Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nové přibližovadlo je doma


MotoMoto

Recommended Posts

před 2 hodinami, MotoMoto napsal:

Neboj na to si dávám velký pozor, protože mě to děsně štvalo. Ale možná jsem přišel na důvod. Blikry jsou dělané ne jako přepínače, ale jako spínače a tak třeba to těm řidičům nesedlo. Také si na to musím zvykat.

Ne, to opravdu nebude ono. Každé auto má "něco" nicméně syndrom BMW (a potenciálně ještě Audi) je prostě dokázaný, viz statistika pojišťoven - riziková kategorie = Pražák do 30 let v silném BMW/Audi. Odtud pocit nadřazenosti. Já nemusím, já jsem něco víc... Tak Ti přeji, ať Tě to nepotká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pe.Tr jasně že vím  že pokud volič aut. převodovky přesuneš do " P " tak mechanicky zablokuješ převodovku proti pohybu a že v tom případě že je parkovací brzda v podstatě  jen pojistka a pro odlehčení té blokace pohybu převodovkou.  Ale taky jsi pochopil že to mám zkrátka za ty roky ježdění s kdečím nějak zakódované v hlavě že je potřeba zatáhnout za páku abych měl dobrý pocit že jsem udělal vše aby se to nerozjelo. Taky se přiznám že se mi nejednou stalo u různých strojů že i když jsem je zajistil při práci parkovací brzdou tak že se dali do pohybu a že chyba se stala v tom mechanismu. Ale mám to tak že zkrátka tlačítku nevěřím a tím méně pokud to má ještě nastaveno automatické zabrzdění a odbrzdění. Zkrátka je to na mě moc fičur které mohou na autě zlobit. Aneb co tam není nemůže zlobit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vena garážmistr Tady se pak člověk dozví třeba že "pokrok nezastaví" nicméně pokrokem je v tomto případě nazýváno nahrazení něčeho co spolehlivě funguje desítky let méně spolehlivou variantou s benefitem více místa ve středové konzoli na odkládání bordelu typu kelímek s kafem :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim teda jak jinde ale kdyz jsem zacinal s automatem tak jsem vsude cetl ze to P sice brzdi ale durazne se doporucuje pouzit i rucni brzdu.

Proste rezim P neni staveny na to drzet 2t z kopce.

Jinak k servisakum...koukni spis na patricne forum. Respektive BMWklub.

V zasade nejvic "provaren" je JaraX z Olomouce. Musis jen odfiltrovat jeho prupovidky o bezporuchovosti jednoho modelu ,ktery on preferuje😉

Pak je Snejk v Praze.

A ja teda doporucuju i bimmerguru ti jsou kousek od Prahy a mam dojem ze otvirali pobocku nekde na Morave.

Pak jsou samozrejme i ruzni lokalni servisaci ale u tech novych aut je to trosku vic komplikovane bych rekl....hodne elektroniky,ruznych jednotek atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ver tomu ze ten kolik je predemenzovany na vic jak dve tuny 😉 

ale pouziti rucky je jasny 

jinak ta el rucka umi pomahat i pri stani v kopci a rozjezdu aniz bys na to sahal. coz me problem klasickou ruckou a spojkou nikdy problem nedelalo. ale kdyz to ted vidavam dost okolo seba a navic vypraveni @Weri 605 tak je jasne proc to do tech aut furt cpou. proste dneska ma auto kazdej kdo ma dopjdele diru a je jedno jestli s tim umi, hlavne ze je komu prodat 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je ono pohodlnost a hlavně neumětelství velké části uživatelů aut. Záměrně píšu uživatelů protože pokud se neumí rozjet se svým autem do kopce bez cuknutí zpět tak to není řidič a nemá právo titul řidič používat muže si říkat jen uživatel vozidla. V AŠ to byla celá jedna lekce a protože jsem dělal " trojku" tak jízdy s osobákem se odbyli dvěma projížďkama po okolí kde bylo potřeba něco zařídit pak byli jízdy traktorem nejdřív s dvoukolákem a pak s devítunkou přívěsem nakonec PV3S a tu jsem mordoval do Úvaláku na rozjezdy do kopce asi dvě hodiny ve finále jsem se rozjížděl i bez podržení se parkovací brzdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jasne ze to udrzi...ale neni prioritne mysleno jako nahrada rucni brzdy.

Na druhou stranu jsem nikdy necetl ze by s tim mel nekdo problem. Ze by byla ta pojistka tak ojeta ze by nefungovala.

A me se teda ty novodobe vychytavky celkem libi a neprijdu si jako neumetel😂

Treba v nejakem VW co jsem mel pujceny na dovolene byla nejaka automaticka brzda. Takze kdyz jsem dojizdel kolonu tak jsem pak nemusel stat na pedalu.

Ale je fakt ze na tu v 508 jsem si nezvykl a porad jsem nevedel na kterou stranu se odbrzduje😉

Ja mam obcas jen problem kdyz presedam mezi autem co ma automat a co nema tak obcas chci radit i v automatu😎

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě k těm blinkrům--mám pežota a pod kapotou motorek ze stěračů, nejsem mladý pražák, takže určitě nespadám do kolonky syndrom bmw a audi :bojim

ALE--nevidím důvod, abych blikal při změně pruhu, když je auto daleko za mnou , to samé když se vracím zpátky do pravého (nevracím se metr před předjížděným), neblikám, když jsem v pravém pruhu pro odbočení, prostě neblikám, když je to k h.o.v.n.u., protože si to vymyslel nějaký ču..k v kanclu, ale blikám VŽDY !!!, kdy považuju za nutné ten blinkr dát, aby ostatní věděli, co mám v úmyslu udělat :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blikam imrvere ikdyz jsem sam na dalnici, beru to jako dychani, automatika, a vlastne nemusim resit jestli zamnou nekdo je ci nikoliv, do zrcatek samo cumim. 

me nedela problem presedat denne z automatu do manualu , me dela problem ovladani pacek pod volantem kdyz presedam z normalnich aut do merglů 😂 sterace jsou na leve pacce ,na prave se ovlada automat. (sprinter v manualu ma samo taky sterace na blinkr pacce 😂 , pak vlezu do normalniho auta a misto ostriknuti skla blikam dalkovyma 😂😂😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Pe.Tr napsal:

pak vlezu do normalniho auta a misto ostriknuti skla blikam dalkovyma

Přesně tento syndrom mám já a nechápu, proč si to Mercedes takhle nastavil. Zvykl jsem si na to snadno, takže to ergonomicky špatně nebude, ale teď mám problém s jinými auty 😮

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ozzy56 napsal:

ještě k těm blinkrům--mám pežota a pod kapotou motorek ze stěračů, nejsem mladý pražák, takže určitě nespadám do kolonky syndrom bmw a audi :bojim

ALE--nevidím důvod, abych blikal při změně pruhu, když je auto daleko za mnou , to samé když se vracím zpátky do pravého (nevracím se metr před předjížděným), neblikám, když jsem v pravém pruhu pro odbočení, prostě neblikám, když je to k h.o.v.n.u., protože si to vymyslel nějaký ču..k v kanclu, ale blikám VŽDY !!!, kdy považuju za nutné ten blinkr dát, aby ostatní věděli, co mám v úmyslu udělat :roker

Tak to jsi u mě prohrál. Třeba u nás je nalézt na rychlostku a kousek dál je zase sjezd ihned z toho samého pruhu. A nevěřil by jsi jak to jiným autům ulehčuje jízdu když celý ten pruh blikám do prava i když je to skoro půl kilometru. Protože jinak nevědí jestli se budu řadit do leva a nebo ne. Spousty lidí v něm jede bez znamení a pak dají levý přesně když je člověk míjí. Čím víc o tom co chci dělat dál vědět ostatním tím lépe a nic mě to nestojí. Nevím proč se tomu braníš. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já blikám i když jedu ze vrat na silnici... prostě mi tam ta ruka jde už automaticky.... ale lepší blikat i tam, kde nikdo není,  než vůbec... Co se týče rozjezdů do kopce, tak s asistentem u mě blbý teda.... 😅 to mi moc nejde se s tím rozjet..... 😂 chybí mi tam to zhoupnutí...  🙂 Dementům sem to v autě vypnula... Ale asi to zase zapnu.... Nadlidský výkon udržet nohu na spojce bez sebemenšího pohybu..... 🤦‍♀️

Jinak neblikaj blbky co sou rády, že držej volant.. a pak nadřazený... a je jedno co maj za auto, ale sou víc než vy všichni tady.... a starý dědci, co četli vyhlášku před 70 ti lety.....

A to BMW se mi nelíbí, promiň MotoMoto.... :) eště kousnu toyotu nebo audi... ale jinak nic..... pardon... 😎

Upraveno uživatelem Weri 605
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Důležité je, že se líbí mě. Ale raději bych něco jiného, bohužel jsem nenašel nic co by splňovalo takto moje požadavky. Takže jsem spokojený a je mi úplně jedno jaká je to značka. Jen se přiznám, že jsem úplně při hledání vynechal koncernová auta. Pokukoval jsem po Ford Edge, Jeep grand cherokee, také Galaxy a s-max jsem měl v hledáčku. Ale tohle byl vítěz. Ono je to dané u mě také tím, že mě je absolutně jedno jak auto vypadá, jakou má barvu a podobně. Pro mě je jediným měřítkem užitkovost v mých požadavcích. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všem, co mi dali červený puntík děkuju (myšleno ironicky),  jen mě mrzí, že asi neumějí číst, nebo nerozumí českému jazyku, protože odpověď na vaše výtky je v poslední větě mého příspěvku, to je tak asi všechno, co bych k blikání/neblikání měl, howgh :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ozzy56  Možná by to chtělo při sobotě více sebereflexe, máš tam 4 mínusy od lidí, kteří zjevně s Tvým přístupem k blikání (či v Tebou popsaných scénářích spíše neblikání) tak trochu nesouhlasí a možná by nebylo od věci ten přístup lehce přehodnotit  :papa

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...