Luboš11 Odesláno 11. leden 2020 Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Zdravim páni,chcem sa svami poradit ohladom mojho auta Peugeot 307,2.0 HDi 79kw, Pred 2 mesiacmi som na mojom aute menil turbo,egr, toto su hlavne veci ktore som.menil. Asi pred tyzdnom mi uplne prestalo ist turbo,predtym zacalo vynechavat ale teraz uz nejde vobec,ako trocha tlaci ale slabo,na jednotke a dvojke este ma snahu tlacit ale akonahle dam trojku vykon sa straca,skusal som aj hadicu z intercollera ,bolo citit tlak po pridani plynu ale slabo. Bol som na diagnostike a vyhodilo mi 3 chyby. 1,obvod EGR 2, dve chyby ktore si mysleli ze su vahou vzduchu ale po odpojeni vahy vzduchu sa vykon nezmenil. Neviem vobec co stym moze byt,dakujem za kazde rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. leden 2020 Sdílet Odesláno 11. leden 2020 překontrolovat podtlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 11. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Ake podtlaky myslis prosim ta,nemam moc skusenosti stym tak sa tomu.moc.nerozumiem.dakujem za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. leden 2020 Sdílet Odesláno 11. leden 2020 které ovládají turbo a egr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 11. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Dobre dakujem,a da sa ku nim dostat aj spod auta alebo nie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vokys Odesláno 11. leden 2020 Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Jaké byly ty další dvě chyby? kdyby to bylo podtlakama, myslím že by to v nejakém otáčkovém režimu jelo... ale jejich kontrola určitě neuškodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 11. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Kamarat ma anglicku diag,a bolo to tam po angl. Ale ze je to s vahou ale ofpojili sme ju a ziadna zmena,a vaha vzduchu je nova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 11. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Ak by mal.niekto podobnu situaciu napiste prosim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. leden 2020 Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Dej to někam kde tomu rozumí.. Jinak ty podtlaky nezmeris Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vokys Odesláno 11. leden 2020 Sdílet Odesláno 11. leden 2020 Dalo by se poradit a vyřešit to ale chtělo by to nějaké znalosti a hlavně podávat úplné a plnohodnotné informace. A to je asi malinko problém, takže asi bude vážně rozumnější to nechat zkušenějším a nebo najít někoho kdo ti s tím pomůže. Přeci jen, nikdo jsme učený z nebe nespadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r3d0x Odesláno 12. leden 2020 Sdílet Odesláno 12. leden 2020 Kludne to môže byť aj regulátor tlaku paliva. Dosť častá chyba 307. Ale určite pomôže kvalitná diagnostika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 12. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2020 Nad regulatorom som aj ja rozmyslal,uvidim skusim zohnat nirkoho skuseneho z okolia a uviidime potom.dam hned.vediet.zatial ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 16. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2020 Ahojte este ,chcem sa spytat vedel.by mi.niekto zistit ci mam na aute fap a nadrzku na aditivum podla vinka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. leden 2020 Sdílet Odesláno 16. leden 2020 Musíš napsat VIN. Nicméně 79kw a 100kW 2.0HDI měla každá FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 16. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2020 VF33CRHSB82943227 A kedze to ma fap tak to bude mat aj nadrzku automaticky ak sa nemylim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. leden 2020 Sdílet Odesláno 16. leden 2020 když má FAP, má i nádržku pro aditivum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 16. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2020 Dobre dakujem ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 19. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2020 Zdravim pani,mam auto u mechanika,nastastie tam ma takeho isteho pezota,tak snimace ktore vyhodili skusil vymenit z toho auta,uz ich nevyhadzuje,ale vykon stale nejde. Ale aj tak snimace uz su objednane. Dpf vycistene,vsetko pekne čiste,egr je v porisdku,podtlakove hadice tiez, Skusil vymontovat turbo a zistil ze ma dost vôlu na rotori(chytim.prstami za tu.osku a citim.dost velku vôlu do strán). Od repasu turba 1000 KM,olej nežerie. Myslite ze to bude mat taky vplyv na vykon? Turbo je citit až tak od 3600ot.(aj to nie uplne ale je citit ako by lepsie tlacilo.) Dakujem za jnfo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš11 Odesláno 22. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2020 Zdravim pani,turbo som zaniesol naspäť do firmy v ktorej robili repas,nech pozru či je všetko v poriadku,o 2 dni mi volali ze turbo je v poriadku a ze vôla na rotori je optimalna. Tak že turbo je v poriadku a ze mi ho poslu. Nemate niekto este nejaku radu co by.mohlo byt zle ? Dakujem za kazde info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 Turbo jen ovládáno podtlakovým ventilem který je na turbu a ovládá klapku, která určuje tlak turba v klidu je klapka otevřena. Regulaci truba provádí elektropneumatický ventil který je řízen ŘJ motoru na základě snímače tlaku turba . Elektropneumatický ventil má dvě podtlakové hadičky jedna jde na turbo na ovládání klapky druhá na podlatk pumpu.Jejich záměna má za následek nefunkčnost turba, jejich netěsnost či díra v nich také má negativní vliv na funkci turba . Dále elektropenumantický ventil není v autě jeden ale je jich několik podle typu auta mnohdy jsou vedle sebe s ventilem na EGR a je možné je zaměněnit pak turbo také nejde.Dále snímač tlaku turba je umístěn různě ,buď je přímo na sacím ptrubí napevno , nebo je spojen s sacím potrubím malou hadičkou.která múže být také poškozena a nebude to pracovat . Může být poškozený i samotný snímač, Při většině poruch kde je malý či velký tlak turba svití kontrola motoru .Snažil jsem se vyjmenovat co je třeba zkontrolovat při nefukčnosti turba , které je jako takové v pořádku. Další věcí může být děravost systemu tedy mezichladiče vzduchu či přivodných hadic . Měření tlaku turba se nedá provádět na místě musí být vozidlo v pohybu.Takže takovéto sáhnutí na hadice na místě je o ničem. Další věcí můžou být klapky v sání swirl.když bodou trvale uzavřeny špatně to pojede ve vyších otáčkách , ovládáni taktéž elektropneumatickým podtlakovým ventilem, Dále klapky v sání a před mezichaldičem vzduchu na ovládání při regeneraci fapu. pokud nepracují správně tak bude také problém. ovládáni taktéž elektropneumatickým podtlakovým ventilem, - Tak snad je to všechno Předpokládáme tedy dobý stav turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.