vkracmar Odesláno 27. leden 2020 Sdílet Odesláno 27. leden 2020 (upraveno) Zdravím skupinu, jsem zde nováček. Plánuji pro manželku vozítko do města na nákupy. Mám domluvenou 206 ,1,4 benzín 55KW v automatu, 2003, najeto kolem 170tis. Hlavně mě zajímá ten automat, jak s výdrží, jak poznám že je v háji... Prosím o zkušenosti a případnou radu na co si dát pozor.Děkuju Upraveno 27. leden 2020 uživatelem vkracmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 Zdravím, co jsem vždy četl, u automatu je hlavní, aby nikdy necukal při řazení, rozjezdu. Aby bylo vždy vše plynulé. Ohledně výdrže, mám manuál takže nemohu soudit. Jinak pozor na zadní nápravu, nesmí být do "A", nesmí vrzat. Pak je nutná repase celé nápravy, zhruba 5000KČ. Dále samozřejmě koroze, celého podvozku. Ověřit, zda funguje vše co má + zvláště klakson, odchází celý modul páček pod volantem a je to pěkně drahý... To je asi vše, z mých zkušeností po 5 letech provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 Zrovna páčky se nechají zrepasovat za 1500.. což není tak hrozná investice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 Napsal jsem to špatně, páčky jako takové ano, ale mě nejde klakson, kvůli tomu páskovému vodiči, nebo jak se to nazývá. A to jde nahradit jen celým modulem, pokud je to jinak, budu rád za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 Umí to kluk u Prahy repasovat vč. toho pásku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 HonzaZ o nikom nevěděl, tak to je dobrá zpráva. Dáš mi na něj kontakt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 12. únor 2020 Sdílet Odesláno 12. únor 2020 https://www.facebook.com/honza.kolb.5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 Motor je z kategorie věčných, pokud má aspoň základní péči, ale určitě vyměnit rozvody, pokud nemáš 200% jistotu, že byly dělané nedávno, ale limit je 120 tis. S automatem zkušenost nemám, tak to neporadím. Zadní náprava, tu je už napsaná a asi největší problém přední, jsou kulové čepy v celku s ramenem. Tak snad dobře koupíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 jenom dodám, že u tohoto motoru se seřizují ventily manuálně, tzn. RUKAMA a MĚRKAMA , prostě jako u starých škodovek 120..., takže po případné koupi auta nechat změřit--seřídit osobně bych ale do auta r.v. 2003 s automatem nešel, je tam vysoká pravděpodobnost problémů technických a následně finančních..., koupil bych auto s manuální převodovkou a manželka by se musela naučit řadit, ostatně právě na takovém autě se učí nejlépe , (man. převodovek i motorů 1.4 benz. PSA jsou plná vrakoviště) trucker1245 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 Před hodinou, PaKr napsal: Motor je z kategorie věčných, pokud má aspoň základní péči, ale určitě vyměnit rozvody, pokud nemáš 200% jistotu, že byly dělané nedávno, ale limit je 120 tis. S automatem zkušenost nemám, tak to neporadím. Zadní náprava, tu je už napsaná a asi největší problém přední, jsou kulové čepy v celku s ramenem. Tak snad dobře koupíš 180 tisíc a 10 let... Kde jsi přišel na 120? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 Měli jsme to tak na 1.1, myslel jsem,že to bude stejně, ale to nic nemění na tom, že je lepší je vyměnit preventivně, než pak řešit problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 na 1.1 taky není 120 tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 Takový intervaly, to snad nemůžou myslet vážně, ať je to odkudkoliv informace. 120K km/ 6let je bezpečná mez u TU. Kolem 10let, nehledě na proběh km, řemeny praskají nebo se protočí na zubech. Zase to není taková investice- řemen 300Kč nebo sada 1500Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. únor 2020 Sdílet Odesláno 13. únor 2020 Tazatel tady byl naposledy 28.1., takže naše názory asi nečte. Anebo je čte nepřihlášen. Automat jsme měli na 306, byl bez problémů, stejně tak Renault Espace, Pontiac, 5008 r.v.10 (robot) a nyní 5008 r.v. 19(EAT). Takže bych doporučil zkušební jízdu, pokud funguje bezvadně, tak auto vzít za cenu do 20 000. Pak hned vyměnit olej v automatu. a ostatní práce. Cena by zohledňovala i riziko, že se automat pokazí a auto se bude muset zahodit (pravděpodobnost vady odhaduji na 10%). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.