MarkusKundo Odesláno 23. únor 2020 Sdílet Odesláno 23. únor 2020 Dobrý den, mám peugeot 406 2.0 hdi 66 kW. dostal jsem se do prekerni situace a to, že při jízdě, jsem zaznamenal svítící kontrolku motoru.. Snížený výkon, vozidlo mi nechtelo jet více jak 50 km/h a otáčkám se nechtělo nad 2500.. Při těchto otáčkách jsem slyšel od motoru divné zvuky ale bohužel je Nedokážu popsat, jinak na volnoběh vozidlo slapalo úplně v pohodě.. chci se zeptat, zda li nemá někdo obdobné zkušenosti.. Moc vám děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 Motor beží v núdzovom režime....tlak nafty,tlak turba , upchatý výfuk a mnooooho ďalších možností..potrebná PSA diagnostika na určenie závady (a nie je evidentne viditeľná závada ako strelená hadica od turba a pod.) MarkusKundo, ozzy56 a Medvěd ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 ahoj, pomůže ti jen někdo s originální diagnostikou, auto je v ,,nouzovém režimu'' MarkusKundo ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusKundo Odesláno 24. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2020 před 1 hodinou, ferinko2 napsal: Motor beží v núdzovom režime....tlak nafty,tlak turba , upchatý výfuk a mnooooho ďalších možností..potrebná PSA diagnostika na určenie závady (a nie je evidentne viditeľná závada ako strelená hadica od turba a pod.) Viditelná závada není.. Prý mohlo odejít čerpadlo, ale než se mi to stalo, tak jsem se otáčel na hrbolech u pole a když jsem byl v plném rejdu, omylem sem najel na nějaký větší hrbol a bouchlo to zespodu motoru. O kilometr dál, už jsem řešil tuto závadu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 těch možností jsou tam desítky.. bez diagnostiky, ideálně origo nemáš jak dál postupovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 .....a možno ti len odpadlo čidlo polohy kľuky....keď si s tým niekde narval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 odpadlo čidlo polohy kľuky - nevím jak na RHY ,ale na benálovém LFY když nebylo zapojeno-nedal se natočit, přetržený kablík od něj, po spájení jednotlivých "drátků" se sice motor natočil,nicméně šlílený, nepravidelný chod.Bylo třeba dostat pod auto hever a to bez natlakování hydra žel nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. únor 2020 Sdílet Odesláno 24. únor 2020 To bola len hypotetická úvaha,čo všetko sa môže stať,keď chytil spodok..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.