Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0 hdi, 79kw, RHS


Sva

Recommended Posts

Já měl 406 z roku 2003 s tímto motorem a neměl jsem problém, ale samozřejmě tam bylo fap off a později pro jistotu EGR off. Je to cca 3 roky zpět, dneska je kolem toho velké haló atd..

Každopádně pokud to auto filtr mít bude a bude funkční, tak nevidím problém, dneska se ty filtry dají už sehnat za pár peněz, horší by to bylo, kdyby to bylo vykuchaný celý.

Motor je v podstatě stejný jako suprový RHZ 80KW, jenom to má pár blbostí jako je to ten FAP..

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám sním najeto cca 100 000km (na budíkách svítí cca 300 000km) a s motorem nemám problém. Problém může být jen ten FAP, který tam nemám a emise procházím bez známosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je rv 2002, auto někdy nechce nastartovat prý, ale asi problém imobilizérů...druhý klíč co jsme zkoušeli šel hned...

No pan co prodává, tak je majitelem jen pár měsíců, hned koupil další, že je nespolehlivé...no celé mi to přijde trochu podivné, ...

Projížďka v pohodě, akorát jsme nekoukli na ten FaP - my jezdíme hodně Rakousko,..a on mi teď nedokáže říct zda tam je..(coz zavádí pruserem v zahraničí)..pokud už ne, nelze už prý dát zpátky jsem tu četla nekde..pokud je tak pravděpodobně bude chtít vymenu...koukala jsem tak 10.000 i s prací..plus eolis..3000..no každopádně nájezd 270..minuli majitel prý měl auto 8 let, předtim dovoz Rakousko - bohužel na něho není kontakt.

Ten FaP mě včera tak vyděsil, že teď mám dost pochybnosti..

Takže co by teď pomohlo vědět...

1.pokud tam je FAP, jak často mám s tímhle modelem počítat na výměnu...100000km? (Nelze svépomocí?)

Aditiva co 1000km? Lze prý svépomocí ( přítel kutil)

2. Filtr tam není - nevratné? 

3. Na co se ještě zaměřit, pokud půjdeme věc celou zhodnotit znova 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na RHZ 80kw je v hledáčku...ale kdo ví co tam zas bude...ta RHS 79 vypadá jinak zachovalé...za 13000, ale rovnou si k tomu můžu přičíst ten FAP a aditiva..a jsme někde na 28.000.

 

Jak poznám že ten filtr je ještě v pohodě? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nevíš, zda je tam FAP, atd... tak si najdi jiné. FAP znovuinstalovat je těžké. Najít v Havířově důvěryhodný servis, kde ti auto projdou a zaručí jeho stav, tzn. zda FAP není odstraněný, nakolik je naplněný, zda regenerace (vypalování) řádně probíhá. Možná ti takový servis tady někdo poradí.

Pokud by to bylo tady, tak důvěryhodný servis vím.

Že minulý majitel prošel před prodejem STK bohužel neznamená, že auto je v pořádku.

Pokud jinak, tak radím vybrat jiné auto. Je to asi tak: auto v provozuschopném stavu a s řádnou STK stojí minimálně kolem 30 t. (Tzn. řádně projde emise, podvozek, brzdy, koroze). (Pokud je levnější, tak bude vyžadovat nasypat).

V klidu vybírej, aut je jako sr..ek. Soustřeď se na doporučení důvěryhodného známého, autorizovaný servis. Čekej, ono se něco objeví. Co tahle Hugo Boss? Anebo zde někdo něco doporučí.

PS: Mám tento motor RHS v jedné firemní 307 SW a musím říct, že dost žere, nevím proč, je prý v pořádku. O litr víc, než např. 307 s motorem RHY 80 kW bez FAP.

Všeobecně: vyhýbej se nejistotě, raději počkej.

Hugo Boss tady působí už dlouho, podle mne je seriozní:

 

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně si u toho auta, co chceš kupovat zkontroluj prahy, dlouho hledám 406, která bude z hlediska karoserie opravdu zdravá, ale 90% těch aut už má načaté prahy a dost často i díru, to máš dalších 10 000,- za vyvaření. Co se týče ježdění do Rakouska, tak v tom nevidím problém, když koupí zachovalý kousek, což bych samozřejmě od auta za 13tisíc úplně neočekával. Koukej se po těch RHY nebo RHZ, vyhneš se, tak problému s FAPem a případnou STK i když jak se zde píše, to auto když má v pořádku vstřiky, tak projde na emisích i bez FAPu.

Docela slušně vypadá tohle : https://auto.bazos.cz/inzerat/115884748/peugeot-406-20-hdi-80kw-bez-koroze.php

Ten kufr nevím zdali je promáčklý nebo je tam odraz toho auta, ale to je samozřejmě opravitelné, ale už jsem viděl pár 406, kde bylo napsáno bez koroze a pak v tom prahu tak díra byla 🙂

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se sehnat, já měl štěstí před 1.5 rokem,JOJ to běží, koupil jsem zde na klubu opecovavanou 406, ale taky stála 40000Kc, ale v nejmenším nelituji...

Jak píše P607Olda dobrá auta nejsou levná....pokud má někdo auto v super stavu tak buď ho nechá v rodině, nebo ho proda známému....už bych auto z inzerátu nekoupil....škoda času....skoro všechno naleštěný vraždy, za který si nevědí co říct.....😣

Ty už jsi to auto koupila, že?a teď zjustujes ,že to je průšvih...no nejsi první ani poslední naivní kupec, že za 15000Kc budeš mít auto bez investic,jen sednou a jezdit.. 😉

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...