Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Matlaci mobil vs.dospela NAVIGACE do auta


Recommended Posts

Ne nebudu delat draba ale jen nastinim to co muze a mozna i nastava ....


Odkaz na zpravu a nahrane video realne video kde bylo zadano Jicin namesi a jelo se od MB ....
Prubezne budu s klidem zverejnovat jak se chova jina aplikace navigace ....

Momentalne je k mani Garmin Waze mozna rozchodime Mio TOM tom ....

ALE dokazu si predstavit totalne rozhozeneho ridice v neznamem prostredi spolehajiciho se na "prave" aplikaci zvanou v tomto pripade MAPY.CZ

Posudte kazdy sam - ANO navigace neni berla ale jen napoveda "ALE" ......

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/senior-ujizdel-po-d4-v-protismeru-14-km-policie-zverejnila-video-40301116

Omlouvam se za velikost .... klidne zverejnim plne rozliseni.

Samozrejme az pojedeme zase od MB a zadani bude naprosto stejne Jicin namesti - aby to melo realne srovnani .... Tak ze v case :)
( Mapy.cz jsem uz upozornil - to jen pro uplnost ;)  )

 

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Sygic je schopný ruzných zvrhlostí, třeba odbočte doprava z hlavní, pak te povodí po dědině a pak zase odbočte doprava  a jsi zpět na té hlavní :D

Na mostě mi řekl odbočte vlevo, bych potřeboval litací auto

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a to je to co me na tech "aplikacich vadi" to neni produkt do auta ale max na kolo a nebo chodce - a je uplne jedno co to je za aplikaci.
Podklady jsou TOP je to vetsinou ON-LINE tak ze je vse stale aktualni ale tyto zaseky jsou skutecne jen pro "sebevrahy" :)

Jeste jsem zapomel na "gugl mapy" ;)  ty si dame taky ....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Používám Sygic a Waze. Už dlouho se mě nestalo, že by mě poslaly vyloženě nesmyslně. Ano, někdy mě Waze donutilo nelogicky sjet z hlavní, ale pak jsem jel podle té hlavní a koukal, jak na ní stojí nehybná kolona.

Ale je pravda, že jsem doposud měl vždy prémiový mobil s dostatečným výpočetním výkonem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je nouze nejvyšší používám mapy.cz... eště se mi nestalo, že by udělaly chybu... ani v D, A, SK, Pl a Fr.... :) těžko říct.., ale celkově sou lidi debilní... příkladů mám spousty, ale jeden za všechny - hroznej problém rozlišit OTOČIT se do protisměru a ODBOČIT vlevo, kor když je tam dělící pás (tram) .... to je pak každá navigace krátká.., když pracuje s pakem.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nas jedeme "stale" na mobilni data = pokud je nejaka aktualizace stahne se - navic tento usek "obchvatu" Jicina neni nic noveho je tam dlouho tedy aktualnost nevidim jako problem
Ale vidim problem ze "APLIKACE" v mobilu neresi odboceni do protismeru najezdu atp.
To dospela navigace v aute a do auta urcena neudela - ne neresim v mestech jednosmerky - ANO tam je problem ...

V lete jsem na toto tema psal ze takovej WAZE dokaze ignorovat vse a protahne me prez pul republiky .... ikdyz na primo z MB neni treba jet na Nymburk Podebrady dal na PHU a pak mozna smer HK
Bezna cesta je MB JC HK ....???

Ale to jsem zase jak je bezne odbocil od tema :):xvul;)

Jak pojedu na MB a zpatky pridame dalsi postreh - ale jen tak jezdit kolem Jicina se me asi ted nechce - ikdyz ..... :D

A klidne to muzeme presunout jinam pripadne jine postrehy pridavat - ono nebude od veci o problemech vedet a pripomenout si ze to co rika navigace nemusi 100% platit.
Rozhodujici je co udela ridic.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Když jsem začínal s ježděním tak takovéhle věci nebyli a taky jsme se dostali kam jsme potřebovali a podotýkám že jsem jezdil profesionálně a ve městech jsem hledal prodejny. A jezdil jsem klasickou soupravou tahač + návěs. Ano v té době to nebyl problém zajet jako zásobování s kamionem třeba do pěší zóny. Tuším že v Humpolci dokonce tudy vedla zkratka k prodejně. Ale ta naše zemička je tak akorát aby si člověk pamatoval cestu když se na to doma podívá do kompu. Navíc značení u silnic je dnes mnohem lepší než bylo před xx lety. Když jsem jezdil tak jsem měl v té době výkřik modernosti a to byl vcelku podrobný autoatlas kde byli mapové stránky zalaminované a dalo se po něm psát lihovou fixsou a pak to zase umýt ty poznámky. A co si pamatuju tak jsem ho potřeboval prvních pár týdnů nebo pak když se otvírala nová prodejna a nebo jsem podle něj někomu vysvětloval cestu. Ale většinu cest se člověk naučil z paměti. Měli jsme vymyšlené i pomůcky jak vysvětlit cestu k prodejně ve městě a třeba v Plzni byli záchytné body k orientaci bordely protože podle nás měli největší výdrž na těch adresách když jsem kolegovy řekl u barev laků doprava tak mi pak volal že barvy laky tam nejsou a místo nich je tam pekař a za měsíc tam byli potřeby pro mimina.  Protože jsme vyjížděli z 8kilometru hradecké tehdy R11 tak jsme velkou většinu cest měli přes Prahu a tehdy se kamionem taky jezdilo hodně do města i při tranzitu ale když to vezmu tak z Prahy hlavních tahů bylo a je 11. A pokud ty cesty člověk trochu používal  tak je minimálně 100-150 km od Prahy musel být schopen popsat i z hlavy a na některých tazích jsme věděli i kde je jak hluboká díra v silnici. Zrovna tak byl člověk schopnej dát dohromady jen logickou úvahou propojky mezi těma hlavníma tahama  ono ty naši dědci nebyli blbý když ty silnice kdysi dávno trasovali. Ale chce to používat hlavu při ježdění a ne si jí zasí.at nesmyslama který za volant nepatří a věnovat se řízení. Jako ano navigaci používám ale velmi omezeně a většinou až v poslední fázi cesty kdy hledám v cílové destinaci konkrétní ulici neb problém s orientací ve svém městě mají i chodci. A než se ptát deseti chodců aby se člověk dozvěděl deset lokalit kde by to mohlo být je lepší se na těch posledních pár set metrů svěřit navigaci ale i při tom je potřeba myslet a ne dělat bezhlavě to co řekne ta plechová huba. Ale dneska se to nenosí používat hlavu k myšlení telefonní čísla si pamatuje telefon, cestu ukáže navigace, a ve spolupráci s tou navigací odveze auto minimálně s automatickou převodovkou a stádem debilních asistentů na cokoliv za volantem aby se člověk " mohl věnovat jen řízení " ve skutečnosti aby si zas.al hlavu starostí jestli ten asistent bude správně fungovat,  jak se má co udělat se dá najít na yuotube . Ale trochu přemejšlení o normálních věcech to se nenosí prej je pohodlnější nemyslet a jít s dobou a starost o tyhle základní věci nechat na technice. No škoda že ta technika není tak daleko aby pomohla nemohoucím stařečkům se o sebe starat tak jako to zvládali když se ke všemu ještě používala hlava a blbej selskej rozum.  Svět se v prdel obrací a myslím si že nám příroda ještě ukáže zač je toho loket a nemyslím si že by histerie vyvolaná Grétou dokázala odvrátit to co má přijít naopak ta to jen zhorší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zcela vazne a uprimne, pokud nekdo, byt podle navigace, najede do protismeru na rychlostku a klidne pokracuje... tak je tototalni lempl a ma na miste prijit o papiry bez moznosti je dostat zpatky.

A vymluvy na navigaci... to je jak u tupejch americanuy, ze je zavedla do vody... Navigace je JEN interaktivni mapa. Uplne stejne jako spolujezdec s papirovou v ruce. 

 

A jinak ano, plny Garmin klidne posle na dalnici do protismeru. Stalo se mi v Rakousku. Ale nejsem, lempl, abych tam najel ze... an to mam oci, hlavu a tu vec vevnitr.

Upraveno uživatelem sitler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ozzy56 není to tak dlouho co se u našich sešlo vícero členů z rodiny a po nějaké půl možná třičtvrtě hodině povídání no spíš tak vychrlení si novinek od posledního setkání se většina začala hrabat v patlafounech. Netvrdím já patlafoun taky tahám téměř všude ale podle mě by i toto mělo mít rozumnou hranici. A když té společnosti řeknu že příště až bude nějaký důvod se sejít bude u branky krabice od bot kam patlafouny odevzdají a vyzvednou si je až budou odcházet tak to strčí do kapsy a je zas na deset patnáct minut bezpatlafonů.  Kámoš dělá ve firmě kde jsou porady dvakrát týdně a tam už to zavedly při vstupu do zasedačky sekretářka vybere patlafouny a po konci porady je zase rozdá celá firma ví že porada je od do a pokud se jedná o život tak  sekretářka má na stole " červený " stolní telefon a jen tím telefonem je možné toho kterého účastníka porady " obtěžovat" a tvrdí že od té doby co to vedené zavedlo se doba potřebná k trávení na poradách zkrátila skoro o polovinu říká nevím jestli je to tím že ty nechtějí bejt bez těch patlafounů nebo že je vedení drtí ale většina se dokáže víc soustředit a všechno jde rychleji vyřešit. A šéf té firmy prý dodnes používá tlačítkový telefon a při tom řídí okolo 300 zaměstnanců.  Jak dřív mohli šéfové řídit i menší firmy jen telefonem na stole a papírovýma nařízeníma to už dneska nikdo nechápe a taky to fungovalo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jéje, to můžeme založit sekci pro "Medvědy" :D Já dřív taky jezdil na kole po Evropě a stačila mě papírová mapa. A to na kole si sakra rozmyslíš každou zajížďku 50km :D Když jsem ze Ženevy poslal pohled, byla sázka do loterie, kdo bude dřív doma :DA dnes na navigaci nedám dopustit. Zejména on-line dopravní informace jsou nenahraditelné. Ne, že bych spěchal, vyjíždím (téměř) vždy s dostatečným předstihem. Ale nebaví mě stát v kolonách.

@Vena garážmistr nemůžeš porovnávat ježdění tenkrát a dnes. Dřív řidič na vrátnici zamával a dokud nedojel do cíle nikdo o něm nevěděl. Protože nebyly mobily, víc si profesionálové na silnici pomáhali. Nikdy nevěděli, kdy budou potřebovat pomoc oni a uměli si živě představit, jaké to je, zůstat někde viset. Dnes zaměstnavatel řidiče honí od čerta k ďáblu a nechápe, že pomahal někomu z rozbitým autem. Od toho jsou přece mobily a asistenčky. To máš stejné, jako na horách. Tam jsou starousedlíci také ještě normální a běžně si pomahají. Drsné podmínky je to naučily. To až pražáci pokazili, protože jsou zvyklí kolem lidí s problémy projít, ani se nezastavit.

Nejlepší je, když pročítáš ty naše diskuse, jak jsme za klávesnicí všichni dokonalí. Pomáháme si, nejsme závislí na telefonech, navigacích, vždy jezdíme bez jakéhokoliv prohřešku a naprosto dokonale. Nikdy neuděláme chybu. To jen ti ostatní jsou blbci. Nedejbože, když někdo přizná, že něco nedělá dokonale. To se na něj sesypeme jako vosy na bonbón, jak si to vůbec může dovolit.

A k telefonům - my na poradách zavedli pravidlo, že komu zazvoní mobil, platí příště občerstvení pro všechny. Vždyť je možnost zvonění vypnout. Já si vypínám i vibrace, stejně ho mám v ruce a píšu si do něj poznámky, když je potřeba (Samsung Notes a tužka - další skvělá věc). Mimo jiné chodím i na každodenní ranní porady užšího vedení a z doby dávnější, když ještě neplatilo tohle pravidlo (a na této poradě stejně pravidlo neplatí), mám poučnou příhodu z roku 2001. Volala mi máti, říkám si "co chce tak brzy ráno" a jen jsem ji to típnul. Takhle se to opakovalo několikrát za sebou, až jsem to nevydržel a šel za dveře to zvednout. U supermarketu zkolaboval otec a ona si nevěděla rady, v té panice ani číslo na záchranku. V sanitce mi pak otec umřel. A věř, že od té doby, ať jsem kdekoli, vždy ji telefon zvednu. A také si na tento příběh vždy vzpomenu, když chci někoho odsoudit, že vzal telefon v době, kdy to nebylo nejvhodnější.

Bohužel svět se opravdu v piču obrací. S tím souhlasím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Péťo ale já to nepsal tak jakože to nějakým způsobem odsuzuju používání navigace nebo těch asistentů v autě. Asi to nevyznělo úplně tak jak jsem to myslel nebo je to možná tím že je to tak dlouhé. Ale myslel jsem to tak že ano proč nepoužívat moderní vymoženosti ale používat je s rozumem a hlavně slepě tomu nedůvěřovat. 

Jasně máš pravdu že dřív to bylo na silnici" jiný " a můžu říct že jsem měl to štěstí že jsem ještě tu " jinou dobu " zažil.  Strejda býval šofér úmyslně píšu šofér z povolání protože dnes se málokdo dá titulovat jako šofér. A ten měl pár životních mouder jedno bylo " šofér to je pán když vyjede z fabriky, tak má nad sebou jen tu střechu kabíny " druhý bylo že" šofér všude bráchu má "  . Jednou jsem s ním jel někam na Vysočinu ze Žatce cestou asi tři místa kde se mělo něco složit a něco přiložit.  Někde po cestě se něco pokazilo na autě, nějak dohrkal do první vesnice tam našel JZD a traktorista nás odtáhnul na dílnu místní mechanik to opravil a jeho vedoucí přines nějaký lejstra kde bylo sepsáno co použili obě lejstra strejda podškrábnul jedno si nechal a druhé si nechal ten vedoucí a strejc až pojedu okolo tak Vám ty díly dovezu a vedoucí však v pořádku. Přijeli jsme zpátky a první co bylo že strejc šel do skladu vyfasoval ty věci dal to krabice napsal kam to patří a dal to vedoucímu do kanclu a ten když byla příležitost tak to někomu strčil do auta a hele hoď to tam oni budou vědět. Jindy jsme zase za Trambusem táhli na tyči přes půl okresu PV3S protože mu kleknul motor a u strejce ve firmě nikdo Pragovky neuměl ale nikdo neřek půl slova že to strejc vyřešil takhle protože i ten direktor jak strejc říkal řediteli věděl že se mu to vrátí až bude jinde v průseru jeho auto tak že se najde někdo kdo bez mrknutí voka stáhne to auto na dílnu a pokusí se to zprovoznit a vo šoféra že se postará nebo ho přes půl okresu přivláčí na tyči. A dneska kluci z jedné firmy se na silnici nepozdraví co na silnici oni se nepozdraví ani na dvoře když nakládaj. 

To byli ty doby kdy to stálo za hovn. a nadávali jsme na to . Ale už se to nevrátí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jako jo.Navigace te muze poslat nekam ale porad jses to ty kdo ridi a ma se ridit rozumem...nekdy je na rozhodnuti chvilka. Ale je vzdy lepsi si ZAJET nez se nebo nekoho ZABIT.

Ja si pamtuju dodnes na hlasku jedne navigace ktera mi u CAN v Plzni hlasila ze mam jet kousek v protismeru abych se dostal do ulice na Jikalce. Mistni asi vi kde. No neudelal bych to. I kdyz by to asi 2x ze tri pripadu slo...

A pak si pamatuju jak mi navigace v Huline poslala na takovy ten mostek co se tam pomalu nevyhnou ani dva cyklisti😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...