deschain Odesláno 2. březen 2020 Sdílet Odesláno 2. březen 2020 (upraveno) Ahoj, začal jsem při jízdě pozorovat, že občas lehne poklesne výkon a za mnou se objeví oblak tmavého dýmu. Když jsem par kontroloval motor a hlavně okolí turba, našl jsem tam prasklou hadočku, která vede od turba směrem dolu, dlouhou asi 15 cm, na každím konci má kovovou svorku a u turba je přichycena šroubem s takovou zvláštní dírkou. Otázka zní - co je to za hadičku a kde ji můžu sehnat? Resp. jak ji najít v eshopu? A další, k čemu tato hadička slouží? Podařilo se mi prasklinu dočasně stáhnout izolačkou, ale nevím, jaké jsou tam tlaky a jak do dlouho může takhle vydržet. Každopádně hned potom po cestě byl ten problém znovu: již třeba při mírném kopci citím, jak motor na moment ztratí výkon a za mnou dým. Nevíte, čím by to mohlo být? Přikládám fotky od truba, odkud kam vede, delku hadičky a průřez. Jedná se o Peugetoa 2016, 1.4 HDI r.v. 2003 VIN VF32A8HXF43678219. Všem předem moc děkuji! David Upraveno 2. březen 2020 uživatelem deschain Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 2. březen 2020 Sdílet Odesláno 2. březen 2020 Podle všeho se nedá samostatně objednat. Nahradil bych jí jinou stejných parametrů a neřešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deschain Odesláno 2. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2020 (upraveno) A jaké tam tak můžu očekávat tlaky? Resp. k čemu ta hadička slouží? A ještě otázka mimo, jak se dá dostat k těmto schématům? V budoucnu by se mi to hodilo. Díky! Upraveno 2. březen 2020 uživatelem deschain Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 2. březen 2020 Sdílet Odesláno 2. březen 2020 http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp Předpokládám, že to je podtlak a mělo by tam být něco přes -450 mbar (ale to vařím z vody, resp. z toho co jsem dohledal na webu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. březen 2020 Sdílet Odesláno 2. březen 2020 Tohle turbo není regulovaný podtlakem , je tam jenom obtokovej ventil , ovládanej tlakem turba (při dosažení max nastavenýho tlaku ventil otevře) , takže je tam stejnej tlak , jako v sání za turbem MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.