta napřed umýt teplou wapkou (nebo ručně očistit bláto, mastnotu), teď sundat všechny ty plasty (např. podběhy) atd., něco pozakrývat novinama, oblepit, ceny materiálu jsou taky jinde, než byly kdysi... Upraveno 3. březen 2020 uživatelem ozzy56 MilanF1, Milan+ a luky30 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luky30 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 (upraveno) Ja se to take chystam v lete delat, od znameho z lakovny jsem dostal cenovku 6 az 7 tis. V dnesni dobe a pri dnesnich cenach mi prijde rozumna cena do 10 tis, spis bych hledel na to, aby to slo nekam, kde to udelaji zodpovedne a poradne. Upraveno 3. březen 2020 uživatelem luky30 ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 (upraveno) Před hodinou, Medvěd napsal: Nechci to dělat TEĎ, ale snažím se nabrat nějaký informace. Tip Milana+ mi přijde poněkud nad limit, cena do 5000,- by mi přišla rozumná. Když vezmu že chceš komplet spodek a dutiny. Tak počítej na Tvoje auto je velký takže min 5 raději 6 litrů BODY litrovka 250Kč = 1500 Kč , litrová plechovka na dutiny od téže značky 350 Kč Nějakejch 5 litrů technickýho benzínu 100 Kč / litr tj. 500 Kč nějakej zakrývací materiál nějaký hadry na čištění dejme tomu další 500Kč takže v základním materiálu jsme 2850 Kč počítej s tím že když se budou sundávat podběhy tak budeš muset vyměnit minimálně 60% těch plastovejch cvoků co to drží a deseti kusový balení je kolem 130 Kč počítej tak tři že zděláš tj.390 Kč , umytí wapkou to bude jakože ruční mytí počítám 1000 Kč( to musíš počítat extra protože málokdo má wapku aby uměla horkou vodu takže to poveze někam na mytí) . Příprava na samotné stříkání : sundání plastů, zakrytí věcí který se nesmí zastříkat dočištění kam se nedostala voda z wapky. v jednom člověku práce dejme tomu 5-6 hodin samotný stříkání 3-5 hodin po zaschnutí nastrojení všech věcí zpět na auto 4-5 hodin takže to je třeba 16 hodin práce když vezmu průměrnou cenu hodinu práce někde kolem 400 Kč tak to je 6400 + 4240=10640 Kč A myslím si že se s cenama všeho držím vcelku při zemi. A myslím si že tak na dva až tři dny je auto mimo hru. Teď jsem si proběhnul ten tip od Milana+ je pravda že tam mají ceník někdy od r. 2018 takže si myslím že dnes jsou cenou asi trochu výše než tam píšou ale hlavně oni používají lepší materiál než jsem do ukázkové kalkulace dal já. Upraveno 3. březen 2020 uživatelem Vena garážmistr ozzy56, Péťa a luky30 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 zrovna u forda bych tak tu antikorozku neresil, to auto driv umre mechanicky nez ze by zrezlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Pe.Tr - taky názor. Véna Gaážmistr - na tom Kladně to vypadá cenově zajímavě, teď ještě najít někoho, kdo tam byl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Vena Ti to tu zkalkuloval, podívej se co Kladno má za materiál. Takže tak. Nemáš kotrmelec, ale kus auta a tam se cena také odvíjí. A zaměstnanci tam také musí vydělat na chod a rozvoj firmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 před 37 minutami, Vena garážmistr napsal: Když vezmu že chceš komplet spodek a dutiny. Tak počítej na Tvoje auto je velký takže min 5 raději 6 litrů BODY litrovka 250Kč = 1500 Kč , litrová plechovka na dutiny od téže značky 350 Kč Nějakejch 5 litrů technickýho benzínu 100 Kč / litr tj. 500 Kč nějakej zakrývací materiál nějaký hadry na čištění dejme tomu další 500Kč takže v základním materiálu jsme 2850 Kč počítej s tím že když se budou sundávat podběhy tak budeš muset vyměnit minimálně 60% těch plastovejch cvoků co to drží a deseti kusový balení je kolem 130 Kč počítej tak tři že zděláš tj.390 Kč , umytí wapkou to bude jakože ruční mytí počítám 1000 Kč( to musíš počítat extra protože málokdo má wapku aby uměla horkou vodu takže to poveze někam na mytí) . Příprava na samotné stříkání : sundání plastů, zakrytí věcí který se nesmí zastříkat dočištění kam se nedostala voda z wapky. v jednom člověku práce dejme tomu 5-6 hodin samotný stříkání 3-5 hodin po zaschnutí nastrojení všech věcí zpět na auto 4-5 hodin takže to je třeba 16 hodin práce když vezmu průměrnou cenu hodinu práce někde kolem 400 Kč tak to je 6400 + 4240=10640 Kč A myslím si že se s cenama všeho držím vcelku při zemi. A myslím si že tak na dva až tři dny je auto mimo hru. Teď jsem si proběhnul ten tip od Milana+ je pravda že tam mají ceník někdy od r. 2018 takže si myslím že dnes jsou cenou asi trochu výše než tam píšou ale hlavně oni používají lepší materiál než jsem do ukázkové kalkulace dal já. Na co tech.benzin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 já s tím čistil přestřiky Body a myl nářadí Vena garážmistr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Mě Béčko i FoFo dělala jedna krásná mladá paní v Novém Městě nad Metují. Byl jsem spokojený, pokud chceš kontakt... Počítáš s tím, že to auto musíš na několik dní u nich odstavit? Medvěd ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 před 7 minutami, ozzy56 napsal: já s tím čistil přestřiky Body a myl nářadí Tohle u nich neřeší, celé auto je ve folii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 (upraveno) Přesně jak píše ozzy56. Něčím je potřeba umejt nářadí apod. Nevím no jako na tom Kladně už při pohledu na ten ceník umytí wapkou 200 Kč jako to mi připadá že to tam jen plácli aby tam něco měli. A jako Tlumex nevím no viděl jsem tím udělané jedno auto. Jo vlastně dvě tatík si tlumexem vypatlal podběhy ještě na stodvacítce a po asi třech měsících celá ta " šlupka " toho Tlumexu odpadla od " plechu " . Resistin ten se používal taky v dobách stodvacítek . Nevím k tomu materiálu by se asi mohl vyjádřit @ozzy56 který se tímto zabýval dost dlouho profesně. Další věc podívej se kdy naposledy ty Kladeňáci aktualizovaly stránky před dvěma roky to asi taky něco vypovídá o tom jak asi ta firma funguje. Upraveno 3. březen 2020 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 (upraveno) @Milan+ mno, auto třeba joo, ale pistol musíš něčím propláchnout, nejen utřít hadrem, když pistol nepropláchneš, druhý den nechce stříkat a mistr mi nechtěl psát každý den novou dělal jsem jen s přípravky Body, spodky i dutiny, někdy se musel ten sajrajt v plechovce na spodky naředit tech. benzínem, protože byl moc tuhý, na dutiny byl v kartuši, tam to bylo OK Upraveno 3. březen 2020 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 Před hodinou, Milan+ napsal: Na co tech.benzin? Kdyby to nevyšlo, tak se to dá krásně zapálit... Pe.Tr a Milan+ ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 3. březen 2020 Sdílet Odesláno 3. březen 2020 před 48 minutami, ozzy56 napsal: @Milan+ mno, auto třeba joo, ale pistol musíš něčím propláchnout, nejen utřít hadrem, když pistol nepropláchneš, druhý den nechce stříkat a mistr mi nechtěl psát každý den novou dělal jsem jen s přípravky Body, spodky i dutiny, někdy se musel ten sajrajt v plechovce na spodky naředit tech. benzínem, protože byl moc tuhý, na dutiny byl v kartuši, tam to bylo OK Tak to je to čeho jsem se bál, ředit to do dutin benalem. To bych nedělal nikdy. Když bylo potřeba, tak se to ohřálo. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.