Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Deaktivace nouzoveho brzdeni rifter active


Oxygen

Recommended Posts

Copak bezpečnostní prvky, ale mezilidká slušnost, ta nám upadá. Ani se nekouknu do manuálu k autu, kde to bude určitě vysvětlené (a pokud to tam není tak to nepůjde). Přijdu někam, kde nikoho neznám a nikdo nezná mě, neoslovím, nevysvětlím situaci, jen ze sebe něco vyhrknu. Zkusím odpovědět stejným stylem:

 

Nevim proc se ptas.

Upraveno uživatelem Ajap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oxygen: asi nelze deaktivovat.

Ostatní (styl dle požadavků Ajap): Drazí přátelé,

V manuálu nepíšou nic o deaktivaci nouzového brzdění. Přesto si dovolím zeptat se, bo mě to dost *neumím psát slušně*. Auto brzdí, jak ono chce, a ne jak chci já. Pokud znáte odpověď, prosím o odpověď. Pokud neznáte, nemusíte odpovídat. Ještě poznamenám, že si vážím toho, že jste tady dobrý kolektiv zkušených automobilistů a já se s autem teprve sezamuji, mám ho asi dva měsíce. Děkuji za odpověď.

Podotýkám, že příspěvek je myšlen vážně, ptám se i já za sebe, zda neexistuje nějaká finta.

A mrzí mě, že sejmout nováčka je taková radost, že nerudná odpověď Ajap má hned 4 kladná hodnocení.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě doplním, že nouzové brždění reaguje na rychlost stlačení, nikoli na sílu. Tzn. pokud stlačíte trošku, ale rychle, tak auto zaflekuje. I když to vůbec nebylo potřeba. Je to hodně otravný asistent.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ohledně nouzového brždění bohužel neporadím, protože nevím :(

ohledně ,,sejmutí'' nováčka -- byl bych radši, kdyby se tu hlásili lidé na úrovni, bohužel s nastupující generací je to stále horší, jinými slovy--jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vono by se dalo napsat návod i za otazník , že? pokud by to tak mělo vypadat. Nijak bych to nedramatizoval a nedělal z komára velblouda. 

Minimálně ahoj ale napsat mohl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejaky význam ten asistent má, dávnejšie som čítal nejaké štatistiky nehôd, a fakt veľa nehôd spôsobilo nedostatočne stlacenie brzdového pedála. Ale tak výrobca dal k autu návod na použitie, predajca ponúka obhliadku auta so skúšobnou jazdou a možnosť všetko si nechať vysvetliť. Pokiaľ sa mu niečo nezdá má možnosť ísť k predajcovi a dodatočné si to nechať ukázať, vysvetliť, preveriť. Je to ako keby čo ja viem ze som si kúpil Ferarri ale chcem aby to zrychlovalo o polovicu pomalšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jednou v koleně, kdy jsem se podíval do strany , najednou žena zaječela pozor ! v tu chvilku kolona přibrzdila a já přidupnul brzdu , díky asistentu jsem uplně zaflekoval a to zbytečně , kolega to málem napral do nás zezadu . Sem si jistej že kdyby auto bylo bez asistenta tak bych takhle "zbytečně" prudce a dýl nebrzdil. Myslím že nejen v mém případě by to mohlo vést i ke zbytečnému ťukanci. Na druhou stranu nám něco říká bezpečná vzdálenost co ?? :D 

Edit: ale taky by chtělo specifikovat co mu vadí zda je to co popisuje @P607Olda a nebo brzdění při detekci překážky , detekce překážky mi zbytečně reaguje u Caddy při přejíždění v pruzích na těsno , jenže tam je možnost v pal PC deaktivovat front assist .

Upraveno uživatelem Davidak79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 1. 2020 at 18:13, P607Olda napsal:

Oxygen: asi nelze deaktivovat.

Ostatní (styl dle požadavků Ajap): Drazí přátelé,

V manuálu nepíšou nic o deaktivaci nouzového brzdění. Přesto si dovolím zeptat se, bo mě to dost *neumím psát slušně*. Auto brzdí, jak ono chce, a ne jak chci já. Pokud znáte odpověď, prosím o odpověď. Pokud neznáte, nemusíte odpovídat. Ještě poznamenám, že si vážím toho, že jste tady dobrý kolektiv zkušených automobilistů a já se s autem teprve sezamuji, mám ho asi dva měsíce. Děkuji za odpověď.

Podotýkám, že příspěvek je myšlen vážně, ptám se i já za sebe, zda neexistuje nějaká finta.

A mrzí mě, že sejmout nováčka je taková radost, že nerudná odpověď Ajap má hned 4 kladná hodnocení.

Oldo,

Já myslím, že chápeš, jak to myslím. Samozřejmě není třeba, aby tady psal takové litanie, ale prostě mohl napsat ahoj, mám problém s tímto konkrétním systémem, chová se tak a tak, potřebuju to vypnout. Celý, tečka. Nejenže by nebyl za hotentota, ale třeba by se i něco dozvěděl (třeba i případně to, jestli na tom nemá něco porouchanýho). Když něco po někom chci, tak do toho musím vložit i nějaké úsilí vlastní.

Jo, beru, nechal jsem se vyprovokovat a ve většině na to nereaguju. Člověk, který položí "dotaz" tímto stylem už si většinou odpověď něpřečte a když jo, tak na ni stejně nereaguje, takže je to vlastně úplně jedno. Ale tenhle styl chování se mně nelíbí a občas se proti němu ohradím, byť není myslen na mě osobně.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdo píše rád, i třebas obsáhlejší texty a s určitou nadsázkou mezi řádky. (já:))

Někdo je rád, že vyprodukuje pár holých slov. (Oxygen)

Nemám mu to za zlé, snažím se odpovědět na technický dotaz.

Je fakt, že i když jsem se tentokrát snažil o trochu nadsázky, tak nouzové brzdění i ostatní asistenty mě upřímně štvou. Jak říká moje drahá "takové fajn auto, jen kdyby nemělo ty voloviny..." (těch zbytečností bych mohl uvést na celou stránku).

Např., když telefonuju, tak na displeji mi velkým písmem svítí, že telefonuju, a jméno volaného. Ale teplota a čas jsou v té době skryté. Popravdě, já když telefonuju, tak vím, že telefonuju a s kým, tyto informace jsou mi nanic. Teplota v našich hornatých podmínkách je mnohem důležitější, za pár minut stoupání se dost mění. Tady si o tvůrci softwaru myslím, že je úplný hňup. Moje nová 5008 neumí obsluhovat můj telefon Nokia 6303i, což stará 5008 uměla perfektně...

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus, abych se k týhle debilní funci vrátil ( i detekce překážky )  , řve to kolikrát uplně zbytečně , a dnes kdybych to poprvé využil ani pípnutí ! v blbou dobu jsem otočil hlavu do strany a podíval se za protijedoucím autem , řidič přede mnou to zašlápl , asistent ani ho.v.no , brzdil jsem i vočima , smířil jsem se s tím že budu mít na předku minimálně díru od tažnýho . Ubrzdil jsem to na milimetry a se zpocenou prdelí dorazil na místo určení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mně se kdysi stalo u firemní A6. Zrovna jsem se mnou jedoucímu kolegovi říkal, že mně jinej kolega povídal o jiném člověku se stejným autem, kterej si někde na prázdné silnici mezi poli málem vymlátil zuby, protože mu to z ničeho nic zabrzdilo. Předjížděl jsem cyklistu, proti jel kamión. Měl jsem to spočítaný dobře, ale ta XXX mně to uprostřed toho předjíždění zadupla. Lekl jsem se jako prase, musel jsem se natlačit na toho chudáka cyklistu a ještě mně málem nakouřilo auto za mnou, které ho chtělo předjet taky. Nadával jsem úplně strašlivě, hned jsem tu XXX vypnul. Zajímalo by mě, jak by se řešil případ, kdyby ten podělaný asistent způsobil nehodu. Od té doby to hned všude vypínám.

Upraveno uživatelem Ajap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, a nejenom tenhle asistent umí být i ke škodě než k užitku. Jednou jsem v přivaděči s hlubokou kaluží dostal smyk a nebýt ABS, tak se nic nestalo. Díky nemožnosti zadupnout brzdu natvrdo mě navedlo ABS do svodidel. Normálně rveš pedál a jedeš na svodidla, protože ABS ti odblokovává kola, místo toho, aby smykem auto doklouzalo a drželo se ve směru. Každej asistent má svoje limity a v určitých situacích je nevyzpytatelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to chápu tak, že neměl čumák ve směru jízdy , kdyby měl kola zablokovaný úplně, jede bokem ve směru jízdy . Takhle kontra nepomohlo a pootáčející kola ho dostaly do svodidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, v ostrým pravotočivým přivaděči jsem vletěl do kaluže a zadek mě uletěl. Předníma kolama jsem to ztočil hned proti smyku, ale ABS mě chladnokrevně pomalu pouštělo na svodidla, místo toho, aby se ABS deaktivovalo v plným reidu a kola stály (snímač natočení volantu to přitom má). OFce2 s ABS bez ESP (nevim jestli by to bylo lepší s ESP). Praskl jsem do svodidel maskou, nic jinýho se nestalo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...