nano Odesláno 18. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2020 Ahojte. Dakujem za pomoc. No moc sa v tej scheme nevyznam ale nejako si s tym poradim v pondelok sa do toho pustim a hadam to vyriesim uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Je mozne aby som nemal narazovy smimac? Vobec ho nemozem najist nikde. Uz som z toho celkom debil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) podla schemy ,neni narazovy spinac zatial dolezity lebo ten sa nachadza uz za relatkom pre teba je podstatne merat na relatku piny 9-7 voci sebe pri startovani musi sa ti na nich zjavit 12 volt ak nezjavi to rele ti proste nenahodi potom musis zistit kde je problem ci na kabelu ktory je na pinu 9 alebo kabelu na pinu 7 kabel na pinu 9 odtestujes ttak ze ho budes merat voci kostre auta alebo voci minus polu baterky ak naskoci na nom 12 volt pri startovani je ok kabel na pinu 7 pomerias tak ze das skusacku alebo merak na plus pol baterie a druhy hrot prilozis na ten kabel na pinu 7 a pri startovani ti musi zasvietit skusacka alebo merak ukaze 12 volt na zaciatok staci potom sa pojde dalej samozrejme musis to merat v zapojenom stave cize nie na rozpojenom konektore dvojrele predpokladam ze problem bude na kabelu pinu cisla7 lebo ak by bol problem na kabelu od pinu 9 hlasilo by ti tiez chybu drv ventilu Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Tak na rele zhavenia-paliva ide prud(nejde 12,5v ale len 11,5v. Neviem preco. Ale ide to tak ako ma. Takze ked tu ide elektrika musim ist dalej. Ku poistke f25 a relatku s39(to neviem kde je-to je ten narazovy spinac?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 S39 je nárazový spínač , máš to v popisu toho schématu , měl by být na L personu (na obr. pod č.7) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) cize na pinoch dvojrele 9-7 mas 11.5 volt pri startovani hej? pokial ano tak meraj kabel na pinu 5 na rele voci kostre auta ci tam bude 12 volt pri startovani 1)ak nebude tak meraj kabely najprv 15 a potom 8 na relatku voci kostre auta pri startovani (malo by byt aj v kludovom stave)musi byt 12 volt na oboch 2) ak bude tak meraj najprv poistku F25 voci kostre auta pri startovani musi byt 12 volt a potom poistku F34 voci kostre auta pri startovani musi byt 12 volt tie dve poistky prekontroluj ci niesu blafnute Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 A kde najdem poistku f25 a f34? V motorovom priestore su ocislovane od 1-18 a pod volentom mam len do f22. do relatka ide stale plus 12v. Ale pusta len 11,5. Ten narazovy snimac tam nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) pis konkretne piny na relatku kde 12 volt je a kde nieje ,lebo takto sa nepohneme ken napises ze na relatku je 12 volt 11.5 volta tam mas preto lebo pri startovani poklesne napetie na baterke to je normalne zober si knizku od auta nalistuj si poistky a hladaj poistku cerpadla a potom poistku elektromagnetickych ventilov Egr, odpojovac tretieho piestu cerpadla Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Nemam knizku. A piny sa mi tiez tazko urcije ktory je ktory lebo to neni ocislovane. A mne idu do relatka dva hrube kable(na zhavenie) a potom konektor so 4 kablami. Kde je kostra a do dvoch ide stale prud a do jedneho ide ked zapem klucik. Ale ktore su to podla schemi neviem. A teraz som skusal premerat kable na cerpadle v nadrzi a ked odpojim konektor a je vypnuty kluc tak tam ide 10v. Ked ho zapojim tak nejde nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 odfot poistkovku pod kapotou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) ty merias uplne iny komponent(pravdepodobne rele zhavenia) ,mam pocit, odfot poistkovku aky je to rocnik auta? Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 2002 to je. Tu je rele zhavenia aj paliove rele spolu nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) tak uz je to jasne ty mas novsi typ elektriky ,mas BSM jednotku to na prvej foto takze to chce schema podla tvojho vinkodu to rele cerpadla je vo vnutri tej BSM jednotky, takze nehladaj ani narazovy spinac ani dvojrele lebo to tam nemas(to bolo v starsej elektrike ako na scheme) a to na druhej fotke je rele zhavenia ktore sluzi na zhavenie sviecok z palivovym cerpadlom nema nic spolocne Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Aha. No super a co teraz? Potom moze byt chyba len v tej BMS jednotke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 moze byt aj BSM alebo kabely pozri aspon vsetky poistky ci neni niektora blafnuta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Poistky boli ako prve co som kontroloval. Ono to niekedy nastartuje. Ale vacsinou uz nie. Tu bms treba kupit presne podla cisla? Netreba nieco kodovat potom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) moze byt opaleny kontak toho relatka cerpadla vo vnutri BSm a preto raz ide raz nie skus poklepat nasadou skrutkovaca po BSM (pri startovani)ci sa to chyti tiez by som mrkol na konektory BSM ci niesu zaoxidovane Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Tak to jo , myslel jsem , že se bavíme o nemux . Schema na novou el. ti sem dám k večeru . Prohlídni hlavně svazek pod vzduchovým filtrem , v tom ohybu to dost hnilo . Když to nejde natočit , svítí kontrolka motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nano Odesláno 20. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2020 Nevyzera na pohlad nic zle na tej bsm. Keby som chcel vymenit za inu musi byt take iste cislo a aj to konvoce pismeno? Ci sa to da nejako kodovat potom? Lebo toto ma digi klimu aj palubny pc. Aby to fungovalo vsetko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. leden 2020 Sdílet Odesláno 20. leden 2020 (upraveno) poistka cerpadla by mala byt cislo 2 alebo 15 (je to pomiesane benzin aj nafta ale jedna z nich je u teba) tak meraj pri startovani oproti kostre auta ci na nich mas 12volt BSM ZATIAL NERIES Upraveno 20. leden 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.