HonzaC2 Odesláno 8. březen 2020 Sdílet Odesláno 8. březen 2020 Oldo, já si za svým názorem stojím, ale nehodlal jsem zaplevelovat dizkusní téma nějakými osobními útoky, ke kterým jsi se uchýlil ty. Ale dobrá udělám tedy výjimku a žeknu ti na plnou hubu co si o tobě myslím, pak mi tu klidně mohou dát ban. Já měl primárné za to, že toto je dizkuní fórum a každý má právo svobodně vyjádřit názor eventuelně zkušenost. Jak je vidět, nesouhlas musí být některými tvrdě utlučen, protože oni mají prostě pravdu a přes to nejede vlak. Prostě to v tobě přeteklo a začal jsi tu plácat něco o šukání nějaké staré a když použiji tvúj žargón, tak sice nevím, jak šuká tvá stará ale ty si myslíš, že ty jsi v této katagorii opravdový boreček. Tom že jsi ošukal pár aut ku 200.000km totiž neznamená vůbec nic. Klidně si tady dej mínus, já už na tebe reagovat nebudu. A jen ještě zopakuji śvůj názor k tématu, že motory jsou bohužel díky tlaku emisních norem provozovány v nevhodných režiměch a to proto, aby splnily předepsané emisní limity. To je mimochodem důvod k tomu, že některé motory se zatím dodávají výhradně s automaty, protože tam díky nastavení ŘJ drží motor v nízkých otáčkách, aby to vyšlo v emisním testu. Když totiž dáš do stejného motoru manuál, na nutnou spotřebu pro splnění normy se nedostaneš. ozzy56, slimboy a Medvěd ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. březen 2020 Sdílet Odesláno 8. březen 2020 (upraveno) Oplusoval jsem ten poslední odstavec, páč si myslím totéž. Osobní ataky se mi moc nelíbí Upraveno 8. březen 2020 uživatelem Medvěd Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. březen 2020 Sdílet Odesláno 8. březen 2020 taky si myslím, že by každý měl mít možnost napsat svůj názor k danému tématu (dotazu), a pokud nenapíše vyloženou debilitu, snažím se na něj nereagovat, i když s ním osobně nesouhlasím--nakonec tazatel má pak možnost si vybrat z více názorů, resp. přiklonit se k převažujícím názorům od jisté doby neuznávám ani délku praxe--měli jsme na provozu řidiče, který jezdil celý život bez nehod a mimořádek, ale byl prostě tupý na techniku--když dal 3ku při rozjezdu auta, byl schopen se do krve hádat, že tam měl 1ku--přesto, že to slyšela a viděla celá dílna Péťa, Laďa a pap13 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 8. březen 2020 Sdílet Odesláno 8. březen 2020 V nadpisu je "Na jaké otáčky jezdíte"? Já jezdím na maximální otáčky 7000 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. březen 2020 Sdílet Odesláno 8. březen 2020 Dnes jsem přepnul z vodorovného otáčkoměru na kruhový a ten ukazuje o 200 ot/min více. Je samozřejmě otázka, kterému se má věřit. Na toto jsem upozorňoval už ve svém úplně prvním příspěvku tohoto vlákna. Tak teď žádám všechny, hlavně HonzaC2, aby se k tomu vyjádřili. Možná jsi nečetl moje příspěvky i několik let zpět, kdy se pisatelé vyjadřovali k autům, o kterých jen slyšeli. Asi deset let jsem psal slušně, ale teď už mě to fakt přestalo bavit, číst tady názory "jedna paní povídala" a "motor slabší než 2,2 litru přece neutáhne žádné auto", "s robotem nelze jezdit" a další šoférské "pravdy". Tentokrát to byla celkem náhoda, že slova o šukání vyšly zrovna pod tvůj příspěvek. Taky mě štve, že Peugeot neumí udělat software tak, aby dvě zobrazení téže veličiny ukazovaly stejně. A pokud původní tazatel pap13 jezdí podle vodorovného otáčkoměru, co mu teď poradíte. Protože když bude točit motor podle tohoto otáčkoměru, tak bude dost nad otáčkami. Podle sluchu asi nejezdí, to by se tady neptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.