Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nové přibližovadlo je doma


MotoMoto

Recommended Posts

Jj tak Sup má taky řetěz no a za druhé se jak píšu pak člověk nemusí "prát" s pákou. Fajn na eNko si dám pozor hlavně na to plachtění ale jak píšu nedělám to často - a když tak třeba dojíždím-li pomalu kolonu na světlech a prostě vím na 99% že budu brzdit do úplné nuly. Ale i tak je to jen občas, prostě abych měl změnu. Rozvody a DSG jsou na V6 (DSG obecně) obávaná největší servisní položka tak tomu raději nepůjdu moc naproti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to chápu u toho táhla kde mechanicky ovládám převodovku, ale u elektronického ovladače, kde třeba ani není poloha P (ta je jen aktivovaná tlačítkem na hlavě voliče) to moc logické není. Tak rozhodně si na to nestěžuji, že bych to nechtěl a podobně. Určitě bych nechtěl manuál, takže je to o zvyku. Jak říkám řadil jsem teď léta pdo volantem a tem to bylo také v pořadí podobném tedy M-D-N-R--P ale bylo to dostrany tak jsem nad tím neuvažoval. Možná ten elektronický joystick vyvolává vzpomínky když jsem na brigádě dělal s malým bagříkem kde bylo dopředu dozadu a do stran také takovým voličem a tam bylo skutečně dopředu, dopředu.

To víc mě vadí že to automaticky po volbě P nebo vypnutí motoru  (a automaticky se navolí P) nezatáhne tu ručku.

Mě prostě jen zajímaly důvody. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba u 508 se v manuálu píše, pokud při jízdě zvolíte režim N , zpomalte a zařaďte opět D  o zastavení nic nepíšou ( né že bych to dělal , tu potřebu jsem neměl ani u manuálu ) K mojí příhodě proč mi vyhovuje nastavení režimů jak jsou. Přiletěl jsem s manuálem , zaparkoval a fakt jsem spěchal , skáču do nastartované 508 , řadím D a vyrážím , po pár set metrech křižovatka se stopkou , spěchám provoz jako kráva vidím mezeru , vyrážím "plnej " chytám řadičku , tahám k sobě  a dávám dva dozadu 😲  prdnul jsem tam jen manuál :D  Jinak někde se tu píše že při prudkém brzdění u 508 se spolujezdec chytil řadičky a vrazil tam P , nic se nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Davidak79   No s tim omylem zarazenim "P" to asi bylo o tom ze uz to byl nejaky modernejsi automat nevim presne jak je to resene ale co mam ja tam se pri zarazeni "P" navostro narve nejaky kolik do nejakeho ozubeneho kolecka aby se auto nehnulo z mista. Takze pokud to nekdo zkusi narvat za jizdy prinejlepsim ten kolik jen obrousi prinejhorsim ho tam narve - a urve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ten kolík se ustřihne, když to zařadíš R, tak jsem někde četl že DSG vyřadí. Při zařazení P se snad ustřihne ten kolík, P se nezařadí a pak se musí vyměnit celá řadící páka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je výhoda, že P se řadí elektronicky tlačítkem a tak nehrozí to co popisujete. Když ho zmáčknu a vozidlo nestojí, tak mi oznámí že jsem blbec a musím napřed zastavit. A nic to neudělá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Tak přiznám se že něco takového jsem ještě asi nikdy neudělal. V minulých dnech jsem tady měl BMW X3 na kompletní výměnu brzd tedy kotoučů a desek. Přiznám se že ve světle svých dřívějších vyjádření stran elektrické parkovací brzdy jsem měl z toho respekt a věnoval jsem dost času studiu principu funkce a technologickému postupu opravy než jsem zakázku přijal nakonec jsem teda zjistil že konstruktéři v tý fabrice ví co dělají a pro servisáky je to auto vcelku čitelný a nemá tak velké záludnosti jako jiné značky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 12. 2019 at 16:27, Davidak79 napsal:

až to tlačítko a ten automat budete vlastnit ( né že ste v tom jeli ) delší dobu, zjistíte že jste vocasové co si ten život mohli usnadnit mnohem dřív :D jinak  já knim taky patřím.

Jezdil jsem 4 roky (80 000 km) ve služebním Superbu s automatem a elektronickou ručkou a děkuju za nabídku, ale ve svém autě se rád obejdu bez toho. Jako né že by to bylo vyloženě nepříjemný, ale děsí mě cena případnýho servisu, když nějaká tahle rozmazlovačka řekne, že už toho odsloužila dost. No a páč nemám finance na nový auto (a ani kdybych měl, tak si nejsem jistej, že bych je zrovna do nový plechovky spustil), tak budu kupovat ojetiny a tam bude vždy otazník jak se k tomu autu předchozí majitel choval, co servisně ošulil a co já budu muset tahat z portmonky za bankovky. Mimoto když klekne manuální převodovka, dá se s ní v nouzi někam dojet a snáz opravit či vyměnit - manuálních převodovek bude na vrakovištích ještě dlouho větší nabídka než automatů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...