Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nové přibližovadlo je doma


MotoMoto

Recommended Posts

Tak po dvou letech hledání a vybírání jsem skončil u značky, kterou bych vůbec nečekal. Tak mě stejně jako Pe.Tr snad nezatratíte. 

BMW X5
3.0D*M-PAKET

autorádio, CD měnič, DVD měnič, head-up display, telefon, centrál dálkový, alarm, imobilizér, el. okna, el. zrcátka, el. sklopná zrcátka, el. víko zavazadlového prostoru, vyhřívaná zrcátka, ski box, mlhovky, zadní světla LED, natáčecí světlomety, aut. klimatizace, klimatizovaná přihrádka, dělená zadní sedadla, závěsné zařízení, vyhřívaná sedadla, el. seřiditelná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, potahy kůže, aut. stavitelný volant při nástupu, multifunkční volant, vyhřívaný volant, 10x airbag, deaktivace airbagu spolujezdce, palubní počítač, satelitní navigace, el. dovírání dveří, tažné zařízení, alu kola, senzor opotřebení brzdových destiček, ABS, stabilizace podvozku (ESP), brzdový asistent, regulace rychlosti při jízdě ze svahu, senzor tlaku v pneumatikách, aut. převodovka, pohon 4x4, pérování vzduch, regulace tuhosti podvozku, aut. uzávěrka diferenciálu, tempomat, adaptivní tempomat, startování tlačítkem, senzor stěračů, senzor světel, parkovací asistent, automatické parkování, hlídání mrtvého úhlu, hlídání jízdního pruhu, USB, AUX, přední světla LED, denní svícení, dvouzónová klimatizace, bluetooth, parkovací kamera, start-stop systém, 360° monitorovací systém (AVM), samostmívací zrcátka, isofix, parkovací senzory přední, parkovací senzory zadní, bezklíčové startování, bezklíčové odemykání, tónovaná skla, zadní stěrač, kožené čalounění, nastavitelný volant, venkovní teploměr, posilovač řízení, zatmavená zadní skla, LED denní svícení

Zatím najeto 120 km a seznamování mě vyloženě baví. 

x5.JPG

x5_2.JPG

x5_3.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je to moj vkus, ale prajem vela stastnych kilometrov a nech to auto nesi vela a vela dni tak ako v prvy den 🙂🙂🙂

Mne to niekedy v tych cennikoch (novych lux aut) pripada, ako keby tie auta predavali
len karoseriu, skla, motor a dost, a vsetko ostatne za priplatok, nie toto, to je asi uz z druhej ruky, ale ked som pozeral, audi MB, atd, v tych cennikoch som žasol, čo všetko považuju za priplatkovu vybavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se líbí tyto...

"Švára" pro kterýho je BMW půl života říká toto : Do roku 2000 jsou to auta a dál už jen živobytí pro mechaniky.. 

 

Tak ať slouží.......... 

MtZBCu.jpeg

1572509776530main.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tak jako každýmu co má rád nebo co mu vyhovuje. Někdo rád holky druhej vdolky. Auto je to hezký. Pro mě má asi dvě věci který zatím nejsem u svého ochotný akceptovat automatickou převodovku a elektronickou parkovací brzdu.  Vím že dnes je trend aut. převodovek a elektronických parkovacích brzd. Ale v tomto jsem ze staré školy a pokud nemůžu tou šaltpákou kvrdlat tak mě to nebaví a pokud když auto odstavuji neslyším a necítím v ruce to " uzavření" brzd tak nevěřím že je to zabrzděné .  Tobě to tak vyhovuje tak si to užívej a budu Ti přát hodně km bez problému ať servisních nebo jiných.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Vena garážmistr napsal:

Pro mě má asi dvě věci který zatím nejsem u svého ochotný akceptovat automatickou převodovku a elektronickou parkovací brzdu

No vidíš a to jsou přesně dvě věci bez kterých bych auto nechtěl ani zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na automat jsem si musel zvyknout 3.6 FSI v manuálu nedělali ale tlačítkové kur_vítko nechci pořád. Taky mi mnohé interiéry BMW nesedí nicméně celkově auto pěký :super

Tak hlavně aby nezlobilo - BMW umí na servisu člověka sežrat, tedy myšleno autorizák a originální díly samozřejmě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MotoMoto     S vyšším věkem klesá schopnost ovládat manuální řadičku a páku ruční brzdy? :)  To jsem nevěděl. Děda řídil asi do 80 a měl manuál a klasickou ručku a neslyšel jsem, že by si na to stěžoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď mi pojišťovák spočítal pojistku a povinné ručení a je dohromady 37 za rok. Tak to ještě jde, myslel jsem, že to bude horší. Zatím se s autem seznamuji, je tam víc funkcí než ve Windows 10.

Servis je dělaný do teď v autorizovaném. A navíc nechal udělat vše co se mělo na 200 tkm dělat i když věděl že to bude za měsíc prodávat. Prý na to měl paušální platbu tak proč to prý neudělat. Takže před měsícem novou kotouče a desky, oleje a podobně.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, StibTo napsal:

@MotoMoto     S vyšším věkem klesá schopnost ovládat manuální řadičku a páku ruční brzdy? :)  To jsem nevěděl. Děda řídil asi do 80 a měl manuál a klasickou ručku a neslyšel jsem, že by si na to stěžoval.

Jo můj děda teké jezdil na koni. To není o tom zda to člověk zvládne, ale o jisté pohodlnosti a hlavně proč ne ručku a automat, když to dobře funguje. Já nepotřebuji gumovat silnici z toho jsme už vyrosl. Já se potřebuji pohodlně přepravit z bodu A do bodu B. Tak proč si to komplikovat.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yop, pohodlnost. Tušil jsem to. Nu což - slýchám to poměrně často tak na tom asi něco bude. 

Ad pojistka - dobrý no :D  Prostě Bawo. Na Superb POV+HAV neplatím ani polovinu Tebou uvedené částky ročně... Pravda - o 3 roky starší vůz a přecejen poněkud jiné kategorie.

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...