RomanČin Odesláno 6. leden 2020 Sdílet Odesláno 6. leden 2020 Dobrý den, autodiagnostika mi napsala 3 chybové kódy P11A9, P11A4 a P0014. Prosím o radu, jak tyto chyby opravit. Když je vymažu na chvíli zmizí, ale brzy se vrátí zpátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 6. leden 2020 Sdílet Odesláno 6. leden 2020 Zdravím, jaké auto, motor a diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanČin Odesláno 6. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2020 Peugeot 308 SW, 1.4 typ motoru 8FS Autodiagnostika: TORRIA Diagnostika OBDLink LX Bluetooth Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 6. leden 2020 Sdílet Odesláno 6. leden 2020 Vyčistit solenoidy vanosů, jsou 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanČin Odesláno 18. leden 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2020 Děkuji, ale teď mi hlásí 2 chyby P1031 a P1015. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 19. leden 2020 Sdílet Odesláno 19. leden 2020 Ahoj, vypadá to na problém s rozvodem. P1031 - mechanické blokování rozvodu. P1015 - nedosažený požadavek v nouzovém režimu. Jde ten motor nastartovat a má pravidelný chod? Nikde to nepíšeš. Když máš diagnostiku, zkus aspoň funkci motorku natáčení excentru zdvihu sacích ventilů. Je možné, že je porucha v elektrice ovládání vanosů nebo motorku. Chce to originální diagnostiku. Kolik mají rozvody natočených km, nepotřebují vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daxik111 Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 Ahoj. Mám P 207 1,4 8V 54 kW a načetl jsem chyby P 0008 a P 2270. Auto mám krátce a problém je vyšší spotřeba 7,6 l - při koupi mi palubní počítač ukazoval 6,4 a kolísají mi otáčky při rozjezdu teplý i studený. je tolambda sonda a když tak která. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 Ahoj , P0008 je chyba zapalování (cívka , svíčky , vstřiky) a P 2270 špatný hodnoty zadní lambdasondy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daxik111 Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daxik111 Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Včera jsem vymazal paměť závád a dnes po ujetí cca 20 km nová závada P 0137. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Opět chyba zadní lambda sondy , takže buď vadná sonda nebo kabely k ní . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daxik111 Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Díky a jak mám proměřit ty kabely nebo zjistit vadnou sondu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Přes diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daxik111 Odesláno 9. únor 2020 Sdílet Odesláno 9. únor 2020 Tak jsem vyměnil lambdasondu ( DENSO ) a stále to nepracuje. V okamžitých hodnotách ( na diagnostice) na sondě postupně vyleze napětí na 0,855V a stojí. Přední pulzuje 0.03 - 0,870. V % mi to ukazuje u zadní 0 a u přední v 3000 otáčkách minus 25. Nemusí se ta nová sonda nějak spárovat s ŘJ. Chybu mi to napsalo P 0008 a po jejím vymazání se žádná další chyba neobjevila. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.