Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Podchladeny motor Peugot 206 1,4 i


Majuso111

Recommended Posts

Dobry den. Mam problem s podchladenym motor este pred pologeneralkou, teplota ukazuje cca 60 - 70 stupnou, kurit kuri ako besne po chvilke ale teplota nestupa a ked tak prudko pod 90 a kolise dole k 80-75 stupnou. Vymenil som tesnenie pod hlavou plus prebrus, nova vodna pumpa, rozvody, termostat, cidlo, vycko nadrzky a problem stale pretrvava ... Syste je minimalne 10 krat odvzdusneny aj som ho preplachol a problem stale pretrvava. Viete mi nekto prosim vas poradit. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drzi sa podla vonkajsej teploty, cim je chladnejsie tak rychlejsie klesne pri zvolneni o 10 stupnou. Ale napriklad cez leto ked som sa dostal nad 90 a ostal som stat tak to vystupalo k 97, zaplo vrtulu a kleslo na 93 a takto stale dookola, ked som sa rozbehol tak sa to tak drzalo medzi 93-91 stupnou 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to dobře topí a zároveň se to nepřehřívá, tak kolísání je normální projev.... Některá auta to mají dokonce softwarově ošetřené, teplota jakoby rychle vyleze na 90 a tam drží jak přibitá.... Na Focusu jsem to měl také tak, než jsem si nechal přehrát software.... Teď už mi to normálně kolísá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky sem hledal příčinu u 1,4 HDI 50 kW - vyměnil jsem termostat, chladící kapalinu - všechno těsní, nic nikam neteče. A podle všeho to vypadá že jsou dva druhy firmwarů. Jeden, co jako u oktávek od 50°C ukazuje na budíkách 90°C, a nehne se dokud nepřeleze 100, a druhý jako ten můj, který ukazuje skutečnou teplotu - ukazuje jak se otevírá/zavírá velký a malý okruh chlazení, ventilátor atp. Po rozhovorech s několika techniky je to normální a nemá cenu utrácet tisíce na výměnu dílů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja to v podstate tiez neriesim, kym sa to neprehrieva co vlastne ani nerobi iba niekedy ale aj to iba pri volnobehu na mieste(zapcha), ked stojim od 97-8'C potom zapne ventilator a klesne to na cca 92 (iba ked stojim) a potom pri jazde to ide cca 83 a je to ok ... Viac ma *neumím psát slušně* spotreba !!! ... Ale nerobilo to a potom zrazu po 7 rokoch cca 70 000 km (auto uplne nove) zacalo robit pomalinky chujoviny ... Unik oleja z pod hlavy pri remenici , hlucna vodna pumpa, kladky  ... tak som to pri 90 000 km (teraz cca 93 000 km) dal vymenit (tesnenie pod hlavu !!! rozvody ako pise vyrobca), plus cely plastovy blok, kde je termostat a cidlo teploty a robi to same  ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...