ozzy56 Odesláno 22. květen 2020 Sdílet Odesláno 22. květen 2020 asi tak, ale někteří ekonomové píšou, že budou muset všichni zlevnit, protože prodeje se dlouho nevrátí na čísla z loňského roku, tak uvidíme Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 22. květen 2020 Sdílet Odesláno 22. květen 2020 Můj partak na tento víkend. MJSytic, radim.1008, regius a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 Víkend se blíží ke konci, udělám shrnutí od člověka, který si myslí, že auta mají být placatý a SUV není jeho šálek kávy (Možná za 20 let je budu kupovat) Nejprve musím poděkovat dealerstvi Auto Marek Mladá Boleslav za zapůjčení vozu, které mělo cca 200 km... Ja za víkend dám 700 km... ale dost jsem se krotil, 1000 km by nebyl problém. Design neřeším, to je věci názoru každého soudruha. Můj vůz ve výbavě Allure, 1.2 96 kw s MAN6. Ideální kombinace. Výkon motoru bohatě stačí, na projevu není poznat 3 válec. 3D kokpit bomba. Nejprve jsem si rikal zbytečnost, ale fakt bych si přidal 50 000 Kč za Allure jenom kvůli těm budíkům. Prostorově uvnitř super, středový tunel není vysoký, nejsem obestaven plasty. Sedačky. Chce to vyzkoušet jiné (jiny stupeň vybavy). Nejprve jsem dlouho hledal posaz. Musel jsem mít sedačku výše (U SUV to dává smysl), ale pořád to není ono. Bolí mě záda. Je tam, alespoň pro mě, příliš tvrdý opěrák. Sedak je naprosto OK. Nevýrazné boční vedeni, trochu v tě sedacce pluju (nebavim se o sportovní jízdě), a to jsem zkusil různé kalhoty, takže tím to není. Pravým kolenem se lehce opiram o středový tunel, není tam taková volnost jako v 306, ale právě tím kolenem se asi posouvam v té sedacce doleva... taky proto, že levé koleno se o výplň dveří neopírá, ano vlevo je dost místa, řekl bych tak akorát. Když jsem kdysi seděl ve staré 2008, právě vlevo jsem měl koleno opřené nepříjemné o výplň dveří. Tajze novou 2008 chválím za vnitřní prostor. Na moje pohodlí hraje určitě vliv, že tu není bederní opěrka. Jinak bych bolavá záda určitě neřešil... když jsem pak sednul do 306, kde sedačky mají bederku a najezdili 482 000 km, to bylo pohodlí, výraznější boční vedení... ale to jsou asi jediné klady 306tky. Jízda? Auto nové, přišlo mi, že musím rozhýbat olej v tlumičích, jak to skákalo prvních 30 km. Při brzdění auto plavalo = mastné brzdy. Nyní naprosto v pořádku. Podvozek filtruje mnoho nerovností, ale je to slyšet. Bodejť ne, když v kabině je za jízdy ticho. Jediné co neumí jsou příčné nerovnosti a hodně záplatované české silnice. Jinak je to plavný Francouz. Kdyby tu byly hydraulicke dorazy, byl by podle mě problém vyřešen. Ale ty Peugeot nikam nedává... krom mého GTi. Super svezení. Auto svítí lépe než 308 GTi, na sportovní jízdu to není, ale auto k tomu ani nevybizi, je super na klidnou svižnější jízdu. Převodovka dost dlouhá, 90 na šestku ani ne 2000 otáček. Takže auto ve finále úsporné. Já jezdil okrsky, takže šestka tam skoro nepadla. To je dálniční rychlost. Spotřeba do 6 litrů (myslím, že tam je 5,7), takže pohoda. Svezte se s autem, stojí to za to. Ale ne chvilku, já chtěl po půl hodině utéct z auta, uskakany podvozek a bolest zad. Změnil jsem nastavení sedačky a bylo to lepší. Bohužel to je asi jediné zklamání z toho auta, pro mě. Na výbavu Allure. Z auta jsem vylezl před 12 hodinami a stále cítím bolest zad. Ja si tohle auto kupovat nebudu. Půjčoval jsem si to kvůli kamarádce a rodičům. Všichni byli nadšení a už pokukovali do peněženky, zda na něj mají. Já jsem tedy asi zvláštní a příliš náročný. Mohl bych se rozepsat mnohem více, ohledně kufru, vnitřního osvětlení, barvicek kokpitu, animací, jízdních asistentů, navigace atd. Ale kdo by to z vás četl? Poznámka na závěr: 2 koncovky výfuku, jasně fejk... ale kde že! Chromove koncovky jsou okrasa na nárazníku, ano. Ale opravdu do každé vede vyfuk! Poslední tlumič se rozdvojuje. Palec nahoru. ozzy56, Pepito, pap13 a 3 další ohodnotil 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 Z mého odborného hlediska je tam jedna vada. Na barvě Artense jsou příliš tmavé nárazníky. A vzadu ta lakovaná část nárazníku nemá vůči kufrovym dveřím stejnou sparu. Chválím plastovou část kufru, kde je otevírání, kamera a lampicky. Nebude to reznout. Jen ten plast je volnější a působí fórově. Plus samozřejmě najdu místa, kde by mohlo být více lakovacího materiálu... odtokovy kanalek podél pátých dveří nebo vnitřky dveří u sloupků (pantů). Ale pokud to nemá vliv na korozi, pak je to ve finále jedno. Pepito, ozzy56, Péťa a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 to šetření barvou jsem zjistil už u 207 v roce 2011, na mé 2008 starý model z roku 2019 je to to samé, člověk prostě nechápe, že u auta za 400 plus chybí někde vrstva laku, a o tom, že se už přestaly lakovat u některých značek třeba kapoty zespoda ani nemluvím, je tam jen základní vrstva MilanF1 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 (upraveno) Bohužel je to tak, šetří se... Upraveno 24. květen 2020 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.