Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 break hdi 2.0 1999


TomasLejsek10

Recommended Posts

vytahovat celý agregát je u 306 neobvyklé, možná bys nemusel být jak tajemný hrad v Karpatech a napsat proč to chceš vytáhnout celé, jaký je důvod nedemontovat napřed převodovku a pak motor, jak se to obvykle dělá, možná dám lepší postup opravy než jsi vymyslel..., taky je dost důležité, jestli to budeš dělat ve vybavené dílně se zvedákem, nebo někde na place s kladívkem v ruce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Půjde to i spodem, i vrchem. Spodem je to jednodušší, motor necháš na něčem ležet a pak jen zvedákem zvedáš auto. Pokud nemáš zvedák a musiš vrchem, tak to jde o malinko hůř, protože ten motor musí jít malinko zešikma, taky jak se houpe tak může drbnout do chladiče atd. Ono i spodem je asi lepší tam ty chladiče nemít, pokud ale nechceš rozpojovat klimu, tak pak ti nezbývá než postupovat opatrně.

Já vždycky vytahoval spodem i s nápravou a nápravnicí, práce na hodinku, max 2. Ale všechny hadice a lanka jsme řezali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...