Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.6 16v nestartuje


Ladiss

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...

Zdravim lidi, doufam, ze nebude vadit kdyz se pripojim s mojim problemem, kterym je Peugeot 206 CC s motorem 1.6 16v ktery nechce startovat.

Auto delsi dobu stalo,po otoceni klicku motor toci ale nenaskoci, vsiml jsem si, ze nebyla slyset benzinova pumpa, ktera nepodavala benzin (opraveno). Jako dalsi mne napadly svicky, ktere jsou suche, co by asi po nekolika pokusech startovani byt nemely. Nevite co konkretne u tohoto motoru ovlivnuje imobilizer? protoze na stredovem panelu vypisovalo jeho el. anomalii spolu s deaktivovanym airbagem, ale momentalne zobrazuje jen "economy mode active". Dekuju moc za kazdou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presnou dobu netusim, ale STK koncila v 2011, takze by to mohlo byt 8-9 let.

Cerpadylko bylo ucpano a vrtulka se vubec netocila, tak jsem ho rozebral a vycistil, ted dopravi benzin na vstrikovaci listu co jsem zjistil diky odvzdusnovaku ktery je na ni.

IMG_20200426_154648.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Phenom napsal:

imobilizer? protoze na stredovem panelu vypisovalo jeho el. anomalii spolu s deaktivovanym airbagem, ale momentalne zobrazuje jen "economy mode active". Dekuju moc za kazdou radu

Nevidí imobilizér? Zkus druhý klíč? Pokud v klíči není čip - mohl ho někdo ztratit nebo nepřehodit při výměně obalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Klic k autu mam jen jeden, mel jsem ho rozebrany kvuli vymene baterie a transponder v nem je, nicmene dalkac stale nefunguje.

Doufal jsem v ty vstrikovace, ale po zmereni odporu, odskouseni a procisteni stale palivo nepodavaji. Nevi nekdo nahodou jake napeti ma na ne jit? Nameril jsem jen 3,48V na vsech 4 vstrikovacich a draty mne dovedly k ridici jednotce za pravym svetlometem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednotka spíná vstřiky pulzem, jde na ně palubní napětí (zjednodušeně 12V). Multimetrem jde změřit věrohodně akorád odpor cívek vstřiků, pulz multimetrem věrohodně nejde změřit (bude to ukazovat nějaké nesmysly mezi 0-12V). Je možný, že to stojí na závadě s imobilizérem, možná jenom smazat chybu přes pežoťáckou diag, někdy to pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpory v poradku na vstricich namereno 3x 16.2 a 1x 15.2 zadna anomalie. Myslel jsem ze i u NFU-cka pujde na vstriky 12V tak jako u NFZ-tka, ale asi to bude jak pises.

Jsem si jisty ze pojistky jsem prochazel jako prvni vec, nicmene se preci jen nasla jedna vypalena c.14 pod volantem, ktera ma jak jsem pozdeji zjistil pod kontrolou Engine fuse box :D takze vcelku podstatna vzhledem k sve velikosti 10A. S tim imobilizerem je to zajimave protoze pri ponechanem klicku v zapalovani a otevrenych dverich by se mnelo ozvat pipnuti coz se nedeje, ale motor uz zase vrci 👨‍🔧

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to si ho asi nepochopil, píše že tam ide 12V (resp. cca14V), ale je tam iba na veľmi krátku dobu, takže je nemožné ho odmerať normálnym multimetrom. Ja si zase nie som istý či dobre chápem teba čo si vlastne odmeral, lebo ak by bolo napätie cca 16V tak potom je asi chyba v alternátore, a to napätie by mohlo zase spôsobiť aj kopec iných problémov. Ale z vlastnej skúsenosti viem, že ak je napätie privysoké tak počítač si sám odpája niektoré okruhy (ako prevenciu), čo sa potom zobrazí aj na kontrólkach a hláškach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tech 15,2 Ohm a 16,2 Ohm jsou odpory namereny na samotnych vstrikovacich. U NFZ-ka jsem nameril stabilnich 11.92V i po nekolika minutach s klickem v zapalovani, proto jsem nabyl dojmu, ze by tomu tak mohlo byt i u NFU coz neni, ale jak pisete u nekterych motoru je tech 12V asi jen velice kratce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřikovač se otevírá 12V, ale pulzně- na krátkou dobu (řádově ms). To nepobere žádný multimetr, jedině osciloskop. Ale jde o to, co jednotka spíná- spíná kostru. Po zapnutí zapalování je na jedné straně cívky 12V a jednotka spíná kostru (tzn. pokud jednotka nesepne vsřik, je 12V jak z jedné straně "natvrdo" a z druhé strany je také 12V, protože 12V prochází cívečkou dál). Tzn. pokud budeš měřit 12V na vsřiku, tak můžeš akorád proti kostře (karoserii), ne tak, že na jeden drátek vsřiku dáš jeden hrot a na druhý drátek druhý hrot- nic se nedoměříš (srovnaný potencíál a multimetr ukazuje něco okolo 0V). Jak jednotka sepne kostru, tak vsřik otevírá a je na něm chvíli 12V (resp. jeden drát 12V, druhej drát 0V). Pokud budeš měřit vstřik proti kostře, tak na jednom drátu bude vždy 12V a ten druhý bude oscilovat při nastartovaném motoru. Při vypnutém motoru bude 12V jak na jednom drátu, tak na druhém drátu vsřiku (vysvětleno výše).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V 2. 3. 2020 at 20:32, Ladiss napsal:

takže byl bloklý immo, bylo problém s klíčem. Teď už všechno šlape jak má. 

Díky všem za odpovědi, nakonec to bylo jednodušší, než sem myslel

Zdar, mám úplně stejný problém, cerpadlo natlači, ale po otočení kličku do polohy startování se nestane vůbec nic. Nahrál jsi znovu klíče do bsi? Mám 3 klice, ale ani jeden nejde. Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...