kandas Odesláno 27. únor 2020 Sdílet Odesláno 27. únor 2020 Výměna Lucase za Bosch.Výkon rapidně poklesl,jinak jde motor OK ,ale na normální jízdu to moc není.Otáčkoměr funguje pouze do 3000ot.to mě taky štve.Neví někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. únor 2020 Sdílet Odesláno 27. únor 2020 A z jakého auta/motoru ten Bosch je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kandas Odesláno 28. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2020 Je z motoru Peugeot 406 1.9.TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. únor 2020 Sdílet Odesláno 28. únor 2020 Tím je to dané.... Čerpadlo z 1,9 tu 2,1 prostě neustříká.... Muselo by se to přenastavit.... To mi kdysi dělával jeden maník na seřizovací stolici.... Stejně jako mi dělal přenastavení z 1,9 na 1,5 na 106/Saxo…. Dá se to i systémem pokus/omyl, někde to tu snad na fóru je, zkus použít hledání.... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2020 Sdílet Odesláno 28. únor 2020 u rotačky se dá přidat i ubrat na přesuvníku, ale je to nouzové řešení, vstřikovací čerpadlo má dělat jen odborník na stolici--pak je jistota cca 250 tisíc kilometrů..., přitom seřídit i vstřiky Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kandas Odesláno 28. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2020 Chlapi díky za rady. potřeboval bych to auto udržet v chodu tak na dva tři roky a začalo téct čerpadlo.Tak jsem sehnal jiného epica po repasi.která stála 30 000.Po roce chlápkovi začalo houpat,tak to vzdal.Já ho vymontoval,udělal nový kabel,protože starý byl hotovej.Myslel jsem že kvůli tomu houpaly ty otáčky.Nandal do auta a auto jelo jako ďas,ale jenom 14 dní.Potom opět začely houpat otáčky.Tak jsem přendal moji elektroniku z mého čerpadla která fungovala do poslední chvíle normálně,protože mě pouze teklo čšrpadlo.Bohužel moje elektrinika na novém čerpadle taky nešla.Nandal jsem zpět původní z opravenym kabelem a auto opět jelo jako ďas,ale zase jenom 14 dní.Tak jsem opět vyndal a začal přeletovávat čidla i solenoidy.Bohožel bez úspěchu.Pak už to jen chytlo a hned chcíploa svítila porucha motoru.Diagnostika si pořád stěžuje na rotor.Vypadá to na snímač polohy rotoru v předu u vstř. trubek.Tak jsem nevydžel a přendal mechanické z Peugeot 406 1,9td a výsledek je nic moc.Auto jede,ale ztratilo hodně na výkonu.Nevím jestli jsem neměl použít čerpadlo z Peugeot 605 2.1 td samozřejmé machanjcké,asi by dávalo víc a jelo by to lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 Čus, čerpadlo ze 605 2.1td můžeš použít, ale taky je nutná vymena vstřikovaču. Nemůžeš kombinovat vstřikovače bosch a Lucas. Jinak to houpání můžou dělat i vstřikovače, kontroloval jsi jestli nemáš ucpané sitko v nádrži? Potom elektroniku mezi Lu. Epic nemuzes kombinovat. Jsou přesně nastavený na danou konstrukci čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.