Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na jaké otáčky jezdíte?


pap13

Recommended Posts

Oldo, já si za svým názorem stojím, ale nehodlal jsem zaplevelovat dizkusní téma nějakými osobními útoky, ke kterým jsi se uchýlil ty. Ale dobrá udělám tedy výjimku a žeknu ti na plnou hubu co si o tobě myslím, pak mi tu klidně mohou dát ban.

Já měl primárné za to, že toto je dizkuní fórum a každý má právo svobodně vyjádřit názor eventuelně zkušenost. Jak je vidět, nesouhlas musí být některými tvrdě utlučen, protože oni mají prostě pravdu a přes to nejede vlak. Prostě to v tobě přeteklo a začal jsi tu plácat něco o šukání nějaké staré a když použiji tvúj žargón, tak sice nevím, jak šuká tvá stará ale ty si myslíš, že ty jsi v této katagorii opravdový boreček. Tom že jsi ošukal pár aut ku 200.000km totiž neznamená vůbec nic.

 

Klidně si tady dej mínus, já už na tebe reagovat nebudu.

 

A jen ještě zopakuji śvůj názor k tématu, že motory jsou bohužel díky tlaku emisních norem provozovány v nevhodných režiměch a to proto, aby splnily předepsané emisní limity. To je mimochodem důvod k tomu, že některé motory se zatím dodávají výhradně s automaty, protože tam díky nastavení ŘJ drží motor v nízkých otáčkách, aby to vyšlo v emisním testu. Když totiž dáš do stejného motoru manuál, na nutnou spotřebu pro splnění normy se nedostaneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky si myslím, že by každý měl mít možnost napsat svůj názor k danému tématu (dotazu), a pokud nenapíše vyloženou debilitu, snažím se na něj nereagovat, i když s ním osobně nesouhlasím--nakonec tazatel má pak možnost si vybrat z více názorů, resp. přiklonit se k převažujícím názorům :myslim

od jisté doby neuznávám ani délku praxe--měli jsme na provozu řidiče, který jezdil celý život bez nehod a mimořádek, ale byl prostě tupý na techniku--když dal 3ku při rozjezdu auta, byl schopen se do krve hádat, že tam měl 1ku--přesto, že to slyšela a viděla celá dílna :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem přepnul z vodorovného otáčkoměru na kruhový a ten ukazuje o 200 ot/min více. Je samozřejmě otázka, kterému se má věřit. Na toto jsem upozorňoval už ve svém úplně prvním příspěvku tohoto vlákna.

Tak teď žádám všechny, hlavně HonzaC2, aby se k tomu vyjádřili.

Možná jsi nečetl moje příspěvky i několik let zpět, kdy se pisatelé vyjadřovali k autům, o kterých jen slyšeli. Asi deset let jsem psal slušně, ale teď už mě to fakt přestalo bavit, číst tady názory "jedna paní povídala" a "motor slabší než 2,2 litru přece neutáhne žádné auto", "s robotem nelze jezdit" a další šoférské "pravdy". Tentokrát to byla celkem náhoda, že slova o šukání vyšly zrovna pod tvůj příspěvek.

Taky mě štve, že Peugeot neumí udělat software tak, aby dvě zobrazení téže veličiny ukazovaly stejně.

A pokud původní tazatel pap13 jezdí podle vodorovného otáčkoměru, co mu teď poradíte. Protože když bude točit motor podle tohoto otáčkoměru, tak bude dost nad otáčkami. Podle sluchu asi nejezdí, to by se tady neptal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...