Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.0 turbo TCT China by čakom PRODÁNO


čakom

Recommended Posts

Konečně jsem si splnil svůj sen.
Vždy jsem chtěl nějaký silnější auto nebo nějakýho veterána. Poslední roky koukám po 106 XS, 205 GTI, 405 MI16, 406 TCT, V6, nebo 2.2i       

Po neuspěchu s prvním TCT který nestálo za to ho zachranovat. Jsem věděl že musím mít další.
Sehnat TCT není zrovna jednoduchý když je jich v ČR 25ks
Čas od času se ale nějaký na prodej najde.
Byl jsem se kouknout na zelený v Teplicích ale to mi nepřišlo po motorové stránce v kondici.
Další bylo již zmíněný červený TCT.
A ted jsem narazil na modrý který jsem si přivez domů :) 
 
 
 
Motor 2.0 Turbo benzin 108 kw RGX
Výroba 1998
Modra china
Najeto 300000km
na autě jsou udajně dělány rozvody před 5000km, a přední brzdy
vyměněn olej a filtry + svíčky

Výbava
Digiklima
El. Zrcátka a všechny okna
Atd.
 
Auto jede nádherně moc si to užívám :D
 
Je teda na ni nějaká práce. Není to nový auto.
na podvozku budu měnit vpředu L spodní čep, přední tyčky stabilizátoru. Vzadu pak vodorovné tyčky + geometrii.  
Novy pneu. Ty stávající nestojí za nic 2x2009 a 2x2015
Vyměnit lp blatník
Oprava laku na lz blatníku
Sehnat listy zadního nárazníku s chromem. To bude asi oříšek.
Strhnout ty černý polepy na boku auta.
namontovat blow off ventil? :D
Možná nějaký jiný pružiny.
 
 
406 - XU7JP4 - vyrobena 20.7.1995   odkaz
406 - XU7JP4 - vyrobena 29.11.1999   odkaz
406 - EW7JP4 - vyrobena 20.6.2002   odkaz
406 - XU7JP4 - vyrobena 22.11.1999  odkaz
406 - XU10J2TE - vyrobena 17.7.1996  odkaz

406 - XU10J2TE - vyrobena 23.6.1997  odkaz
406 - XU7JP4 - vyrobena 4.2.2000   odkaz
406 - XU10J2TE - vyrobena 3.6.1998  odkaz   
prodáno
406 - XU7JP4 - vyrobena 7.7.1998   odkaz   prodáno
406 - XU7JP4 - vyrobena                -  odkaz   prodáno 

306 - TU3MC - vyrobena 18.5.1993 odkaz   prodáno
 
 
 
03/2020   300 000km rozvody + vodní pumpa, termostat, chladič vody, trubka vody kolem rozvodů
03/2020   300 000km L spodní čep (lemforder), zadní tyčky na seřizovaní geo (lemforder) + geometrie
04/2020   301 000km předni tyčky stabilizatoru (lemforder), zadní tyčky stabilizátoru (trw)
04/2020   301 000km elektroventil ovládání turba        
 
 

20191219_150305_HDR.jpg

20191219_150325_HDR.jpg

20191220_094322.jpg

20191220_094350_HDR.jpg

Upraveno uživatelem čakom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Interie i motorová část vypadá moc dobře na svůj věk. Přeji mnoho pohodových kilometrů a plno nevšedných zážitků. Možná, že by slušel zadní origo spoiler. Tempomat a palubní počítač se bude dodělávat?

Upraveno uživatelem OK406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

O víkendu bylo pěkně tak jsem strhl karbonový polepy na bocích aut. Auto hodně prokouklo :D Akorát na par dílech je poškozený lak od zařezávání folie. 
Na LZ dveřích jsou škrábance o kterých mě minulí majitel informoval ale není to tak hrozný. čekal jsem to horší. Možná to půjde částečně rozleštit.
Na předních blatníkách jsem to čekal. Na levým to šlo už vidět. V podběhách chyběla oválná záslepka a všechen bordel lítal pod podběh. Na jaře rozdělám předek a vše vyčistím a ošetřím. Zkusím sehnat lepší blatníky ve stejné barvě. 

20200201_123616_HDR.jpg

20200201_122918.jpg

20200201_115610.jpg

20200201_124059_HDR.jpg

20200202_101754_HDR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

První problém nastal.
Při čištění bordelu pod podběhama jsem zjistil že prolíná trubka vody. Bylo vidět že byla v minulosti už lepena.
Nová trubka se nedá nikde sehnat. Nikdo ji už neděla.
Hledat použitou nemá smysl při tak malým počtu aut s tímto motorem. Ta co mám na druhým autě není o moc lepší. pokud bych na ni šáhl tak se rozpadne taky.

na fotce 1.8 , 2.0T a 2.1TD
1.8 má trošku delší hadici k chladiči. myslel jsem že to tam dostanu ale nosník mě nepustil.
2.1TD má stejnou hadici k chladiči ale zas jinou k domku na motoru.  

Odřízl jsem plastovou sponu a přehodil hadice.

20200305_183421.jpg

20200305_183429.jpg

20200305_183437.jpg

20200308_124903.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja dnes po zimnim spanku vypoustel ze 406 jezirko a likvidoval plisen 😫 Od listopadu stoji a bohuzel mi tam pres spatne prilepenou izolaci pod tapecem zadnich dveri zateklo dost vody, koberec nazmach a dost veci zaclo plesnivet, pasy, tapecy, koberce, takze jsem vyskubal zadni sedacky a sedacku ridice, tapecy v kufru a nechal vetrat, aspon, ze svitilo slunce a fucel vitr, tak to vcelku vyschlo, horsi, ze zacal hnit i zadni blatnik a udelala se tam dira krz :( Petadvacitka uz zacina dost chatrat 😪

IMG_20200311_082448.jpg

IMG_20200311_082519.jpg

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvnitr jo, no, tam ta koroze neni nikde, mel jsem strach o podlahu pod tim kobercem, ale zatim zdrava. Jeste jsem nasel velkou shnilotinu na A sloupku u spolujezdce u pruchodky kabelu. Na ridicove strane jsem to nechaval kdysi vyvarovat a ted by to chtelo tady, no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne to vyzerá na foto. Aj introš, aj motor, aj exteriér je celkom v jednom. 
Treba ich zachraňovať, je ich fakt málo, možno, že to bude tiež dobrá raritka do budúcnosti :)) veľa šťastia a zábavy s vozítkom, tému budem sledovať ;)

Upraveno uživatelem t0m@s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulej víkend jsem udělal tyčky stabilizatoru. Předek byl v pohodě. Zadek už byl horší. Závity zarezlý a nastříkaný nějakým gumoasfaltem. Kvůli brzdovýmu třmenu se tam nedalo dostat golou a hodně blbě blickama takže po kousíčkách trhákem. Jedna zadní tyčka mi trvala asi hodinu. Už jsem myslel že bude konečne v autě ticho a zas klepani ze zadu. Vypadalo to na uloženi tlumiče byla tam malá vule. Vyměnil jsem uloženi, co jsem měl doma, projel a zas to mlátilo. Než dělat pokus omyl tak jsem zvolil jinou cestu. Demontoval jsem oba zadní tlumiče jel projet a stále to mlátilo. Pak jsem odšrouboval kosti od tyče stabilizátoru a byl klid. Když jsem zkoušel zda je nějaká vule na uloženi stabilizátoru tak to bylo v pohodě. Minulý majitel mi říkal že tam někde něco mlátí a servis na to nemohl přijít. Proto asi byly za tapecama v kufru odtlumění ve formě koberců a miralonem. Vyměnil jsem zatím jen levou stranu odkud to mlátilo nejvíc a je skoro klid. Na druhé straně zavazí hrdlo nádrže a jelikož jsem měl plnou nádrž tak ji napřed musím projet než se pustím do druhé strany.
 

20200414_185502.jpg

20200422_145226.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud si člověk chce auto nějakou dobu ještě nechat, je lepší vytáhnout zad. nápravu a vyměnit všechny silenty, tyčky, tlumiče, uložení atd., protože ta náprava je dost háklivá na všechny vůle--jinak postupně furt měníš díly dokola a furt není to ono :bojim, s kolegou jsme ji rozložili u něho přes zimu (jezdil jiným autem), je to asi pět let a náprava je super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ozzy56 To máš pravdu že by to bylo nejlepší. Ale na to není ted moc času. Takže sem vyměnil jen to špatný a budu jezdit. 

Vůbec nevím jaká bude budoucnost auta. Motor má potenciál v budoucnu by to mohla být dobra rarita. Ale horší je kastle. Čím víc se v tom hrabu tak tím víc se mi do toho nechce. Horší je že nikdo nechce vyvařovat starý krámy.
Uvidím co bude dal. Jestli půjde z domu nebo si ju nechám.

Z modrýho breaka jsem ukradl kola :D

20200408_063208_HDR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 je to tak, vyvařovat stará auta jak se to dělalo kdysi už nemá smysl--leda u nějakého speciálu, nebo si to vařit sám :myslim, jinak je to krásná práce, když máš prostor a vybavení a každý den vidíš, že něco nového na kastli přibylo, navíc s COčkem je lepší a čistší práce, než bývala s autogenem...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste pak moznost zkusit sehnat nejakou zachovalejsi kastli, kde by nebylo tolik koroze, z nejaky obycejny 1,8 16V, a preskladat to do ni a prevarit jen plech s VIN kodem. Sundat obe napravy udelat si je pekne venku, s opiskovanim a striknutim, prazdnou kastli otocit na kolibku a udelat v klidu podlahu a pak to poskladat do kupy se zaverecnym celolakem ;):D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sundal jsem blatníky a to jsem neměl dělat :D
Pravá strana jen povrchovka ale na levé strana hrůza. A to jen díky jedné male chybějící záslepce v podběhu...
Když jsem na to šáhl tak tam nezůstalo vůbec nic. držák blatníku se úplně rozpadl.
Vím že to byla zbytečná práce ale aspon abych trochu oddálil rozpad :D tak jsem to ošetřil.

@Ferry Taky by se mi to tak líbilo. Uvidím jestli se mi do něčeho tahovýho bude chtít jít. 
@Almanil Blatníky bych bral. Oba jsou díravý.

 

Nechce to někdo? :D

20200501_132226_HDR.jpg

20200502_150637_HDR.jpg

20200501_133718_HDR.jpg

 

20200502_150703_HDR.jpg

20200506_152814.jpg

Upraveno uživatelem čakom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...