Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rada při koupi 206


vkracmar

Recommended Posts

Zdravím skupinu, jsem zde nováček.

Plánuji pro manželku vozítko do města na nákupy. Mám domluvenou 206 ,1,4 benzín 55KW v automatu, 2003,  najeto kolem 170tis.

Hlavně mě zajímá ten automat, jak s výdrží, jak poznám že je v háji...

Prosím o zkušenosti a případnou radu na co si dát pozor.Děkuju

Upraveno uživatelem vkracmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím, co jsem vždy četl, u automatu je hlavní, aby nikdy necukal při řazení, rozjezdu. Aby bylo vždy vše plynulé.

Ohledně výdrže, mám manuál takže nemohu soudit.

 

Jinak pozor na zadní nápravu, nesmí být do "A", nesmí vrzat. Pak je nutná repase celé nápravy, zhruba 5000KČ.

Dále samozřejmě koroze, celého podvozku.

Ověřit, zda funguje vše co má + zvláště klakson, odchází celý modul páček pod volantem a je to pěkně drahý... 

 

To je asi vše, z mých zkušeností po 5 letech provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor je z kategorie věčných, pokud má aspoň základní péči, ale určitě vyměnit rozvody, pokud nemáš 200% jistotu, že byly dělané nedávno, ale limit je 120 tis. S automatem zkušenost nemám, tak to neporadím. Zadní náprava, tu je už napsaná a asi největší problém přední, jsou kulové čepy v celku s ramenem.

Tak snad dobře koupíš:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenom dodám, že u tohoto motoru se seřizují ventily manuálně, tzn. RUKAMA a MĚRKAMA 😉, prostě jako u starých škodovek 120..., takže po případné koupi auta nechat změřit--seřídit

osobně bych ale do auta r.v. 2003 s automatem nešel, je tam vysoká pravděpodobnost problémů technických a následně finančních..., koupil bych auto s manuální převodovkou a manželka by se musela naučit řadit, ostatně právě na takovém autě se učí nejlépe :), (man. převodovek i motorů 1.4 benz. PSA jsou plná vrakoviště)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, PaKr napsal:

Motor je z kategorie věčných, pokud má aspoň základní péči, ale určitě vyměnit rozvody, pokud nemáš 200% jistotu, že byly dělané nedávno, ale limit je 120 tis. S automatem zkušenost nemám, tak to neporadím. Zadní náprava, tu je už napsaná a asi největší problém přední, jsou kulové čepy v celku s ramenem.

Tak snad dobře koupíš:)

180 tisíc a 10 let... Kde jsi přišel na 120?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takový intervaly, to snad nemůžou myslet vážně, ať je to odkudkoliv informace. :)

120K km/ 6let je bezpečná mez u TU. Kolem 10let, nehledě na proběh km, řemeny praskají nebo se protočí na zubech. Zase to není taková investice- řemen 300Kč nebo sada 1500Kč.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tazatel tady byl naposledy 28.1., takže naše názory asi nečte. Anebo je čte nepřihlášen.

Automat jsme měli na 306, byl bez problémů, stejně tak Renault Espace, Pontiac, 5008 r.v.10 (robot) a nyní 5008 r.v. 19(EAT).

Takže bych doporučil zkušební jízdu, pokud funguje bezvadně, tak auto vzít za cenu do 20 000. Pak hned vyměnit olej v automatu. a ostatní práce. Cena by zohledňovala i riziko, že se automat pokazí a auto se bude muset zahodit (pravděpodobnost vady odhaduji na 10%).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...