Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů


Zoro1060

Recommended Posts

Poslední dobou se mi stává že se zapne regenerace PDF filtru po cca 600-750km mám najeto cca 175tis. Aditivum bylo doplněno (měch) výměna uložena do diagnostiky.

Je to v pořádku ???

Na P 308 SW spouštím regeneraci PDF filtru vždy po výměně oleje jinak se během provozu sama nezapne... Nebudu mít zanesený PDF filtr. i když v diagnostice mi hlásí 92% účinnost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 308 mi nikdy nic nehlásilo že by se filtr regeneroval při jízdě proto jsem po výměně oleje přes diagnostiku vnutil regeneraci filtru.

To stejné jsem teď udělal u 3008 a cca 2500km žádná hláška (ten nápis že nejde elektro pohon zapnout z původu regenerace FAP)..

Přes týden jezdím jen kousky do 7-10 km do práce, přes víkend okolo 120km na nákupy... jedním autem a druhé mi stojí doma jako náhradní na popojíždění a po 14dnech je měním. Jinak více jezdím 3008 je pohodlnější..

Tankuji prémiové palivo BENZINA a SHELL před zimou jsem vyjel dvakrát nádrž s náplní na vyčištění filtru. Jinak do nádrže nic nenalévám protože tankuji celkem kvalitní palivo a věřte, že po třetí nádrži je to znát jak chodem motoru a spotřebou. Na 308 se mi nezanáší RG ventil v létě jsem se díval, čistý jen trošku očouzený vnitřek na utření hadříkem i tak jsem ho vystříkal.

Na tu regeneraci filtru se ptám proto, že  příští rok mám jít na technickou a na emisích se ti lidi asi zbláznili několik desítek aut tam mělo problém s emisemi tak abych tak nedopadl...

 

Upraveno uživatelem Zoro1060
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@pavelu96 hele tu signalizaci FAPu ted taky resim ze si dodelam
ale najednou jedu a slysim cvaknuti rele z pod palubky - posloucham a zachvilku zase cvakne

kdyz sem to napichnul na diag bylo tam signalizovano ze regenerace se spousti co 5km ale regenerace neprogehne - takze ja rele na vyhrivani oken slysim :P

 

EDIT: nemuze nekdo konecne nazev toho tematu prejmenovat ?

 

Upraveno uživatelem Havlicek.Lukas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Péťa changed the title to FAP filtr
  • O 3 týdny později...

Díky za opravu názvu..

Bohužel ten problém není v názvu ale ve FAP filtru je zanesený na 90% dle diagnostiky regenerace probíhala každých 232km a neúspěšně... účinnost byla 0%..

Zkusil jsem filtr vyčistit těmi pěnovými čističi co se stříkají přímo do filtru přes čidlo účinnost 0% stále na 90%  dále jsem nalil i do nafty ty účinné doplňky co se prodávají - absolutně nic (najeto 600 km a 3 x vynucená regenerace přes diagnostiku bez účinnosti) Prostě vyhozené peníze při každé regeneraci mně to vyhodilo do nouzáku a chyby motoru. ..

Tak jsem zkusil trochu něco silnějšího .. https://www.autoprofishop.cz/autoprofi-penovy-cistic-dpfkatalyzatoru/   konečně proběhla regenerace na 60% a po 400km znovu a jsem na 82%..

Při tom jsem jsem do nádrže nalil na podporu vyčištění vstřiků, turba a ventilů  https://www.motora.cz/autochemie/cistic-dpf-filtru/in-out-cleaner-15l-8365203.htm  a začala regenerace fungovat..

Objem je 1,5l aby to fungovalo ty Evropské čističe 200 - 300ml mi nějak nefungovali. ...

 

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak pár poznámek. Nejprv by bylo možná vhodné si do podpisu dát auta která provozuješ a tady žádáš o rady s těma autama protože ne každý má chuť náladu nebo čas hledat o jaké auto může jít ale poradit by mohl. 

Pak pokud píšeš že FAP filtr má najeto cca 180kkm a regeneruje co 500-600km tak si myslím že to není tak špatná hodnota. No a že je zanesený z 90% to při tom nájezdu taky nemusí být úplně špatně. U většiny aut udávají životnost do 200 kkm při ideálním provozování. Což denní nájezd 7-10km určitě není takže je dost možné že zaplnění jak píšeš je reálné i když používáš kvalitní palivo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám celkem 3x Peugeot . Tlak jsem si teď nepoznamenal nechci hádat. ( 3008 Hybrid 2,0HDI nemá otáčkoměr jen něco jako siloměr)

Limuzína 407, 2.0.hdi 100kw nájezd 190t/km zatím Vše OK. nedávno nová spojka .. 

308SW / 1,6 HDI  nájezd 170t/km,  Děláno přetěsnění motoru, nové rozvody dvojhmota spojka, ložiska alternátoru a startér. Protože byl motor kompletně venku a vyčištěný tak jsem tam dal i novou olejovou vanu s rovným výpustným dnem, vyteče i ten bordel s olejem...  Tady regenerace Filtru probíhá asi sama. Diagnostika mi píše že byla na 69% po nucené regeneraci byla 62%  s výfuku šel ze začátky bílý dým pak to s černalo s bílým nádechem obláčků. A od poloviny modro bílý fuk teplota od výfuku jako s autogenu a kousíčky černých štěpin létali ven... auto jede bez problémů.

3008 Hybrid 2,0HDI nájezd 175t/km. Zakoupeno v Ačkách nic mně o něm neřekli bez servisky- všechno si dohledávám sám. V Peugeotu byli ze začátku vstřícní ale o historii jsem se nic nedozvěděl....  Měl jsem problém s velkým prosakem oleje - odstraněno (prozatím) přípravkem na regeneraci těsnění. Případná oprava mi prý vyjde na 15tis.kč..  Prasklý trakční řemen alternátoru -  vyměněn.  Snížení spotřeby na únosných 4,5-5,5 l.v létě okolo 4l-  (přečipováno) . Teď v zimním období začal problém s FAP filtrem, jezdím do práce 2x8 km přes víkend nějaké popojíždění s rodinnou 200-400km -ohlásil se mi nápis při jízdě regenerace nebyla zdárně provedena. Nápis STOP vykřičníky , svítící symbol motoru a nápis - asi ! Opakovaná regenerace FAP filtru neúspěšná vyhledejte servis.....po chvíli motor zhasnul a nešel nastartovat. Poprvé mně to dost nečekaně zaskočilo na parkovišti ale cca po 15 min jsem nastartoval sice s vykřičníky stop a jel jsem dál. Příští nastartování již bez dalšího upozornění..

Proto jsem hledal nějaké informace co s tím. Normální českou metodou to nešlo proto hledám jak nato. Vnucená regenerace probíhala poprvé, jen bílá oblaka po celou dobu nic víc. Zanesení sazí stále na 90%.  Po 20min druhá černý kouř a smrad ze spálenin stále na 90%....

Jezdil jsem dál pak po cca 230km regenerace při jízdě regenerace nebyla zdárně provedena. Nápis STOP vykřičníky , svítící symbol motoru a nápis - asi ! Opakovaná regenerace FAP filtru neúspěšně provedena vyhledejte servis..... po chvíli motor zhasnul a nešel nastartovat. Za 10 min jsem nastartoval a jel domů.

Vnucená regenerace 2x1x1 v 400km neměla žádný účinek , možná teď s tím přímím vstřikem do FAP filtru sprej s pěnou a  IN-OUT, CLEAN - aditiva do nafty to půjde. Bílí kouř a pak černý s bílými obláčky ale s výfuku žádné drobky nelétali ven a stále na 90%. Je fakt že po aplikaci již dochází k částečné regeneraci na 60% dříve 0%.celkové zanesení stále na 90%.  Přes víkend jedu ven tak až vyjedu nádrž tak se podívám jestli to není již lepší (pro jistotu diagnostiku beru sebou).

Ve všech motorech mám keramiku v oleji a na zimu tankuji VERVU u BENZINY olej a filtry vyměněné. Diagnostika u všech bez závad, aditiva v nádržce u 308SW nová náplň v servisu jinak u ostatních 1350... prý dostačující hladina (diagnostika) všechny auta lehce startují na poprvé. Jen teď v zimě když 3008 odstavím na den nebo do rána mi zmizí zbylá kapacita TRbaterie ( mám polovinu a ráno nula ) asi odchází malá 12v baterie nebo jeto normální, že v zimě to dělá. Ranní startování je přes startér. Jakou bych měl koupit novou autobaterii ??

Ale stejně bych uvítal někoho kdo si nechal udělat tlakové vyčištění FAP fitru... ( asi mne to nemine,  kde a jak to probíhalo a kolik to stálo) případně výměnu rozvodů ... na Lounsku když řeknu co mám za auto (3008 Hybrid 2,0HDI) ..." to neumíme " nebo " no zkusíme ! No pokusným králíkem se mi zrovna být nechce...

Děkuji...

 

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po devíti dnech jsem udělal kontrolu diagnostikou - najeto 350km zanesení filtru pevných částic na 91% dříve 90% dojezd 15000km do konce.

Regenerace při jízdě cca 2x s účinností 66% celkové snížení 0%. Ještě jsem zkusil udělat vnucenou regeneraci FAP lehké černo bílé obláčky s výfuku jemný popel, dříve nic.... ale to bylo všechno. Regenerace proběhla úspěšně s účinností 66% ? celkové zanesení FAP 91% ? spotřeba aditiva 42g... Systém bez závad. Ještě mám v naftě aditiva na čištění FAP cca 700km tak je vyjedu a ještě to jednou zkusím zkontrolovat. Když to bude stejné tak budu muset nechat filtr profouknout.

Má někdo nějaké zkušenosti  s celkovou demontáží  FAP na vozidle !!!

Nejbližší mám DPF Technology s.r.o.
Zemědělců 72, 273 02 Tuchlovice

https://www.dpf-tech.cz/?gclid=EAIaIQobChMItrKE7cnf5gIV0IDeCh1lYgg7EAEYASAAEgJHbfD_BwE

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve FAP filtru se usazuje cerin, což je nespalitelná složka. Ta postupně ucpává filtr až k jeho následné výměně nebo vyčištění. Aditivum Eloys se vstřikuje do nafty pro snažší shoření sazí ve FAP filtru při regeneraci. Z nich zbývá ten cerin, který filtr následně ucpe. Proto % zanesení filtru s nájezdem stoupají.

Nájezd 180tis.km při ztížených podmínkách, což jsou krátké městské jízdy může znamenat blížící se konec životnosti FAP filtru. Aditiva máš ve vaku?

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keramika v Oleji :

Velmi se mi to osvědčilo, motor dost znatelně utichl, snížilo se tření v kluzných plochách motor ožil + 10% výkonu na víc tím že se snížilo tření a o 5% spotřeba dolů méně znehodnocený olej a při nižší spotřebě na 12tis/km cca tisícovka v naftě dolů. Takže se keramika vyplatí je na 50t/km stačí každou čtvrtou výměnu znovu doplnit.

ÄDIDIVUM ve vaku 90% 1250ml z 1390ml mi píše diagnostika a tohle je asi proč se nemůžu dostat ze spotřebou níže sice mi těď konečně vylétali drobné černé saze ale chtělo by to víc. Najeto mám podle tachometru 176t/km ale je to auto s AAA taky ty KM nemusí sedět možná je tam i o 100 t/km víc dle vinka je to první informace v ČR.

Do nafty jsem nalil tohle : po najetí 20-50km došlo k znatelnému snížení hluku ze vstřiků hluku s turba a dalších šelestů, motor má velmi klidný chod. Je to o dost lepší již žádná hláška vykřičníky trojúhelníky STOP nebo rovnou vypnutí motoru.

In Out cleaner 1,5L

Čistič vstřikování a výfukového systému vnitřní a venkovní čistič je profesionální produkt nové generace s dvojitou oblastí působení pro vznětové motory:

1: Xenum NexgenTM technologie bude působit jako katalyzátor okysličeného paliva uhlíkových ložisek ve výfukovém systému a zcela je odstraní. Vyčistí filtr pevných částic (DPF), katalyzátor, i turbo kompresor s proměnnou geometrii lopatek.

2: Aktivně čistí vstřikovací systém a zvyšuje jeho účinnost. Čistí a odstrauje usazeniny v celém palivovém systému (nádrž, čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo Common Rail, vstřiokovače) reguluje průtok paliva.

Aplikace:

Obsah 1,5L nalijte do nádrže s 30-50L nafty, nejlépe při tankování.
Snažte s vozidlem projet delší trasu při vyšším zatížení a vyššími otáčkami (nad 3000ot/min) pro zahřátí vyfukového potrubí, turba a dalších částí systému, aby mohl přípravek správně fungovat.

Pro všechny typy naftových motorů, včetně nejnovější generace s filtrem pevných částic a katalyzátorem
Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je někde známo přesné složení té keramiky? Jen se ptám, protože spousta podobných přípravků je na bázi chlornanů. Chlornan opravdu dokáže razantně snížit tření, ale má spousty spousty negativních vlastností. A udaný nárůst výkonu o 10% na základě přidání keramiky si zjistil jak? To máš změřeno na brzdě před a po, že dokážeš s jistotou vystřelit "10%"? Ty čísla co zde střílíš (zřejmě od boku), jsou jak z PR oddělení zázračných aditiv. 

Upraveno uživatelem kratales
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedná se o LIQUI MOLY 3721 CERATEC ,   používal jsem i jiné ale měli mnohem slabší účinek.

Složení neznám. Píši vlastní zkušenosti ( manželka prorazila na Puntu olejovou vanu a 10km dojela bez oleje domů) Auto v pohodě dojelo dokonce se nehřálo.tohle se stalo před dvěma roky auto jezdí do dneška.) Letos ji ježíšek v neděli koupil starší Bravo po nalití a najetí cca 80km auto táhne mnohem lépe je tišší a má o 0,5l i nižší spotřebu.

Tak se podívejte na recenze já jsem spokojený není to žádný zázrak ale jen fakt dobré přilepšení autu tech 450kč co to stojí se mi zdá dost dobré...

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Zoro1060 napsal:

po nalití a najetí cca 80km auto táhne mnohem lépe je tišší a má o 0,5l i nižší spotřebu.

Ale no tak , snad nechceš tvrdit , že má auto o půl litru nižší spotřebu , když si s ním ujel jenom 80 km :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...