Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů


Zoro1060

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

Ahoj, P5008 2.0 HDI 110kW rok 3/2012. Při 240tis. km vyměněn FAP originál Peugeot ve značkovém servisu. Nyní najeto 400tis. km (najedu přes 50tis. km/rok) O víkendu se mi po delší době rozsvítila kontrolka motoru, nápis Engine faulty, repair needed. Dnes diagnostika ve značkovém Peugeotu. Výsledek - nutno vyměnit FAP za nový + EGR ventil. Rozpočet cca 38tis. Kč (z toho cca 22tis. FAP, zbytek práce a EGR). Protokol mám, pokud by to někomu pomohlo. Máte někdo zkušenost s čištěním FAP? Hned po výměně FAP se prý musí vyměnit EGR, jinak se prý FAP zničí. Nebo máte nějakou jinou radu? 🙂 Jsem z Přerova. Po dnešní diagnostice se mi zatím kontrolka nerozsvítila (najel jsem zatím cca 20km), ale nedělám si iluze a myslím, že se brzo rozsvítí znovu...

V Peugeotu se nebrání, že FAP si můžu případně nechat vyčistit jinde a oni ho namontují a dají nový EGR ventil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

ohledně čistění FAPu znám pár lidí co to udělali a nic jen vyhozené peníze a čas...... ( jestli to zkusíte to záleží na Vás,,)

Bohužel ta záležitost je trochu obšírnější také záleží jaký používáte olej v motoru 5W- 30 nebo 5W-40... Ta 5W-30 je lepší kvůli FAPu, potkal jsem se člověkem který má 407 SW 2HDI najeto přes 430tis.km a FAP teprve teď měnil a jezdil 5W-30 výměna oleje max. po12tis. žádné aditivum nedával jen 2x měnil ERGventil.... Teď provedl výměnu protože mu to házelo chybu při normální regeneraci.... 

Já jsem těmi přísadami na vyčištění...co jsem tam dával velmi slušně vyčistil naftové potrubí sání a ERGventil i první část katalyzátoru.. všechny nečistoty se posunuli dál do FAPu a tam mně ho prý dokonale zabetonovali. Proto jsem měnil jen FAP a naftový filtr... i teď je akce na FAP ale raději se předem zeptejte jestli ta akce platí i na Vás???..

https://www.peugeot.cz/akcni-nabidka/poprodejni-servis/sleva-na-filtry-pevnych-castic-25.html?utm_source=kitbase&utm_medium=EML_OFI&utm_campaign=2019_07_fap_promo_apv_apv_ap_cz_central&utm_content=link1-viceinformaci

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za reakci! Používám pravidelně jen Total Quartz INEO ECS 5W-30, žádné přísady nedávám. Raději bych taky vyměnil FAP za nový, v Peugeotu mi zjišťují, jaký FAP mi tam za 22tis. vlastně nacenili, mají mi dát vědět, zda tam jde dát ta sleva. Včera jsem je na tu akci upozornil... Když dám nový FAP, musí se čistit nějak katalyzátory před a za FAP, jak mi tvrdí borec z www.dpf-cat.cz? (nebo jsou snad katalyzátory součástí nového FAP?) Jinak, já jsem EGR ventil ještě neměnil, jen ten FAP při 240tis. km. EGR prý už bude po 400tis. km zakarbonovaný. 

   
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No t f. pdf- cat.cz. dělají hlavně PDF katalizatory.... FAP je  a trochu jinak navržen ... Ohledně čištění té keramika před FAPem, sacího potrubí a ERG ventilu, mně to vyčistila  Verva od  Benziny s s přísadou co jsem psal... viz výše..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...