Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 508 2.0HDI 103PS vynechává


Lord Back

Recommended Posts

Ahoj lidi už jsem vás dlouho nepotřeboval. Ale mam zase problém a to s mojí 508. Popíšu co mě u ní štve. Jedu město na třetí rychlostní stupeň vše v cajku, jede jak má, jen do té doby než jí šlápnu plnej plyn, to se motor zahltí na 2-3vteřiny vynechá a pak mě prudce, až nenormálně zarve do sedačky a jede jak magor, mam doma na porovnání 307 hdi 100kw a ta zdaleka nemá tak prudkej nástup jako ta 508, i když si myslím že tam jsou motory téměř totožný, ale to je vedlejší, hlavní je to, že to nebude normální. Dneska jsem vzal diag a šel jezdit, žádnou chybu auto nepíše, tak jsem přešel na měření parametru,  zjistil jsem tohle, zkusím dát jako přílohu když se mi to povede. I to popíšu, mam velké rozdíly na požadovaných a reálných hodnotách, co se týká na průtoku vzduchu, ten mám požadovanej 535 nevím jaké jednotky, a měřenej mam 980 když jedu kolem 90 to je jeden problém.  Druhý je ten co jsem popisoval a podařilo se mi i stopnout diag ve chvílce kdy se motor zahltil (foto v příloze) a to mě zarazilo že požadovaná hodnota tlaku paliva byla cca 900 a realná 300 někdy i pod 100 ale rozdíl prostě jako kráva. Auto mi to začalo dělat cca Před půl rokem a to ode dne kdy se dělala údržba filtry, oleje, rozvody a vypadle gufero na klice u spojky. Já dam ruku do ohně, za to že se vše udělalo dobře, rozvody jsou přesně jak mají být. S filtrem na naftu jsem měl menší problém ale ten se vyřešil koupí nového. jinak tam snad není co podělat, to gufero byla lahůdka ale taky vše cajk, olej z toho už neteče, spíš asi jen řešte co je na obrázku nevěřím tomu že moje práce na údržbě by to mohla zapříčinit, i když je pravda že vice či méně to od té doby dělá ale sto krát vše překontrolovaný a nic nenormálního jsem nenašel. Auto bylo dříve jaka manažerský a vždy vše děláno v peugeotu do té doby než jsem ho dostal já a to možná je ten problém😪 tak příloha nebude nezná to formát z pp200 .xps

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

ten isty problem mam aj ja a neviem si dať rady. myslel so si ze je to servisom, tak som vymenil olej, vsetky filtre co sa dali a nic. presne take iste priznaky ako pises a plus za studena trochu cudny start, zvuk ako keby len na 3 valce, diegnostika hlasi vsetko OK.

Upraveno uživatelem Péťa
Odstraněna prázdná citace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nějak tam moc neseděl, byl takovej napohled ušetřenej na materiálu a po výměně mi začala padat nafta, musel jsem každé ráno pumpovat jinak to šlo jak žebrák z hnoje,. možná byla vadná ta guma těsnící fakt nevím,. dojel jsem do peugeotu koupil jsem tam novej už rači origo a vyměnil to znova, nafta už nepadá..ale zůstala tadyta neduha co mě fakt vytáčí. Ještě abych upřesnil s tou 508kou jezdí žena já moc ne, a ona jezdí max 20km v kuse na posledním měření diagem mi to psalo 10 nepodařenejch regenerací a filtr psal 120procent plnej, regenerace mi už nešla ani zapnout přes diag, furt to psalo, že nějakej parametr není správně, vlítnul jsem i s diagem na dálnici, rači budem psát že třeba v německu jo, protože už jsem nevěděl co s tím a letěl jsem na pětku co v něm bylo, cca po 20 km jízdy kreténa, mi diag dovolil spustit regeneraci, která šla 60 km furt, poté mi to napsalo zaplnění 0 procent a já jel domu, cestou domu to auto jelo jak má nevynechalo když jsem mu dal plnej z klidu,nicméně  ty špatný hodnoty to psalo furt, tak nevím co si o tom myslet ráno to samo dělalo znova.zase se zakucká a hotovo. Já mam osobně podezření že ten vůz nechal někdo načipovat a teď to prostě blbne. Myslím si to proto že to auto tahá opravdu o moc víc než by mělo podle mě, má najeto cca 210000km a ta moje 307 co má téměř ten samej motor má najeto 140000km a prostě nejede zdaleka jako ta 508 třeba zrovna dneska jsem proháněl superba  kterej má taky 2,0 103 kw a opravdu je to žebrák ale žebrák jako žebrák proti té 508ce tím nechci urážet skodu každej ví že škodovka dělala dobrá auta. tak váhám jestli nezajet nejdřív do peugeotu ať přehrajou komplet soft třeba by to pomohlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda naposled vyrobila tak Fáčko. Hele, nech tam nahrát original soft, je možný, že tam někdo povypínal DPF, závady a kdovíco ještě. Nevím, jestli to zvládne Peugeot u vás, ale chce to nejdřív mít jistotu, že tam jsou original mapy atp. Jestli nesedí tlak na railu, tak to může dělat i senzor na railu, ale taky vysokotlaký čerpadlo, DRV. Průtok vzduchu... no, váha vzduchu, zatuhlý lopatky VGT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , no mám podobný problém sle robí to fakt malo, ako som založil aj tému stou chybou P1166 . Myslím že to bude tým snímačom tlaku paliva , no ako aj pisali vyššie môže to byt aj čerpadlo , vstreky ... prvú variantu asi skúsim vyčistiť ten snímač , ak nezabierie vymením , ak ani to podpálim 😅 

ale čo som našiel zahraničné fóra väčšinou tento problém bol v tom snímači , síce pisali väčšinou pug307-407 ale myslím že princip a motor totožný . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lord Back, píšeš že ten filtr tam neseděl. Nemohl by být problém v nečistotách, které se mohly dostat do okruhu vstřikování díky netěsnosti palivového filtru? Mohl by být zanesený regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...