ChouLu Odesláno 26. březen 2020 Sdílet Odesláno 26. březen 2020 hlavně to nelej do rozpáleného motoru už jsem viděl TEC ukápnout na blok motoru a to pak byl rychlej fofr pro hasičák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 26. březen 2020 Sdílet Odesláno 26. březen 2020 (upraveno) Mám Vti 1,4 s asi 82000km. Olej předloni měněn myslím ve 72000. A několik měsíců mi po startu hlásí: check oil level. Ale ten je mezi ryskami. Někdy má nepravidelný chod po startu na volnoběh a při malých otáčkách. Po zahřátí je vše ok. S výměnou rozvodů ještě čekám. Upraveno 26. březen 2020 uživatelem aitos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 26. březen 2020 Sdílet Odesláno 26. březen 2020 Ad Clio. Kamarád se s ním svezl, nadával na nový typ ač má 3. Generace. Špatný výhled dozadu. Moc elektronických prvků, které se mu zdají matoucí a nepotřebné. Méně místa na hlavu určitě vzadu. Půjde asi po Dácii, nebo zkusí nového Pugeota 208. Ty nahuštěný tříválce s turbem jsou fakt sázka do loterie. Ne všechny se povedou a obvykle konstrukce jen na 100 000km a zásadní opravy moc drahé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepoLv Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 (upraveno) V 26. 3. 2020 at 21:33, zingali napsal: Ne plechovce je návod. Přidat do starého oleje ohřátého na provozní teplotu a nechat běžet na volnoběh tuším 20 minut - lovím z paměti. určitě nejezdit. Pýtam sa pretože na návode je napísané aj to, že podľa špecifického problému sa predlžuje čas čistenia od 20 do 60 minút a otáčky zvýšiť na 2000-2500 ot/min. Z vlastnej skúsenosti Vám poviem, že toto čistenie som vykonal 60 minút jazdy na aute a motor funguje bez problémov. Išlo hlavne o to, že to tlakovalo asi cez krúžky, takže značnú časť oleju papal motor cez odvetranie motoru ktoré ústí priamo do sania.Momentalne testujem otvorené odvetranie motoru. Sanie zaslepene. Ďakujem Zingalimu za odpoveď Upraveno 27. březen 2020 uživatelem PepoLv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) aitos - elektronická měrka oleje funguje podivně. Od začátku někdy hlásí chybu systému, v záruce bylo vyměněno čidlo a chová se pořád stejně. Např. při vypuštěném oleji při výměně hlásila "oil ok. Na to se vůbec nedá spoléhat, používám jen mechanickou měrku. Clio se mi moc líbí, zvlášť když bude 1,3 čtyřválec s manuální převodovkou. Elektroniku bych taky omezil, ale s tím nic neudělám, prostě se to lidem líbí... Upraveno 28. březen 2020 uživatelem zingali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 28. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Ze zvědavosti jsem si zaběhnul změřit olej, má to lehce přes 2 tis. km od výměny doma do plna. Je důležité měřit pořád na stejném místě. Auto mám pod přístřeškem na předzahráce s mírným sklonem dopředu. Na tomhle místě měrka ukazuje pořád plný stav. Na parkovacím místě v práci - rovné není, ale jak, to nezměřím - ukazuje úbytek asi 3mm. I ve služební garáži je mírnej sklon dopředu (menší než mám doma) a je to znát na měrce. Je opravdu příjemný po letech mizení oleje řešit po cca 2 tis. km milimetry na měrce...A ještě ke všemu to ato jede opravdu dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 31. březen 2020 Sdílet Odesláno 31. březen 2020 V 28. 3. 2020 at 10:23, zingali napsal: aitos - elektronická měrka oleje funguje podivně. Od začátku někdy hlásí chybu systému, v záruce bylo vyměněno čidlo a chová se pořád stejně. Např. při vypuštěném oleji při výměně hlásila "oil ok. Na to se vůbec nedá spoléhat, používám jen mechanickou měrku. Clio se mi moc líbí, zvlášť když bude 1,3 čtyřválec s manuální převodovkou. Elektroniku bych taky omezil, ale s tím nic neudělám, prostě se to lidem líbí... Tak jsem taky přeměřil a jsem už pod limitem malinko. Tak dokoupím nový olej. Ale brácha mi rychle vymluvil ten hustší, že nemusí dobře protéct všude kde má. Takže opět stejný 5w30. Pokud úbytek není fakt už veliký, což u mě zatím pohoda. Tedy kontrolka plašila dost dopředu, ale není vadná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 3. duben 2020 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2020 "Hustší" olej jsem si hodně dlouho a důkladně rozmýšlel. Ale už ho používám přes 40 tis. km a funguje to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 7. duben 2020 Sdílet Odesláno 7. duben 2020 (upraveno) Hustší jako méně tekutý jsem myslel. Což je asi viskóznější.? Ale ono se to pojí s teplotou, koukám zimní zaručují startování do nízkých teplot, vyšší číslo znamená teploty bližší nule. Druhé číslo je zase do tepla. To jsem netušil.-) ...Tak přilil jsem skoro litr totalu. A nejsem jistý stavem. Zdá mám to teď těsně nad minimum a nebo jak je na jedné straně mokrý flek do půlky? Ona je ta měrka tak blbě zahlá, že se otírá... Nicméně to stále po otočení klíčku nahlásí na 5s: Oil check level. Upraveno 7. duben 2020 uživatelem aitos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepoLv Odesláno 9. duben 2020 Sdílet Odesláno 9. duben 2020 (upraveno) Prečo dolievaš len na minimum? To ti chýbal liter do minima?! Veď mierka je min. - max. 1 liter cca.Oil check level hlási keď máš minimum. Upraveno 9. duben 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 9. duben 2020 Sdílet Odesláno 9. duben 2020 Právě nevím, zda mám kousek nad minimem a nebo v půlce měrky. Ani Štejfa bývalý automechanik mi neporadil. Říkal že signalizace může blbnout kvůli vodě co je v oleji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepoLv Odesláno 12. duben 2020 Sdílet Odesláno 12. duben 2020 (upraveno) Voda v pleji?! Veď kôli tomu je odvetranie hlavy valcou.Ústí priamo do sania. Dve gulicky min-max Upraveno 12. duben 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek sopranonaj ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aitos Odesláno 14. duben 2020 Sdílet Odesláno 14. duben 2020 Díky, ještě jsem dolil pár deci, tedy celkem 1,5l po 10 tis. Km. Ale už se hlásí při startu Oil Ok. A riska ta spodní míra od oleje kolem dokola je teď na půlce. Tedy to jak je na jedné straně měrky více je zřejmě jen otěr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sopranonaj Odesláno 15. duben 2020 Sdílet Odesláno 15. duben 2020 V 12. 4. 2020 at 14:22, PepoLv napsal: Voda v pleji?! Veď kôli tomu je odvetranie hlavy valcou.Ústí priamo do sania. Dve gulicky min-max Zdravim @PepoLv, kde si splasil takyto dip stick? kolko stoji a odkial je? vyzera super a urcite aj spravne mera. Mas p207 rok 2008 ako ja. je to 1.4 70kw VTI? ak ano aky olej pouzivas, aby si zabranil spotrebe oleja? Dik za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepoLv Odesláno 24. duben 2020 Sdílet Odesláno 24. duben 2020 V 15. 4. 2020 at 20:05, sopranonaj napsal: Zdravim @PepoLv, kde si splasil takyto dip stick? kolko stoji a odkial je? vyzera super a urcite aj spravne mera. Mas p207 rok 2008 ako ja. je to 1.4 70kw VTI? ak ano aky olej pouzivas, aby si zabranil spotrebe oleja? Dik za odpoved Ahoj.Mierka meria úplne na pi..u (presne).Je to asi origo.Mam 207SW 1,4 vti 70Kw a olej použivam 5w30 ineo Total.Je tam spotreba oleju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.