Ladiss Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 Zdarec, mám problém se 307 NFU r.v 2004. Auto zničeho nic nechce chytit. dle Diag řj motoru je zablokovaná, čeká na odpověď od BSI, jenže v BSI v měřených hodnotách jsou položky klíč 1 a klíč 2, u klíče 1 je jedno nesynchonizováno, podruhé synchonizováno ale auto stějně nechytí. Když s otevřenýma dveřma vypnu zapalování, nepípá mě přítomnost klíče, takže musí být někde chyba v přenosu. Bsi nevypadá zatečená, PP2000 si automaticky načte vin, funguje centrál i dálka, takže by smazaná být neměla. Pomůže znovu nahrát klíč přes 4 místný kod do BSI? ten bych musel první někde sehnat.. Má někdo skušenosti jak se dopátrat kde je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 Může to být klíč, můžeš to zkusit. Údaj o synchronizaci by měl být o stavu dálky, ne immo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 Hele, po otočení klíčem slyšíš palivový čerpadlo? Jen zda to není taková blbost jako spárování klíče podle manuálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 Ten návod je jen k spárování dálky s autem, na start to nemá vliv (na immobilizér). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiss Odesláno 1. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2020 čerpadlo tlačí, po tom jsem šel jako první. Pokud nepomůže spárování klíče, dá se nějak zjistit kde je problém? cívku imobilizéru mám na zkoušku druhou, ale jestli není problém v Comu nebo Bsi už nevím, jak ověřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 Spárování dálky nemá s immobilizérem nic společný (klíč- immo bude funkční i bez dálky). Výpis chyb z jednotek a jak se závada vyskytla? (auto jeden den nešlo nastartovat/ někdo vrtal do elektroniky a od té doby to nestartuje atp.)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 1. březen 2020 Sdílet Odesláno 1. březen 2020 v BSI se podívej do odblokování ideálně udělej print screen a pošli ho sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiss Odesláno 1. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2020 (upraveno) přesně tak, ze dne na den auto nešlo nastartovat, nikdo se v ele. nevrtal. Spárováním jsem myslel načtení klíčku, ne dálky ta funguje. Jinak paměť závad krom motoru bez chyby, v motoru jsou závady ohledně klapky a vynechávání zapalování, které momentálně nejdou ani smazat. Zítra jak budu u auta tak to vyfotím. Kod ke spárování klíčku mě krom Peugeotu zjistí i někdo tady? než tam pojedu Upraveno 1. březen 2020 uživatelem Ladiss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 2. březen 2020 Sdílet Odesláno 2. březen 2020 Jen mě to napadlo, já když odpojím baterku tak tento postup udělat musím, jinak nenastartuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 2. březen 2020 Sdílet Odesláno 2. březen 2020 pokud ti nejdou mazat chyby z jednotky motoru, tak máš pravděpodobně bloklej imo hoď sem ten printscreen z BSI - čtení parametru - Imobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiss Odesláno 2. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2020 takže byl bloklý immo, bylo problém s klíčem. Teď už všechno šlape jak má. Díky všem za odpovědi, nakonec to bylo jednodušší, než sem myslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rs8 Odesláno 15. duben 2020 Sdílet Odesláno 15. duben 2020 Zdravím pánové, po výměně motoru v 307 1.6 16V motor NFU nejsem schopen nastartovat, auto má snahu i chytnout ale k samotnému rozběhnutí nedojde. Na diag. to psalo závadu s klapkou což je ale divné protože tam byla klapka s funkčního motoru. I tak jsme sehnali klapku jinou výsledek pořád stejný, auto točí ale nechytne. Jediné co mne v zoufalství napadá je imo. v klíči a nebo jednotky. Dnes když jsme ještě něco zkoušeli tak přibyli chyby první a druhý vstřik něco s el. Chyby nejdou smazat. Jediné co jsme dokázali složit ze dvou v uvozovkách funkčních aut jedno nefunkční. Možná mne tady přivedete ještě na nějaký nápad. Popřípadě kdyby se našel někdo z okolí Plzně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 15. duben 2020 Sdílet Odesláno 15. duben 2020 @rs8 jakou máš diag? jaké přesné chyby to píše se vstřikama? jaké další chyby tam jsou? jak v BSI, tak jednotce motoru. Co se vše měnilo na motoru? měnila se i jednotka motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rs8 Odesláno 15. duben 2020 Sdílet Odesláno 15. duben 2020 Motor se měnil jako celek ze sáním a vstrikama z původního se tam dalo jenom čidlo klepání, klapka a muselo se přehodit připojení vstriků protože neseděl konektor od svazku. Bsm a řídící jednotka se neměnil. Diag jsem použil kopii wow. Chyby zítra doplním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 15. duben 2020 Sdílet Odesláno 15. duben 2020 doplň chyby a něco vymyslíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. duben 2020 Sdílet Odesláno 16. duben 2020 A jsi si jistej, že jste nepřehodili zapojení vstřiků? Jinak se podívej na čidlo otáček, tam se může stát, že praskne držák a čidlo pak není dobře ustavený u setrváku a pak to tohle dělá. Že má snahu chytiti, ale nechytne. A zkontrolovat rozvody. Jinak, kdyz menis klapku, tak musite nacist znovu adaptace, ale bez toho to nějak jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rs8 Odesláno 16. duben 2020 Sdílet Odesláno 16. duben 2020 Zdravím, tak tady jsou chyby P3014 Potenciometr škrtící klapky-zkrat na plus pól baterie/kostru P0121 Obvod snímače A polohy škrtící klapky/pedálu- rozsah provozních hodnot P122 Obvod snímače A polohy škrtící klapky/pedálu-nízký vstupní signál P1157 Klapka ovládána motorem zkrat na kostru P0202 Obvod vstřikovače- chybná funkce- válec 2 P0201 Obvod vstřikovače- chybná funkce- válec 1 @inoxing U vstřiků u tohoto motoru není moc reálné je špatně připojit prohozením,jedině že by v hlavním konektoru byli přehozené dráty což by bylo ale divné ale určitě to ještě pr jistotu zkontrolujeme ten snímač na setrváku jsme kontrolovali a jelikož máme dva tak zkoušeli oba. Rozvody by měli být ok, protože motor před vyjmutím běžel v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 16. duben 2020 Sdílet Odesláno 16. duben 2020 Tohle ti nastartovat nemůže pravděpodobně vůbec nemáš napájenou klapku z BSM... pošli mi do zprávy VIN.. něco ti pošlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rs8 Odesláno 16. duben 2020 Sdílet Odesláno 16. duben 2020 VF33HNFUC82583978 Mne spíše zaráží proč to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 16. duben 2020 Sdílet Odesláno 16. duben 2020 máš zprávu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.