Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů


Zoro1060

Recommended Posts

 

Tak jsem sehnal mechanika ale bude až po 22lednu tak se uvidí.

 

Zatím regenerace během jízdy je špatná vykřičníky stop--- hrozí ucpání FAPu. (asi se to v filtru uvolnilo a zacpalo co se dá...)

Včera jsem nalil do nádrže další dávku  a snížil koncentraci na 30l místo 45l najel jsem 80km svižnějším tempem. Dnes to taky lehce zkusím a udělám regeneraci FAPu.  třeba to klesne jsem na 91-92% zanesení s účinností regenerace 66%.  ..

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musela stoupnout. Podle mě při dosažení podmínek začne auto znovu regenerovat, ale filtr při nájezdu cca 180tis.km je plnej, tak skočí hláška. Ty kilometry psal, na konci roku, že má auto cca 175tis.km. Tady není o čem, pomůže výměna nebo vyčištění filtru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě spotřeba šla nahoru na 7,7l/100km. Auto jsem prozatím odstavil nemá to cenu ho trápit. Podle technika by se nic stát nemělo 2,0HDI tam nic

neudělá horší by prý byla 1,6 HDI  ten tlak se více přenáší na turbo a může dojít k poškození turba.

Diagnóza je celkem jasná vyčištění filtru ..

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...

Auto je spravený FAP je nový a dal jsem i nové rozvody.. Cena za FAP je 28tis. + práce 4800kč

Na závěr bych řekl, že u tohoto auta 3008 2.0  Hybrid bohužel nemá cenu dělat vyčistění filtru a žádné pokusy s rádoby zaručenými výrobky na vyčištění.

A hlavně u FAPu to i s konstrukčního hlediska to nejde. Jediné co můžete změnit je rychlost zanesení FAPu  a to kvalitní naftou bez Biosložek.

Na 308 1.6hdi to budu mít za pár tis/km to stejné tady je filtr levnější a teď vím že je lepší je rovnou vyměnit za nový, než se s tím takhle babrat.

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cenou výměny FAPu jsi mne nepotěšil 😞 . Obávám se, že ve svém 2.0 HDi 100 kW mám hodně podobný a podle nájezdu (téměř 220 kkm) se asi blíží jeho čas. I když zatím nic nehlásí (dostává naftu bez biosložky s VIF aditivem a pokud zjistím při konci jízdy, že regeneruje tak ho nechávám dokončit), ale to se může ze dne na den změnit a budu hledat servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to taky trochu naštvalo, auto supr jezdí tak si to zaslouží a jestli bude jen tohle tak OK. !!!

 Ta 2.0 HDi 100KW to je 407 ?euro 3 nebo 4 ?? tam je FAP levnější. Cenu nevím... Nájezd KM by odpovídal. Bohužel výměna je nejlevnější způsob opravy.

Na druhou stranu máte klid....

Na 508 jsem se neptal jen vím, že s tím do 350-400 tis. podle způsobu jízdy nejsou žádný problémy... asi je novější konstrukce , dost záleží co máte za aditivum v měchu.

S tou cenou se dá trochu pohnout repasovaný u Peugeotu by stál o 3tis. méně..  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to 2.0. HDi 100 kW RHR - 308SW Euro 5 z  prosince 2008  (odkaz na obrázky v podpisu)

Podle příručky má vydržet 170 - 220 kkm - proto očekávám konec. Nicméně v +- 180ti došla kapalina Elloys, ta se v Peugeotu vyměnila i s pytlíkem a filtr byl velmi v pohodě. Teď zatím také nehlásí problémy a držím se hesla co funguje, nevrtej do toho.

Také počítám, že až přijde čas, nebudu experimentovat a vrazím tam nový nebo repas od Peugeota. Jen mám interní problém, že mi ve městě zrušili dealerství takže bude náročnější logistika dopravy auta do servisu a pak pro něj 😞 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezký auto (mám tmavě modrou metalízu 1.6HDI 88KW Euro 4  max spokojenost spotřeba okolo 5L, aditiva měněné při 160tis/km FAP zanesen na 61% rozvody a spojka nové najeto 176tis/km.)

Tak ten FAP bude skoro stejná cena. FAP jsem začal řešit až když se ozval sám jinak jsem do toho taky nerýpal jen při výměně oleje jsem dal nucenou regeneraci (12-13tis/km). Jezdím krátké trasy, abych profouknul saze.

V novém FAPu máte i těsnění a šrouby které u repasu nejsou. Po výměně musíte přes diagnostiku nastavit FAP, nová instalace pak Vás to vyzve ke kratší regeneraci a vše se uloží, mně to psalo 0-1%.

Když budou čidla OK a nenahlásí to chybu tak máte hotovo.  Tady se pozná v jakém stavu máte celkově motor....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

 

Tak jsem si bláhově myslel, že se i mně týká sleva ale sory ne... Platil jsem plnou cenu .....

Po najetí cca 200km jsem měl první regeneraci při jízdě?? proběhlo to OK. Podíval jsem se diagnostiku proč tak brzo. Nový FAP nebyl přihlášený, tak jsem ho přihlásil a počet KM na výměnu poskočil z 15ti/km na 100tis/km. Malá chybka asi se spěchalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aditivum do nafty se přidává hlavně kvůli vstřikovačům. Suchá nafta (bez řepky) špatně maže. S aditivem maže lépe a neúměrně prodlužuje životnost vstřikovačům.  Jak někdo psal, tak aditivum do nafty-z pravidla VIF-spíše škodí FAPu, ale to je na diskusi. 

Upraveno uživatelem brutall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže klasika aditivum v měchu co se samo dávkuje je v pořádku... a například prémiová nafta u Benziny tam je taky aditivum... je OK?? Právě jak jsem chtěl vyčistit FAP těmi zaručenými !!  přípravky tak to spíše zakopal ... 

Upraveno uživatelem Zoro1060
doplňující
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...