Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

new 2008 2019


pap13

Recommended Posts

toho pána nemusím, protože mluví divně: myslym, pochválym atd., doufám, že tak i píše 😉

ale pokud ještě neviděl protikus zámku zadních dveří a je pro něj překvapením, že se ta ploška zatlačí při zavření dveří, tak by měl dělat asi něco jiného, mě to prostě štve, že nové auto představuje amatér :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda k tomu videu....nepřipravené,amatérské,blábolivé.

Slovní zásoba autora je na úrovni 3 třídy základní školy ale to mu nebrání myslet si že je kříženec Cicera a Miloše Knora,vydržel jsem sledovat do doby než v ceníku po asi 3 minutách usilovného hledání našel navigaci....

 

Upraveno uživatelem Mirek D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 2. 2020 at 7:06, Mirek D napsal:

Původně jsem už měl zamluvenou předváděčku 3008 ale když minulý týden přivezli novou 2008 tak bylo rozhodnuto jinak,takže je to nakonec výbavy ALLURE, barva červená a motor 130koní. Navíc je tam navigace a tmavá skla . Cena byla podobná(509/520) ale rozhodla větší výbava. Velké auto nepotřebujeme,děti už jsou dospělé. Poloha za volantem chce trošku více nastavování aby člověk viděl jak ven i na budíky a seděl pohodlně ale pak to stojí za to,ani se nechce vystupovat... . Malý volant mi nevadí,ba naopak,řízení na mě lehce přeposilované ale to je u francouzů asi běžné (předchozí auto Mazda,tam je hydraulika). Co se týká velikosti interiéru je to spíše 4 místné ale chlap 180cm/100kg si za sebe sedne v pohodě,i nad hlavou místa dost.Materiály vypadají kvalitně a efektně,3D display je naprosto úžasný. Motor asi nemusím popisovat,ten znáte.... Jen se směji těm "odborníkům" kteří mi tvrdili že přece 1.2 nejede a aby jela tak to musíš točit na 5000 otáček.... . Co se týká podvozku tak podle měl tady našli ideální kompromis mezi pohodlím a jízdními vlastnostmi,za mě . Co se týká prodejce tak kupováno v Hodoníně a naprostá spokojenost,profesionální jednání a osobní přístup k zákazníkovi,koupeno 20.1.2020 a zatím najeto 220 km:-))

 

ahoj. prosim ta ake kolesa mas zapisane v technicaku? ja som na moje daval r18 a chcel by som vediet ci tam budu zapisane aj r17 :) akurat auto budem mat cca v polovici aprila. dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, MJSytic napsal:

Protože ekologie a zelená EU. Ale za vším hledej především peníze.

Obávám se že se hluboce mýlíš kolego,rozměry kol určuje a povoluje výrobce a neexistuje žádné nařízení EU které by určovalo jaké kola namontovat na Peugeot 2008. 

Pokud by takové nařízení existovalo a mělo snižovat spotřebu paliva tak by tam byl pravděpodobně nařízen rozměr někde kolem 165/40 R20....:-)

Navíc pokud se na daný typ vozu výrobcem montují podle druhu výbavy a ceny různé rozměry kol a v TP je zapsán jen jeden tak lze zbývající rozměry zcela legálně zapsat dodatečně do TP. Je to ale papírování a opruz. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mirek D a v tom je ten problém--není tomu tak dávno, kdy jsi měl ve velkém TP i čtyři rozměry pneu a disků, myslím třeba disky 15-16-17-18'', samozřejmě k tomu i schválené rozměry pneu, takže sis mohl sám vybrat, jestli budeš jezdit na 15'' pneu s profilovým číslem 65, nebo na 18'' s profilem 35...dnes ti dají jeden, nebo dva rozměry a pokud chceš něco jiného, musíš papírovat a opruzovat na úřadech, popřípadě i znovu platit...

upozorním, že se mi nejedná o extrémní rozměry kol, které výrobce k určitému modelu vůbec nedodává :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Mirek D napsal:

Obávám se že se hluboce mýlíš kolego,rozměry kol určuje a povoluje výrobce a neexistuje žádné nařízení EU které by určovalo jaké kola namontovat na Peugeot 2008. 

Hluboce mýlím? Tak jo :) A nebo třeba chápu souvislosti...

Ten, kdo má u nového auta víc, jak jeden rozměr ve VTP, tak má neuvěřitelnou kliku. Automobilka musí kvůli nařízení EU homologovat každý model-výbavu-rozměr kol zvlášť a to stojí peníze. Takže, aby ušetřili, s určitou výbavou dostaneš jen jeden rozměr kol. Protože s jiným rozměrem kol a s touto výbavou nikdo homologaci neudělal. A proč to EU nařídila?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opět musím konstatovat že se patrně mýlíš kolego,auto je homologováno jako celek s několika velikostmi kol podle výbavy a motorizace. Ty si koupíš auto  kde jsou v základu 16 a za nějaký peníz si k tomu objednáš příplatkové 18 které ti zapíší do TP . Pokud si koupíš základ  tak máš v TP zapsány 16 a větší rozměr ti buď na přání zapíše prodejce v rámci služby a nebo si je tam necháš zapsat sám  a auto se rozhodně znovu homologovat nemusí.... Podle tvé teorie by to nebylo možné páč na to není homologace.... 

A pokud do toho pleteš EU a ekologii tak nařízení ES 661/2009 opravdu problém pneumatik řeší ale jen obecně. Ale ono je to asi celkem jedno,prostě za vše může EU a je to ne,proč nad tím dlouze přemýšlet?:-)

"

Upraveno uživatelem Béďa
Necituj předchozí příspěvky. Díky, Béďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak to je u nové 2008, ale u mé nové 508 je jenom jeden rozměr disků a kol. Když jsem se na to ptal prodejce, tak uvedl, že v současné době kvůli emisním limitům má každé provedení auta schválen pouze jeden rozměr kol na kterém je auto dodáno. Mám ještě jednu perličku. Když jsem auto kupoval, tak jsem zjistil že u rozměru kol v TP je špatná šířka ráfku, misto 7j je tam 7,50j. Prodejce jsem na to upozornil a předal mu to k řešení. Auto jsem kupoval v dubnu 2019 a teď koncem ledna mi konečně od prodejce přišel dopis z Peugeot Automobil Import ve kterém schvalují správný rozměr kol. Dnes jsem s tím byl na registraci vozidel, kde mi to konečně opravili. Takže s tím rozměrem kol to není tak jednoduché. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Mirek D napsal:

Ty si koupíš auto  kde jsou v základu 16 a za nějaký peníz si k tomu objednáš příplatkové 18 které ti zapíší do TP . Pokud si koupíš základ  tak máš v TP zapsány 16 a větší rozměr ti buď na přání zapíše prodejce v rámci služby a nebo si je tam necháš zapsat sám

Přeji pevné nervy tomu, kdo si tím u nového auta bude procházet...

Jinak ES jsem nestudoval. Nevím, která to nové měření emisí zastřešuje. Vycházím z praxe a napsal jsem pouze, že EU si vymyslela, že se budou měřit emise jinak (zelená EU) a automobilky chtěly/chtějí ušetřit (za vším hledej peníze), takže určité modely/výbavy homologují s omezeným rozměrem kol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ty ceny a slevy to je taky komedie, prostě podle ksichtu  :super  https://cs.wiktionary.org/wiki/ksicht

je to něco jako Mounfield--ZA JEDNU TŘETINU 😯😯, třeba traktor má ceníkovou cenu 120 tisíc (ale za tu cenu by ho nekoupil ani debil z Bohnic), takže má normální prodejní cenu cca 65 tisíc, ale když je AKCE, tak je cena 62 tisíc... 🤣😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...