Vena garážmistr Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 Jenže pokud se nemýlím tak ty máš ještě " starou" a jen čtyřkvaltovou skříň. A ta se chová jinak než ty dnešní více kvaltové skříně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 Automat jako automat, ne? Nemám tohle téma spíš pojmenovat: "S autem nemám problémy, pomůžete mi nějaký vymyslet..." Agrafik a Schreek ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
backslash Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 před 1 hodinou, btl.a napsal: Přečetl jsem vše a za sebe konstatuji, že můj stroj to nedělá... Parkujes to na ulici alebo v garáži? Ak vidím správne tak máš 1.6 benzín, ja mam 1.2 benzín, možno aj kvôli tomu je prevodovka inak nastavená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 před 1 hodinou, MJSytic napsal: Automat jako automat, ne? Nemám tohle téma spíš pojmenovat: "S autem nemám problémy, pomůžete mi nějaký vymyslet..." To myslíš vážně? Teda hledím na tvoje vyjádření - problém je jasně popsaný, částečně i vysvětlený, tak proč to zlehčuješ? Opravdu nevíš, že automatů je vícero principů? Pokud jsi se s tím problémem ještě nesetkal, neznamená, že neexistuje. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 Asi by sis měl poposednout a přečíst si to ještě jednou popořadě. 1. Reaguji na vyjádření "Veny", který odpovídal, protože si myslel, že kolega nad ním má stále auto z podpisu. On už ale nemá. Má novou 5008, jenže jí nemá v podpisu uvedenou. Pro jistotu jsem komentář doplnil smajlíkem, aby všichni pochopili, že to není myšleno vážně. Pro většinu to zabralo... 2. O jakém problému prosím píšeš? Já opravdu nevidím problém v tom, když se něco chová tak, jak to výrobce vymyslel. To opravdu ne. Pokud se mi nelíbí, jak řadí automat, pořídím si manuál pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 Mam v 308 EAT6,rv 2017, a radi to v zime pri studenom motore tak isto, kym sa neohreje cca 5 km, a potom sa otacky znizuju podla danych rychlosti. 1 tka do 10 km/h, 2jka 10 - 25 km/h, 3 jka 25 - 40 km/h, 4rka 40 - 60, 5 ka 60 - 83, 6 tka nad 83 km/h, pri zahriatom motore, Jasne ze potom podla jazdy a zataze, ak je studene, skoro vsetko je posunute o 1 stupen. pri potrebe zrychlenia podraduje kolko treba, niekedy 1 ci 2 stupne. Jaaaj, kde su tie casy ked sa radilo podla ucha, a kolke dievčata boli hluche Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 (upraveno) MJSytič: 1. reaguješ spíše na btl.a, který zde uvedl poznámku dosti "mimo mísu". Tak mu to slušně napiš zřetelně, v čem se mýlí. Pro btl.a: toto je vlákno o nové osmikvaltové převodovce, ty máš v 807 úplně jinou. 2. Původní dotaz se týká opravdu nečekaného chování, a bylo potřeba několik názorů a informací pro vyjasnění, zda se jedná o problém, anebo o záměrné chování převodovky. Rozhodně toto vlákno není zbytečné, jak ty naznačuješ: "S autem nemám problémy, pomůžete mi nějaký vymyslet..." Edit: Kolega btl.a ať si laskavě upraví, co chce, já tam vidím 807 2.0 16V automat. Když se chce zapojovat do diskuse slovy "můj stroj"... jak to nazvat - bez urážky. MJSytič: pokud jsi tu informaci měl, tak jsi ji měl napsat. Takhle tvůj příspěvek opravdu vypadá, že 1. ty nerozumíš automatům a 2. že toto téma považuješ za zbytečné. Smajlíky to nezachrání, pokud zůstává utajeno, že btl.a má sice nové auto, ale nezměnil podpis. Upraveno 11. prosinec 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 1. Pořád to nechápeš. btl.a má sice v podpisu 807, ale zároveň vlastní i novou 5008 s EAT8, takže... 2. Nečekané chování to je možná pro někoho, kdo nemá s automaty žádnou zkušenost. Zároveň byla "závada" objasněna týž den večer vyjádřením HonzyZ. Takže proto moje poznámka, když i přes jasnou informaci od výrobce, v tom někdo hledá závadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 Ale už chápu. Prostě btl.a je ....., takže mě uvedl v omyl. Tys to věděl, ale nepověděl. Vlákno není zbytečné, jak naznačuješ, vedlo k vyjasnění, a i pro mne bude tato informace důležitá, až mi to začne dělat. Příště piš srozumitelně hned zkraje, smajlíky nemohou nahradit nedostatek informací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo2006 Odesláno 11. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 Netreba sa hádať, každý si aj tak bude tvrdiť svoju pravdu. Tí ktorý tvrdia, že sa motor podtáča by som chcel toľko dodať, že keby som nejazdil rýchlejšie jak sú povolené rýchlostné obmedzenia, kúpil by som si 1,2-ku a nie 133kw. Proste pri takomto riadený ( jak riadí keď nastáva ten problém v zime- čo nie je problém jak sme sa dozvedeli ) už pri 2000 otáčok má motor škaredý zvuk, ako by sa trápila, nie jak pri bežnej jazde a je úplne jedno aký kvalt je zaradený. Jo a mám skúsenosti s automatom, keďže pomerne často jazdím na Honda HRV, ako aj na i40-ke a aj na Toyota Avensis, všetky sú automaty. A poviem Vám tak, že 3008-ka riadí najlepšie zo všetkých. Žiaľ s DSG nemám skúsenosti, tak neviem porovnať. Ďakujem pekne každému kto nám pomohol s objasnením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
btl.a Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 btl.a je prostě od léta majitelem P 5008 l.6 EAT8 Allure ;-) a auto dosud šlape jak hodinky. Parkuji střídavě garáž a když jsem v rachotě tak venku. V omyl jsem nechtěl nikoho uvádět, změnu auta jsem v profilu provedl, to že se ukazuje ještě stará 807, tak to mě mrzí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 12. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2019 @btl.aV profilu ano, ale ještě to chce v podpisu. Ten se v mobilním zobrazení neukazuje, ale v prohlížeči na PC už jo. Takže ideálně vlézt do profilu, a vybrat "nastavení profilu" a úplně dole upravit podpis Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 12. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2019 To jako, že vakt je tohle u automatu normální to spíš vypadá jako by šofér byl opilý. Je to jako by jste vytáčeli motor mezi řazením do otáček. Začíná to být nějaké divné manuální převodovka vydává podivné zvuky, automat zase vytáčí motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fangluin Odesláno 13. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2019 Mám najeto přes 5000km s EAT8 a zatím jsem si nevšiml tohoto jevu. Motor i převodovka funguje skvěle. Mám 1,6. btl.a ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vip Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 (upraveno) Mám ten sám problém co popisuje Romeo2006, ale u Toyota ProAce s automatem EAT8. Parkuji venku pod střechou, najeto 14tkm. S klesající teplotou se déle ohřívá a prodlužuje se doba výše popsaného přemostění, poté dojde k normálnímu chodu řazení, někdy až po 5km, do práce to mám 4km, takže super jízda. Zaznamenal jsem stejný projev, zvýšené otáčky, prokluz při rozjezdu kvalty 1a2 hunění od převodovky. O to smutnější je, když Vám auto poskytne prodejce k testu na podzim při plusových teplotách, kdy vše funguje, objednáte nové a v zimě se s tím perete. Studený hlučný diesel, který v mínus 10 točíte do 3tisíc. Pokud by prodejce na tuto skutečnost (pokud to tedy není vada) upozornil, ja bych auto s automatem určitě nekoupil. Mám čerstvou zkušenost se stejným autem, motorem a převodovkou, výroba leden 2020, kdy se opravdu popsaný problém neobjevuje. Příští týden jsem objednaný do Toyoty, pokud vadu neodstraní auto jde z domu. U Mercedesu, VW a Renaultu jsem nic podobného nezaznamenal. Dodám, že po zahřátí převodovka funguje parádně. Upraveno 31. leden 2020 uživatelem Vip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 Je to tazko povedať, keď si prišiel na predvádzacie jazdu, auto už ráno niekto doviezol z domu, ako to bezne robia, cize už zahriatie, tiež mi takto auto prvý krát v zime ráno alebo keď stojí cez deň kým sa nezohreje drží vyššie otáčky, radi neskôr, keď sa zahreje ok, ale čo už. Kým sa zahreje trvá to a ani manuál nie je na Tom lepšie, len si to človek sám hádže ako chce, bez ohľadu na teplotu. Tiez som tak bol na predvádzacie 508 , bolo studené, ráno zima, eat8, a radilo to úplne rovnako ako moje keď je studené.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vip Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 Nene, auto jsem měl z Ostravy pujčené Pátek - Pondělí. Předchozí auto Ford Galaxy jsem koupil zánovní od Eurodiesel a také vydávalo studené při zatáčení pískavý zvuk. Tak dlouho jsem otravoval dealerství Kora ve Valmezu, až zjistili, že je svolávačka a výměna hydr. trubky posilovače řízení a problém vyřešen. U Toyoty budu opět bojovat, třeba bude šance, výměny oleje, přehrání software, či jiné úpravy ke zlepšení. Jak jsem psal, soused má nyní nové stejné auto a řadí stejně studené i teplé, s menší prodlevou, okamžitou reakcí na plyn a menším vytáčením, prostě po městě studené pohoda a klid. Ja mám jedno z prvních s EAT8 a Věřím, že existuje upgrade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 před 14 hodinami, Vip napsal: do práce to mám 4km, takže super jízda. Studený hlučný diesel, který v mínus 10 točíte do 3tisíc. Tohle mi stačí Jinak jsme měli doma nedávno na pár dní 5008 v naftě s EAT8, rv 2019 a najeto cca 10tis. Schválně jsem se na to soustředil a každé ráno, se to za studena chovalo přesně tak, jak uvádí výrobce. Po zahřátí oleje otáčky klesly - žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vip Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 Sorry, ale psal jsem to, 2019 není 2020, ale klidně si je točte za studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 A teď, co je "lepší". Dočasně vyšší provozní otáčky (kolem 2tis - uváděné 3tis to fakt netočí, pokud jedeš normálně) nebo jezdit s naftou pravidelně 4km trasy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.