Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeot 607 , 2.7 hdi 2007 r.


officer21

Recommended Posts

Mam Peugeot 607 2.7 hdi 2007r, a tu je navod ako odblokovat automaticku prevodovku, aby sa paka dostala do polohy N, lebo pri P nieje mozny odtah. v Peugeote nemenovanom mi ani jeden prijimaci technik nevedel pomôct, lebo nevedeli ale v presove v peugeote mi poslal spôsob odblokovania, kt. prikladam do prilohy. Prv treba dat prec tu striebornu krytku pri pake , vziat si srubovat a na pravej strane je diera. je ich tam viac ale ta bude najvacsia a ked sa pozriete dole tak tam bude taky kruzok plastovy. nastartovat auto, stlacit spojkovy pedal, strubovak zatlacit bud dole alebo doprava alebo dolava a v tom momente aj pohnut aj s pakou. takze paka a srubovak musia byt v pohybe v rovnakom case. pri nenastartovanom motore sa mi to nepodarilo ale kluc som mal v druhej polohe. S autom som mal pred dvoma rokmi problem , ze  za jazdy z nicoho nic mi zacalo vypisovat vela chyb, auto sa hodilo do núdzového rezimu a pri vypnuti motora a pri dani paky do polohy P sa mi vzdy automat zablokoval. Takze najlepsi spôsob ako sa tomu vyhnut je dat paku do polohy N a potom vypnut motor. Lebo pri vypnuti je taky kolicek , kt. automaticky uzamyka prevodovku v polohe P, ale kedze ju date do polohy N tak ten kolicek ju neuzamkne. Tym sa vyhnete vela problémom pri odtahovani auta , lebo vsetci velmi dobre vieme aka je prevodovka draha. Odtahovat sa nemôze v polohe P. Rad sa podelim s touto skusenostou lebo mne to nikto neporadil ani v servise a nemohol som to najst na fore. Inac pred dvoma rokmi som prepalil software podotykam v Peugeot servise a auto islo krasne dva roky a presne po 24 mesiacoch, rano sadnem a znova ten isty problem - vypisuje strasne vela chyb vsetko co asi v tom aute je plus prevodovka uzamknuta. tak teraz cakam na odvoz do Peugeotu ale na termin musim cakat vyse mesiaca tak uvidíme. Podotykam ze mne to zacalo tak, ze najprv zacalo vypisovat chybu ze mam podhustenu pneumatiku, aj ked nebola, potom dalsia chyba zivotneho prostredia a asi o mesiac az dva neskôr auto uplne skolabovalo. skoda, lebo motor ide krasne, len ta elektrika sa serie a nikto nevie presne povedat co je problem alebo kde je chyba. vsetci mi vravia ze bud to bude riadiaca jednotka, kabelaz, alternator...atd.....ze museli by sme na to ist metódou pokus omyl....tak ak by ste mali niekto podobny problem a poriesili vam ho tak ma kontaktujte na môj email officer12@azet.sk, za kazdu radu budem velmi vdacny...dakujem. Auto som kupoval dvojrocne v r. 2009 a s motorom som nemal nikdy ziadne problemy. Menil som iba chladic a alternator, stahovanie okien na oboch stranach v predu a olej a fap filter a aditivum.

607.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie chyby mi vypisuje samo auto....ked to zacne pipat tak vypisuje asi vsetky chyby kde v aute je senzor.....pred troma rokmi ked to zacalo , tak niekedy pocas jazdy v tom momente je auto v núdzovom rezime, to som na nom siel maximalne 30 km.....odparkoval a cakal napr. niekolko dni...potom sadol do auta a auto islo v pohode ziadna chyba....no a potom si zasa sadnes a nemôzes nastartovat a vypisuje vsetky chyby. niekedy sa po uzamknuti zapol alarm, niekedy nesiel zatvorit kufor...doslova si auto robi samo co chce....tak som prepalil software and dva roky pokoj.....a pred par dnami znova......len s tym rozdielom ze teraz uz nastartujem a vtedy som nemohol....... ked mi dali ten software priamo v Peugeote servise tak potom mi zacala na palubovke sietit uz aj kontrolka zatiahnutej rucnej brzdy, a ked som nemal zapnuty pas tak to pipalo....ale predtým som to nemal...tak ja si osobne myslim ze , ten kto mi ho predal tak asi sa snazil stocit kilometre a neurobil to odborne...a tymto zásahom mozno niejako poskodil nieco...mozno riadiacu jednotku. zaujimave ze tiez to napríklad ze s autom bol problem v sychravom a dazdivom pocasi alebo v zime...ako keby nieco oxidovalo alebo tiekla voda......toto vsetko som v peugeot servise povedal......, lenze oni ked pocuju 607 tak na ociach tych ludi je vidno bezradnost.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpojil bych baterku, a zkusil všechny konektory na BSI, tohle umí udělat problém na CANu. Proto je nutná diagnostika, jestli je tam chyba v komunikaci mezi jednotkami, případně BSI. Předpokládám, že ti tam skočilo chyba tempomatu, ESP, brzdy - při tom nejde odblokovat převodovku, PRND,...

Chtělo by to závady prohlédnoutm smazat a podívat se, jaké jsou tam trvalky.

Taky prohlídnout kabely v motorovém prostotoru, jestli tam neřádil "tučňák", případně zkontrolovat kabely kolem ECU a u převodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 1 rok později...

zdravim, takze sa tu vraciam aby som svojou odpovedou pomohol mozno niekomu inemu....takze auto je opravene......po jeden a pol roku....ano po takej dlhej dobe a vdaka corone sa mi nastastie oddialilo STK kontrola....najprv bolo v peugeote kde mi povedali ze auto predat na diely, lebo tam bude problem v kabelazi.....atd....bolo tam cca 5 mesiacov, potom dalsich 9.5 mesiacov u jedneho smejda v humennom ...ale to sa mi nechce rozpisovat...lebo to by bol dlhy pribeh.....ale podstata veci je ta....ze tam bola zla pristrojova doska......kt. opravil chlapik a repasovali DPF filter lebo bol zaneseny a bola v nom diera.  pristrojova doska mi niekedy zasvietila a niekedy vypla a tak to fungovalo roky...takze tam bol vydavany zly signal z pristrojovky do riadiacej jednotky. A ked som v peugeote povedal ci nemôze byt ina vada kt. spôsobuje tieto problemy tak mi povedali ze urcite nie. takze neverte autorizovanemu servisu peugeot......a DPF filter cistili za 580 eur v originalnom servise v humennom cca 4 roky dozadu a na aute som mal velmi malo km najazdenych od vtedy......a nic tam nebolo vycistene , maximalne bolo doliate aditivum..... Takze ma oklamali a vzali peniaze za nic. Skoda ze tento peugeot autoservis uz nefunguje v Humennom.  viem ake to je ked clovek hlada dobreho mechanika ale pan ladislav vorek v zemplinskych hamroch je neobruseny diamant......niekedy vas prekvapi ze pridete do rodinneho domu a nie do vybliskaneho autorizovaneho servisu , kde nevedia vôbec nic a on mi chybu a problem poriesil za 2 dni...ano opakujem za 2 dni...je to neuveritelne a opravene som to mal behom tyzdna s tym ze sa vyfuk posielal do polska na vycistenie a diagnostiku. Auto ide ako nove, ma ovela nizsiu spotrebu. ak potrebujete kontakt na pana voreka tak ma kontaktujte na officer12@azet.sk.  najhorsie na tom je ze v peugeote beru za diagnostiku 57 eur a nevedia na to prijst a auto mali na zdvihaku a ked som tam pravidelne menil olej a nevideli ani dieru v tom pletenci kt. spaja DPF s motorom.....je to fakt strasne smutne, lebo ludia tam chodia s nadejou a platia velmi vysoke ceny.....

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj přímo předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...