Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 zámky/centrála


Hrašulda

Recommended Posts

Zdravím. Opět píšu kvůli zámkům.

Break 1998 bez MUX, bez BSI, bez FL 

3.4.5. dveře mají zámek pouze na dva dráty na motorek, takže u těch problém nevidím (napětí změřeno)

1.2. mají zámky na 5 pinů takže už nějakou dobu problém hledám v nich.

Mám vyměněné zámky v obou dveřích, prolezlé kabely v přechodkách, i sundané dveře a propípané kabely. Nikde jsem si nevšiml přerušení drátu, zlomení, ale pod bužírku nevidím. Dráty vypadají kvalitnější, než které jsem viděl na novějších verzích. Ještě se asi tolik nešetřilo materiálem.

 

Zámky stále procvakávají. Motorek v zámku dostane povel se otočit, ale táhlo se neuvolní (podle toho co slyším a jsem elektrikář, tak základy mám) 

Měsíc mi to nešlo, pak to z ničeho nic, při zkoušce otočení klíčem začlo chodit 2 týdny bez problémů. Třetí týden to opět nešlo, ale pomohlo poklepal dveře řidiče v místech kde je zámek. Po týdnu to opět přestalo úplně fungovat. Ani po výměně obou zámků nejde. Táhla jsem měl odpojené pro zkoušení, aby to někde nedrželi.

Někdo nějaký nápad ? Mohl by být problém v samotné krabičce od centrálu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zamky su napojene paralelne z dvoch vystupov z centralu

takze hladal by som body rozvetvenia na kabloch  ci tam neni prechodak

a taktiez otvoril central a pozrel minimalne konektor na plosaku ci tam niektore piny nemaj studeny spoj 

podla schemy by to mali byt vystupy pin 3 a pin4 na jednotke central co idu na motorceky  zamkov 

ak mas infra 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Central bych měl hledat někde pod/Nad kaslíkem u spolujezdce ?