Přejít na obsah
  • Current Donation Goals


Zoro1060

Recommended Posts

Za stejných podmínek? Takže v laboratoři? Jsi si jistý, že byla stejná teplota, stejný atmosferický tlak, naprosto stejné stlačování akcelerátoru, stejný provoz a stejná další stovka proměnných? Já totiž pravidelně jezdím jednu stejnou trasu a se spotřebou dost dokáže hýbnout i pár kamionů, kdy ač by to člověk neřekl, tak to dokáže dost snížit rychlostní průměr a tím i spotřebu. A to by člověk řekl, že je to skoro neznatelné, kdyby nebyl vidět rychlostní průměr na palubáku. Nechci zpochybňovat to, že to funguje. Sám mám zkušenosti takové, že tyhle přísady tu spotřebu fakt srazí, ale že by až o tolik? To by byl učiněný zázrak. Nechápu, proč to tedy není jako standardní aditivum přidáváno do "prémiových" motorových olejů. Sám jsem používal oleje Millers Oils EE s nano částicemi, které také mají snižovat tření a spotřebu jsem měl také nižší, zhruba o +-0,2l proti úplně obyčejnému oleji co splňuje stejnou ACEA specifikaci. A těch +-0,2l furt považuji za měřící nejistotu, páč stejně nikdy nelze dosáhnout identických podmínek, to je možné pouze za přísných laboratorních podmínek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych se vrátil na začátek !!! má někdo osobní zkušenosti s vyčistění FAPu !!!

A byl by ochoten podělit se o své zkušenosti s regenerací FAP filtru na 3008 Hybrid ? mně se to nedaří asi je příliš pozdě a bude to chtít tlakové vyčištění FAPU ..

Děkuji za informaci... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli ti jde o zkušenost s čištěním, tak také budu brzy nechávat čistit. Kamarád na 308 (T7) si čistit nechával při 170tkm a od vyčištění má už přes 100tkm najeto a naprosto v poho. Koncovka stále krásně čistá, legal emise s prstem v nose. Za (de) montáž, čištění a diag platil 3300Kč, to je podle mě hodně v poho cena vzhledem k nějakým firmám, které za pouhé čištění chtějí třeba 8000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S cenou okolo 5-10tis počítám. Jen jsem chtěl vědět jestli např. v Peugeotu to neudělají za stejný peníz nebo se potatí a udělají i sání ( RG ventil)..

Nebo koupit nový FAP filtr ale je to Polsko.  http://www.primafiltry.cz/f/peugeot/3008/2-0-hdi/ 

 

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No keramika ??? znám spoustu řidičů co to nekoupí .. Proč by dávali 300-500kč aby jim auto jelo tišeji případně déle vydrželo... Proč? oni to neví, přece nebudou do auta dávat peníze zbytečně. 

A výrobci aut  to nepotřebují dávat  ( potřebují prodávat auta a náhradní díly) Proto seto prodává zvlášť a poměrně draho.

K FAPU : nějak se mi do polských filtrů nechce ( kdo neuvádí původ filtru tak většinou je z Polska) no a v okolí mají Polsko všichni dokonce i ZN. Peugeot mi to nabídl jako normální řešení které dávají do aut.. do 15tis. se tam vejdem ..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsem ještě před čtyřmi lety říkal taky, ale pak jsem nutně potřeboval auto do 20tis na ježdění do práce a byl problém.. Koupit vrak a pak do něj  jen cpát...

Koupil jsem v Teplicích  Lagunu II  1,9hdi dost zbědovanou, motor skoro na odpis. Kouř a špatný vstřiky a tehdy jsem začal hledat jak je možný takhle zanedbat motor ..

Olej skoro tekutá guma oprava šílená cena no auto jako prasátko. Tehdy jsem zkusil keramiku a věci na vyčištění vstřiku a oleje, začal jsem používat diagnostiku.

Tak teď keramiku používám vždy. Třeba mi aditiva do serva zastavila únik oleje a zregenovala  na 407 servořízení ... paráda.  Ale to záleží na každém.

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som dal na mojej 3008 1.6hdi a v pohode vypaluje po zhruba 1000 km podla diagnostiky ja to nepoznám za jazdy ale po vyčistení treba cez diagnostiku vymazať interval je nastavený na cca 170-180 tisic km ked som neznuloval tak vypalovalo častejšie aj pisalo na 99% zaplnenie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně slovo do pranice. Děkuji...

Na ten interval jsem se taky díval ale nebyl jsem si jistý jestli s tím něco nezkazím. To nulo vání se provádí ( instalace nového FAPu)  jinak tam nic nemám..

Diagnostika mně píše následující : Vzdálenost ujetá od poslední výměny filtru částic ... 100000km,

Obsah sazí ve FAP  91%. Kapacita účinnosti regenerace (vnucené) 0%.

Kapacita účinnosti průběžné je 66%.. Rozdíl tlaku mezi vstupem a výstupem je 7mbar (volnoběžné otáčky 850/min)

To by mohlo bít asi ono. Že se blíží nastavené KM tak to takhle blafuje ?

  

 

Upraveno uživatelem Zoro1060
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne keď prišlo na ten nastavený interval tak mi to palilo cca 250 km ten co mi to čistil tak vravel že ten interval mám zmazať až po vyčistení lebo inak sa môže auto aj chytiť horieť nakoľko filter môže byť zapchaty a riadiacka bude mat informaciu ze je nový ja som to tu dal robiť http://www.cisteniedpf.eu/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně osobně se většinou spouští nucená regenerace, po 800km. Dřív většinou neregeneruji, protože mám filtr většinou prázdný, stíhá se pravidelně pasivně vypalovat jízdou po dálnicích. Ale pokud jezdím jen město a okresky, tak k zaplnění a spuštění regenerace většinou dojde po cca. 400-450km. Což mi nepřijde zrovna špatné vzhledem k nájezdu 185 tkm a k tomu že filtr už je od nějakých 170 tkm ve stavu "Fap life: 0 KM", tedy 100% zaplněnost aditivem. Ale na volnoběh se mi to stále drží kolem 3 mbar, těsně před regenerací z důvodu zaplnění to občas vyleze na nějaké 4-5 mbar. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přes léto se filtr regeneroval cca 650-750km. Pak jsme jeli na dovču do Chorvatska cestou tam jsem si všiml jej jedné regeneraci při cestě.

Pak nic (cca 3500km) až teď cca měsíc to začalo blbnout viz text nahoře.. Tu regeneraci bych chtěl udělat až vyjedu nádrž cca 600km mám tam aditiva na čištění ještě tomu dávám šanci.

Mohu to dát sem ..https://www.dpf24.cz/ nebo  https://www.dpf-tech.cz/ ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, HonzaC2 napsal:

Vozy PSA nemají pasivní regeneraci jako má koncern. Regenerace je vždy aktivní.

A co je to tedy prosím za situaci, když dojde k vypálení filtru vlivem vysokého zatížení motoru třeba při dálniční jízdě, hm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasickou jízdou na dálnici nebo samovolné, to je nejlepší regenerace s minimální zátěží na katalyzátor.

Bohužel vlivem venkovních teplot to asi teď nebude možné, samozřejmě jízdou na dálnici to trochu pomůže

profouknout filtr ale víc bych od toho v tomhle ročním období nečekal.

Jo a dnes jsem volal do ZN. servisu Peugeot a žasnul jsem : nový FAP 28600kč  a repasovaný ( prý je odborně repasován !!!) za 25600kč.

Cena je bez montáže a servisních úkonů a ta může být od 4tis-7tis podle druhu montáže (nastavení přes diagnostiku případně výměna čidel, vyčištění chladiče sání a ERG + turba)

Vše mi řekne technik na místě......... Au au.

 

Tak asi budu shánět nějakou levnější variantu  (mám tři auta) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 508 103kw. rok 2011. Najeto 215tis. Od Nova měnim olej po 10tis. regeneraci jsem nikdy nezaznamenal. Ted po stk a servisu. Tak jestli není lepší těm problémům předcházet než pak ty peníze navíc vyházet za nějaké přípravky. Je jasné že mě výměna filtru nemine. Dle servisu mám aditivo ještě v normě. Do značkového už nejezdím, mám skušeného mechanika s potřebným vybavením. Možná ty problémy jsou větší u bazarovek. Když stočej km tak je problém na světě. Jezdím krátké trasy 10km. O víkendu to protáhnu po dálnici. jediné co pozoruju tak větší spotřeba 7litrů. Jezdíval jsem za 6litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, když jsem auto koupil tak první měsíc jsem se dostal na spotřebu okolo 4l super... (použil jsem nějaké zlepšovátka na snížení spotřeby viz tex víše)

Bohužel jezdím přes týden krátké trasy jen přes víkend to protáhnu někam dál ale to není pokaždé.

Tankoval jsem normální palivo s biosložkami.. a během 6 ti měsíců cca 2tis. km se mi začal pomaloučku zanášet FAP .

Spotřeba šla velmi pomalu nahoru najel jsem cca 20tis a teď jsem na 6,6l  s hláškou zanesení FAPu. Začínám mít dojem že auto má stočený tachometr o 50-80tis km... Možná i víc...

Teď tankuji prémiové palivo od Benziny a nalil jsem do nafty složky na vyčištění FAPu Vše se zastavilo zdá se že se filtr začíná regenerovat.

Jak vyjedu nádrž 500km. tak se kouknu na filtr jak na tom je... Jinak mám připravenou firmu na vyčištění filtru i montáži ( dost drahá zkušenost s biopalivy)   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...