Jump to content

Reakce na právě provedené služby


Reky
 Share

Recommended Posts

Dopis do Peugeot Olomouc a zároveň vyjádření mé zkušenosti s tímto servisem

Dobrý den.

Tuto zprávu píši záměrně s několikadenním odstupem, kdy jsem již dostatečně vychladnul na to, abych mohl psát slušně.

18. prosince jsem byl se svým voze u vás v ARTCOM GROUP s.r.o. Olomouc na servisní prohlídce a byl jsem velice zklamán a rozezlen z přístupu vašich zaměstnanců.

První šok pro mne byl, když si pro auto přišel mechanik v montérkách, které byly celé posety mastnými fleky a bez okolků a jakéhokoli rozpaku se posadil do mého ani ne dva roky starého vozu, aniž by použil jakoukoli ochranu sedačky. Toto jsem nezažil ani v tom posledním garážovém servisu v Horní Dolní a rozhodně bych to nečekal od značkového servisu.

Jsem velmi pečlivý, co se týče starání se můj soukromý autopark a i proto jsem přijel s dokonale vyčištěným a vyleštěným vozem včetně ručně vyčištěných litých kol. Po servisu mi bylo vozidlo vráceno celé zaprskané a špinavé včetně pošlapaných, umazaných černých plastů okolo prahu o litých kolech ani nemluvě.

Samozřejmě můžete namítnout, že zkušební jízda je nezbytná, ovšem kdyby jel mechanik s vozem jako člověk, rozhodně by nebylo tak špinavé jen za tak krátký úsek jako je cca 1 km od vašeho autosalonu ke kruhovému objezdu směrem na Bystrovany a zpět. Po kontrole mobilní aplikace (13 l / 100 km) a shlédnutí kamerového záznamu mi však bylo jasné, jak to dokázal.  Vzhledem k tomu, že motor vozu byl studený a zároveň v něm byl i nový také studený olej, by bylo více než obezřetné nevytáčet jej do tak vysokých otáček jako bylo na kamerovém záznamu slyšet. Jednoduše řečeno, jel s tím jako by to ukradl. Není to moje tak proč bych tomu nenaložil klidně i za studena.

Zaráží mne, že zkušební jízdu si neodpustíte, ale diagnostiku, tedy aspoň základní načtení dat klidně vynecháte. Kdyby totiž došlo na diagnostiku, bylo by při ní zapotřebí takzvaně zapnout klíček, tedy minimálně do polohy kdy se rozsvítí kontrolky. A přesně v tu dobu by se spustilo nahrávání palubní kamery a na záznamu by bylo například vidět, jak auto stojí pár minut nehnutě a tak říkajíc čumí do zdi. Takový záznam ovšem nevznikl.

Dobré jméno společnosti dělají spokojení zákazníci, ale mezi ně se já již nepočítám.

Hezký den.

Edited by Reky
Link to comment
Share on other sites

To je mi jasné, nic o klubu nebo vině tu přece nestojí. Je to kopie dopisů, ale zároveň vyjádření spatné zkušenosti v myslím správné sekci.

Edited by Radek Hurvajz
Necituj těsně předchazející příspěvek!!!
Link to comment
Share on other sites

V Hornej Dolnej nemaju servis, Rapidečka to zvlada aj bez neho 🙂🙂🙂
Mozem za seba povedat, servis Peugeotu kam ja chodim v SR, prijimaci technik, prisiel, spisal stav km, obhliadol ci nie je nieco poskodene, zapisal, skontroloval doklady, clovek slusne obleceny v cistom, omotal foliou volant, rychlostnu paku, na sedadlo dal igelit, orig na sedacky, bezne to uz maju v kazdom servise, na podlahu karton.
Za seba mozem povedat, sluzby na urovni, odvoz/ dovoz v meste kamkolvek zdarma, kavicka
, pri oprave nad 100€ tusim umytie celeho auta zvonku/zvnutra v cene servisu. tak nemam ocom. Podobne je nato VW kam chodim.
Je to o pristupe, a to ako to zakaznici pristupia. Ak im tam nadas ze ti zaspinili auto a podobne, treba to spisat resp reklamovat hned. Vsetci sme len ludia, ale na autach sa zaraba hlavne na servise, a zalezi aby sa ludia aj vratili, teda IM asi nie.

Link to comment
Share on other sites

Bohužel musím s @Reky souhlasit. Mám podobné zkušenosti s Artcom Group. Před čtyřmi lety jsem měl problém se stahováním střechy na mém cécéčku. Měli ho tam čtyři dny a nic nezjistili a chtěli po mě 4.500,- Kč za to, že auto stálo u nich v servisu. Když jsem si auto procházel, zjistil jsem že mi (nedokázali mi vysvětlil proč) propálili fugl nový kobereček u spolujezdce cínem. Tak jsem se vytočil a řekl že jim nedám ani korunu a že je navíc pomluvím na Peugeot klubu, tak od platby upustili. Nevím co na ně platilo, jestli to jak jsem byl vytočený, nebo ta "výhrůžka". Už mě tam nikdy neuvidí. :bacha :papa

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 9 months later...

...mno, tak jsem u Artcomu na webu vyplnil formular, ze po 5 tisicich najetych chci vymenit motorovy olej a filtr. Za chvili mi volal zpatky technik a ze neni problem a do diskuze o long life intervalech se se mnou ani nepoustel, ze by to sam pry udelal stejne. Takze pristi ctvrtek rano jdu prvne do servisu. Udelam si ale napred doma kapkovou zkousku oleje a zkontroluju, jestli ho fakt vymenili. 

Edited by BubakGS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...tak čert ví. 😀 Olej v motoru je, byl trochu pokapaný vršek (to mě netrápí), samolepku tam mám. Jestli sundali i kryt pod motorem a vypustili to spodem nebo to nějak odsávají to nepoznám - na šroubech spodního krytu (mám Grip Control) není poznat, jestli byl dole nebo ne. Motor se ale na poslech malinko utišil, tak nejspíš něco proběhlo... Sazbu jsem platil tu jednotnou - proběhla komplet prohlídka a vymazání servis intervalu.  ...tak asi dobrý teda.

Edited by BubakGS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...