Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nezávislé autoservisy Peugeot


Guest Espero

Recommended Posts

Ale však jo myslím si že není problém u seriozního servisu a tím myslím i garážníka aby udělal rozpočet na opravu předem. Ale zase na druhou stranu musí být zákazník soudný a když volá mechanikovy tak po něm chtít rozpočet z hlavy a na korunu přesně to prostě při dnešním stylu práce nejde. Protože ceny materiálu se mnohdy při stejné objednávce v rámci několika dní můžou změnit další věcí je dostupnost dílů atd. Takže když mi zákazník volá že by potřeboval to a to a chce vědět cenu tak řeknu jestli mu to stačí do večera že mu buď pošlu SMS nebo emeila protože teď mám rozdělanou práci a až to dodělám a budu mít chvilku tak že si sednu k počítači a něco vymyslím. Většině lidí to stačí do večera pošlu rozpočet ve kterém si většinou nechávám rezervu nebo když si myslím že to bude náročnější tak ho i trochu přestřelím s tím že se vždy snažím udělat to levněji než je rozpočet a pak je zákazník rád že oproti rozpočtu je ušetřeno.  Poslední příběh bylo to BMW které jsem tu měl přišla poptávka a žádost o nástřel rozpočtu rozpočet jsem udělal na materiál který byl aktuálně dostupný když jsem to dělal než došlo k odsouhlasení a přistavení auta k servisu tak se dostupnost materiálu změnila na neakceptovatelný čas takže když bylo auto předáváno tak jsem se domluvil že rozpočet bude dodržený ale že musím kvůli časovému pressu použít alternativní materiál a že to nejdřív rozhodím abych věděl co přesně objednat když jsem měl hotovou objednávku tak jsem jen zákazníkovy poslal SMS s celkovou sumou kolik teda bude cena v aktuálně dostupném materiálu a jen jsem si nechal tu cenu odsouhlasit.  Je to s.aní a zdržuje to ale ne tolik abych to nemohl takhle praktikovat u plánovaných věcí je to jiné tam se dá ten rozpočet udělat dopředu s malou rezervou úplně v pohodě u těch akutních věcí je to složitější ale i tak se dá pokud to teda není oprava v 11 přistavené auto a ve 14 že musí jet a je potřeba vyměnit desky a kotouče na PN. Tam není problém s prací ale s bleskovým sehnáním materiálu a dostáním ho na dílnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne mám servisaka už 12 let stejneho....

Dokáže mi říct co bude kolik stát myslím práci...

Rozvody 1000-2000Kc

Brzdy+desky komplet výměna 2000Kc

Repase brzdice cca 600Kč 

Ostatní hodinovka, občas je neprijemnej má toho hodně ,čekací doba 14dni ,pokud je to akutní je to schopný udělat do 2dnu...zeptám se ho na cenu dílů předem a řeknu mu co chci za značku a to popta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Péťa - měli jsme jednoho servisáka cca 10let, ale pak se dost zhoršil, našli jsme si nového. Tady se, ale muselo do autorizovaného v rámci záruky... Teď je ale problém, že jsme se přestěhovali a už nemůžu si dovolit jet do servisu k němu, tam nechat auto, jet zpět (jak?) a při hotovém autě zase nanovo. Tak hledám teď něco co je blíž a nejsou stejní jako autorizák.
Bohužel v mém okolí jsem narazil jen na servis co vezme přemrštěnou MOC cenu dílů z AutoKelly (např. oproti autorozvody cena 3x vyšší) a k tomu práci. Takže jsem zase na ceně autorizovaného servisu s díly co nejsou originální

Upraveno uživatelem Mosquito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dohodnutí ceny je věštění z koule. Dneska jsem předával Mercedesa, který byl dokonalý příklad. Zákazník chtěl vyměnit těsnění pod hlavou. Auto přijelo na laně. Shodil jsem hlavu a těsnění bylo propálené na třech válcích (byl to 2.0 čtyřválec). Voda doslova valila do oleje a motor byl jedno velké bahno. Motor musel být fest uvařený a nejspíš to ještě jezdilo než to došlo do této fáze. Vana dolů, čištění a při jednom i písty ven a kouknout na kroužky. Kroužky zapečené a na jedne ojnici ojniční ložiska v hajzlu. Takže volám a předávám informace a potom i posílám fotky na Email (vždycky mám telefon v náprsní kapse a fotím průběh opravy) a výsledek je, že cena je absolutně někde jinde. A k cenám autorizovaných servisu, ale i neautorizovaných. Dokud si lidi neuvědomí jaká extrémní je vstupní cena do této branže a to se bavíme jenom o prostoru a sním spojených věcí, pak vybavení mechanická, karosářská, lakýrnická,pneu. Zaměstnanci platy, odvody, BOZP, lékařské prohlídky, oblečení atd. a dalších milion věcí a jako třešnička na dortu je, že EU nařizuje i jak a kde budou záchody pro zákazníky. A pak přijde nějaký Pepik a chce si přinést vlastní díly, ale starý vyjetý olej a sjeté gumy si odnést nechce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mosquito to máš sice pravdu ale i ta cena za jak Ty píšeš běžný úkon(údržba) výměna mot. oleje + filtrů se na totožných autech v jednom týdnu i při použití totožného materiálu může lišit i klidně o tisícovku. Protože na pondělní akci jsi nakoupil materiál který " byl v akci" i třeba jen blbý olej v pátek (minulí týden)a na páteční akci materiál kupuješ ve čtvrtek a to už akce neběží.  A než začneš tak materiál i na takovouhle běžnou věc kupuju max. den dva dopředu a to jen když mám potvrzeno že to auto opravdu přijede protože jako sorry ale nevydělávám takový sumy abych držel skladem materiál za tisíce Kč navíc olej kupuju zásadně 5/4L balení aby pokud je zákazník přítomen viděl že mu tam leju to co bylo v " zaplombované" pixle. Protože na rozlívání oleje ze sudu nebo většího balení se zákazníci moc netváří a navíc rozdíl v nákupní ceně za litr oleje v sudu nebo v 4/5 L pixle je tak minimální že se to nevyplatí a jsem u toho zase abych měl v oleji třeba 10-15 tis. Kč a měl to v tom půlroku je nesmysl navíc dnes to není co bejvalo že se do aut lil olej který byl po ruce, každá značka má doporučené oleje a většina zákazníků trvá na tom aby se doporučené oleje dodržovali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kdyz muze nekdo dat cenu v akci vyrazne nizsi tak to pro me znamena ze bezne ma tu cenu nechutne nadsazenou😉

Jak uz tu nekdo psal tak taky kupuji na autorozvodech nebo treba granexu. Snad nedelam reklamu. Oleje i jinde.

Ale kdyz me proste nekdo natahne na dilech a jeste ma sazbu jak v autorizaku a jeste s prirazkou tak nevidim duvod mu delat kafku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Zdraví a potřebuji info nevím jak začít...

Mám 3008 H a ohlásilo to chybu hybridního pohonu.... auto normálně přijelo a v autorizovaném servisu si s tím neví rady auto není spraveno spíše naopak rozdrbali co se dalo, takže nevím jestli je vůbec pojízdné a dali mi na výběr..

- Nebo  -- Odvezte si to nějak a zaplaťte 15tis za naši práci...

- Nebo --  Je nutná oprava EL. dílu - alternátor-  za  30tis a chceme zálohu 25 tis pak to možná bude ono ale nezaručujeme že je cena konečná ???

- Nebo -- Je nutná výměna TR. Baterie cena je 320 tis. záloha 100tis ( díl musíme objednat cca do 30dní a parkovné u nás je 350kč/den¨) cena a oprava zatím bez záruky ??

Žádnou slevu na práci i když vozidlo je starší 7let mi neumožnily, při  upozornění na akční slevy taky nic... stále plné ceny...

 

Upraveno uživatelem Zoro1060
Oprava textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Zoro1060 napsal:

Odvezte si to nějak

To je nějak divný, pokud auto přijelo po vlastní ose. Co máš v přejímacím protokolu? Je tam uvedeno, že na benzin jede? Asi Ti nezbyde nic jiného než se buď obrátit na Peugeot ČR (ale myslím, že Ti nepomůžou) nebo na nějakého šikovného advokáta a znalce :( Mimochodem, co to je za autorizovaný servis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V přijímacím protokolu je .. auto tip, závada  v hybridním pohonu... cena neuvedeno.. Soudit se nechci protože než by to skončilo tak nemám auto a to co by znej zbylo tak by se něm vyřádili... Servis zatím neuvedu nejdřív musím auto od nich dostat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

D.A.S. je "jen" pojišťovna, která Ti zaplatí náklady na právníka, soudního znalce,... Ale musíš být pojištěn ;) Mě jednou stačilo, jen když se právník D.A.S. optal na stav reklamace mobilu a servis hned přehodnotil stav reklamace z neoprávněné na oprávněnou :D

Tady jedině ČOI, Sdružení obrany spotřebitelů, možná dTest,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvl v autorizovaném servisu si s tím neví rady a spravujou to stylem pokus omyl jako nějakej Pepik v garáži co nemá vybavení? Na slovo "autorizovaný" začínám bejt dost alergickej.

Prostě bych chtěl auto minimálně v takovém stavu,v jakém do servisu přijelo a nevidím sebemenší důvod platit 15 litrů za práci,když nic neudělali.

Ještě jednou bych udělal humbuk v servisu a pak - ČOI, TV ap.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se zastávat Autorizovaných servisů ale i normální servisy nejsou OK. Pracuji jako řidič jezdím po Severních Čechách a často se setkávám s majiteli aut různých značek a slyším jak a kde jim spravily auto. To co se mi stalo není ve značce ale v lidech. Mechanik může být sebelepší když majitel dělá tohle...

Osobně jsem zažil kluka jak šel na učňák, po prvním roce měl domluvenou praxi. Hrůza jak se dělají pravidelné servisní prohlídky a opravy, doma to tátovi nemohl říct dostal by pár. F...  musel by pryč. Táta i děda jsou automechanici.. znám je dělali mně pár věcí, ale jen klasika.  Elektronika není jejich hobby - škoda. Mladej je v Německu s Českými servisy nechce mít nic společného.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...