Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Máme tady znalce BMW?


Vena garážmistr

Recommended Posts

Mám na všechny otázku. Jestli je tu někdo kdo dělá emise nebo se vyzná v BMW nebo se setkal i na jiném autě s podobným problémem. Zákazník tu nechal auto abych zařídil ME + STK a protože relativně mladé a benzínové auto tak jsem řekl že by to neměl být problém. Bohužel technik nebyl schopný naměřit emise. Protože po připojení tý mašiny proběhlo klasicky vyčtení závad další krok je čtení teploty a otáček motoru a teplotu ta mašina dokázala načíst ale nedokázala načíst otáčky. Jo auto je BMW 1 s 1,6 benzínem ale přesnější si nepamatuju. Setkal jste se s něčím podobným někdo? Samozřejmě že zákazník sem auto strčil na poslední chvíli kdy v neděli odjíždí na hory a STK končí den po návratu z hor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Milan+ jasně že jsem nejel na úplně neznámou stanici. Ale i přes to zkrátka auto neprošlo resp. nebylo zahájeno ME jak mi ten technik vysvětlil dokud mašina nepozná že se motor točí tak mě nepustí dál a já s tím nic nezmůžu. Relativně mladé je 2006/2007

@Radek Hurvajz vím že se PSA otory do toho cpaly a vím že byli stejně jako v Peugeotech tak v Citroenech problémové ale nejsem si jist jestli to je tento případ. No jiná stanice technik to zkoušel na dvou mašinách a ani jedna se s tím německým verkem nespojila. 

A jinak díky tomuto povozu jsem poznal jak skvělé auto je 807 nebo i jen C2  protože jsem si v tom připadal jako když jedu v dětské sedačce. A celkově jako ne auto za takový prachy a mizerně to svítilo no nepadlo mi to do ruky blbě se do toho leze ještě blběj se z toho vylezá.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, Vena garážmistr napsal:

@Milan+ jasně že jsem nejel na úplně neznámou stanici. Ale i přes to zkrátka auto neprošlo resp. nebylo zahájeno ME jak mi ten technik vysvětlil dokud mašina nepozná že se motor točí tak mě nepustí dál a já s tím nic nezmůžu. Relativně mladé je 2006/2007

@Radek Hurvajz vím že se PSA otory do toho cpaly a vím že byli stejně jako v Peugeotech tak v Citroenech problémové ale nejsem si jist jestli to je tento případ. No jiná stanice technik to zkoušel na dvou mašinách a ani jedna se s tím německým verkem nespojila. 

A jinak díky tomuto povozu jsem poznal jak skvělé auto je 807 nebo i jen C2  protože jsem si v tom připadal jako když jedu v dětské sedačce. A celkově jako ne auto za takový prachy a mizerně to svítilo no nepadlo mi to do ruky blbě se do toho leze ještě blběj se z toho vylezá.

 

Nechceš srovnávat c2 s řadou 1 bmw,? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milane klidně to srovnám a klidně napíšu že podle mě je moje C2 lepší auto než to co jsem měl dneska čest řídit. Pro člověka mých proporcí takové auto není jak jsem psal blbě se mi do toho leze ještě blběji vylejzá ten debilní tunel uprostřed je strašně omezující. výhled z vozu taky podle mě nic moc. Světla mi přišly jak ze 120 co se týče výkonu. A to jsem nezkoušel se posadit dozadu. Celkově jsem si v tom autě připadal strašně stísněně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budu citovat z jiného fora jedná se ale o naftový motor 

Tak jsem byl dneska na technické prohlídce. Než jsem tam jej tak jako by mi něco říkalo,, vem sebou Clipa a noťas,, vzal jsem a dobře jsem udělal.
Překvapení první....zdražili o 200,- platil jsem 2200,-
Vjel jsem na emise. Pán přisunul k výfuku odsávání.
Pak začal hledat pod palubovkou OBD konektor, chvíli jsem ho nechal a pak jsem mu poradil ať se koukne pod popelník. Připojil na OBD jejich slavnou diagnostiku BOSCH. Naklepal do počítače VIN a vybral typ mojí Laguny. Spustil test a ....... říká mi, nefunguje Vám měření teploty a měření otáček zajeďte si do servisu ať Vám to opraví.
Začal jsem mu vysvětlovat že buď zadal špatně typ motoru nebo si ten BOSCH nerozumí s autem. Byl neůstupný. Vyjel jsem z emisí, připojil Clipa a noťas, zašel pro toho pána a ukázal mu na noťasu že Clip měří i teplotu i otáčky. Řekl Ok najeďte znova. Přizval si kolegu a začli laborovat, po půl hodině se jim podařilo že to měřilo otáčky a na baterku připojili nějakou krabici která jim měřila teplotu.
Chybové hlášky jsem tam žádné neměl.
Spustil měření......otáčky mu na obrazovce ukazovalo 750, test ale vyžadoval nejméně 800. říká mi zajeďte do servisu ať vám zvýší otáčky.
Opět jsem připojil Clipa a ukázal mu že mi motor drží 870 otáček jak přibitý.
Nastalo půl hodinové telefonování nevím s kým, radili mu asi různé nesmysly které zkoušel na počítači.
Nakonec to dopadlo tak že, na pedálu plynu musel držet 800 otáček volnoběhu a udělat 5x test při 4000ot.
tohle dělal celkem 6x protože BOSCH protestoval že volnoběžné otáčky kolísají, neuměl udržet pedál plynu. Nakonec mě pustil za volant a já mu napoprvé udržel 800ot. celkem jsem na emisích strávil 2 hod !!!
No a technická proběhla bez ztráty květinky.
Rada: nedejte se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím. Ten klučina co to dělal z toho byl sám špatnej že se s něčím podobným ještě nepotkal. Svolal si tam ještě dva kolegy a na nic nepřišli a říkám že to napichoval na dvě mašiny takže počítám že i kdyby byla na jedné chyba tak by to načetla ta druhá. A nemyslím si že by všichni co tam u toho byli byly tak neznalí že by se jim to nepodařilo. Mordovali se tam s tím skoro hodinu. A zkrátka to nenačetlo. Pravda já jsem to nezkoušel připojit na svoji Deplhinu ale oni maj KTS od Bosche a to jsou co vím jedny z nejlepších univerzálek taky proto je maj. Druhá věc nepotřebuju tam dělat nějakej cirkus abych tam mohl jezdit s jinýma autama. Něco takovýho si může dovolit frajer kterej jede se svým autem a za další dva roky pojede jinam protože tady od té doby zdražili a on za tu buzeraci přece nebude platit víc než musí. Já tam některý měsíc vezu i 4 auta. vím že to nejni zas tak moc ale jsem rád že mám kam jezdit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je nad auta bez OBD.

Je to veľmi deprimujúce aby si sa vždy hádal s technikom, keď im dačo nejde.chlapci asi vedeli ako to tam chodí, preto rovno brali notas, čiže asi to nebola ojedinelá chyba pri EK na danej stanici. 

Aby si človek vždy overoval či mu ide všetko, preto , aby niekto kto to má mať v malicku ho nepoprehanal zbytočne kamošom do servisu a naháňal im kšefty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Davidak79 napsal:

Rada: nedejte se.

Ty voeee a jak to mám asi udělat jako neautomechanik ???  Mám mu přínest časopisy a nebo kalendáře ??? To je totiž můj současný obor ty srandisto !!! 

Pro Davidak79 - vím že jsi to citoval - ta poznámka byla obecná pro radily tohoto typu - ne přímo na tebe.

Upraveno uživatelem Klemoň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Klemoň to je na tobě jak to udeláš,  bohužel.  Ten kluk kterého jsem citoval není automachanik ( znám ho ) akorát si pořídil diagnostiku pro zábavu.  Před cca 6 lety se mě snažil přesvědčit emisak   že nemám na aute výfuk :) Po nekolikatem hmatani na prázdno , několika pokusech na druhé straně , jsem vzteky zařval jestli se pořádně ohne, nebo jestli mám otočit auto na střechu.  Hle, byl tam jak jsem tvrdil.  Vrátím se k me citací ,  kdyby tu diagnostiku neměl,  lital by asi jako Véna , a proto že se Vena hrabe v autech ,  jsem to citoval aby to zkusil napichnout na diagnostiku a popřípadě se tam vrátil ze je chyba u nich. Ptal se ,jestli někdo nemá podobnou či stejnou zkusenost , myslím že tahle je dokonalá.  A pokud na to narazis ty jako neautomechanik , půjdeš stejně do servisu  , tak že bych si s tim hlavu moc nezatezoval a otevřel si pěknej časopis :):) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Davidak79 tak kdyby to bylo tak jak píšeš že by neprojevil žádnou snahu tak bych se asi taky trochu čertil ale ty kluci snahu projevovali. A jak píšu nebyli z toho nadšený že jim to nejde tím víc když přišel i zástupce vedoucího tý stanice.  Já jsem auto vrátil zákazníkovy s tím že bohužel to není v mých silách to vyřešit a on to vzal.  Jasně není to pro mě ideální reklama ale zákazník věděl že pokud chce zařídit ME+STK tak potřebuju aby mi tu auto nechal aspoň na celý den ale on mohl auto ze svého programu škrtnout na pár hodin a ještě téměř po pracovní době od 16 do 20. Takže to jako moc nezvládneš když jen celá ME+ STK je pro stanici záležitost na 1,5 hod. od zahájení kontroly po vypsání papírů.  Přivezl jsem auto, já jsem ho obešel zkontroloval jsem jestli svítí všechny světla aby seděli rozměry pneu. dozadu na sedačky jsem si hodil svojí kabelku s povinnou výbavou a tradá. A když bych to doma dal na Delphinu tak ta by mi stejně jako jim neukázala žádný problém při klasickém testu tudíž bych tam dopadl stejně protože když to auto vidíš po druhé v životě tak by tě nenapadlo že by mohl být u takového auta problém. Jako když by se mi to stalo u nějaké té 15+leté hajtry které  tam běžně vozím tak bych asi zkontroloval i tohle " mladé " auto. 

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
oprava překlepů
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2006 moc ďaleko k 15 r nemá 🙂🙂🙂

asi by som to videl na autorizak, a nech dajú spraviť EK oni, jasné že za poplatok. Aby som nehanbil, ale nechať auto týždeň pred koncom platnosti EK a spoliehať sa na to že prejde je trošku nezodpovednosť. Nevieme históriu servisu, čo bolo a čo nebolo, ako bolo sevisovane a kde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však to jsem mu řekl ať to dá k baworákům že oni si s tím dokážou poradit. A samozřejmě  že 2006 není zas taková novota ale říkal jsem si je to benzín není to tak starý to by problém být nemusel jako čekal jsem že třeba bude nějaký problémek na TK ale na emisích ne, hlavně na TK když to není "smrtelný" tak to dá na měsíc a během toho měsíce se to prostě musí odstranit. Až přijede na přezouvání pokud přijede tak se ho zeptám jak to vyřešil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však není důvod se na ně rozčilovat pokud ti ho nedají .  Mě by jen zajímalo, zda by to jiná diagnostika načetla. Udělal si to nejlepší co si mohl, v časové tísni po tobě nikdo nemůže chtít zázraky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On to není stejný motor jako Peugeot, ten co je s PSA stejný/podobný byl v Mini.

Tady u toho motoru navíc ještě vznikl zmatek, kdy BMW 116 nebyla už 1,6, nýbrž podladěná 2,0. Ale v kterém roce se to změnilo, to už nevím, tak 07 bych si tipl.

Tak jestli ten technik tam pořád necpal tu 1,6 a přitom to byl dvoulitr. No ale snad si ve velkým TP našel objem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...