Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

EAT8- problém v zime


Romeo2006

Recommended Posts

před 1 hodinou, MJSytic napsal:

Automat jako automat, ne? :D 
Nemám tohle téma spíš pojmenovat: "S autem nemám problémy, pomůžete mi nějaký vymyslet..." :aut 

To myslíš vážně? Teda hledím na tvoje vyjádření - problém je jasně popsaný, částečně i vysvětlený, tak proč to zlehčuješ? Opravdu nevíš, že automatů je vícero principů?

Pokud jsi se s tím problémem ještě nesetkal, neznamená, že neexistuje.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by sis měl poposednout a přečíst si to ještě jednou popořadě.
1. Reaguji na vyjádření "Veny", který odpovídal, protože si myslel, že kolega nad ním má stále auto z podpisu. On už ale nemá. Má novou 5008, jenže jí nemá v podpisu uvedenou. Pro jistotu jsem komentář doplnil smajlíkem, aby všichni pochopili, že to není myšleno vážně. Pro většinu to zabralo...

2. O jakém problému prosím píšeš? Já opravdu nevidím problém v tom, když se něco chová tak, jak to výrobce vymyslel. To opravdu ne. Pokud se mi nelíbí, jak řadí automat, pořídím si manuál :roll 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam v 308 EAT6,rv 2017, a radi to v zime pri studenom motore tak isto, kym sa neohreje cca 5 km, a potom sa otacky znizuju podla danych rychlosti.
1 tka do 10 km/h, 2jka 10 - 25 km/h, 3 jka 25 - 40 km/h, 4rka 40 - 60, 5 ka 60 - 83, 6 tka nad 83 km/h, pri zahriatom motore,
Jasne ze potom podla jazdy a zataze, ak je studene, skoro vsetko je posunute o 1 stupen. pri potrebe zrychlenia podraduje kolko treba, niekedy 1 ci 2 stupne.
Jaaaj, kde su tie casy ked sa radilo podla ucha, a kolke dievčata boli hluche 🙂🙂🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MJSytič:

1. reaguješ spíše na btl.a, který zde uvedl poznámku dosti "mimo mísu". Tak mu to slušně napiš zřetelně, v čem se mýlí. Pro btl.a: toto je vlákno o nové osmikvaltové převodovce, ty máš v 807 úplně jinou.

2. Původní dotaz se týká opravdu nečekaného chování, a bylo potřeba několik názorů a informací pro vyjasnění, zda se jedná o problém, anebo o záměrné chování převodovky. Rozhodně toto vlákno není zbytečné, jak ty naznačuješ: "S autem nemám problémy, pomůžete mi nějaký vymyslet..." :aut 

Edit: Kolega btl.a ať si laskavě upraví, co chce, já tam vidím 807 2.0 16V automat. Když se chce zapojovat do diskuse slovy "můj stroj"... jak to nazvat - bez urážky.

MJSytič: pokud jsi tu informaci měl, tak jsi ji měl napsat. Takhle tvůj příspěvek opravdu vypadá, že 1. ty nerozumíš automatům a 2. že toto téma považuješ za zbytečné.

Smajlíky to nezachrání, pokud zůstává utajeno, že btl.a má sice nové auto, ale nezměnil podpis.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Pořád to nechápeš. btl.a má sice v podpisu 807, ale zároveň vlastní i novou 5008 s EAT8, takže... 
2. Nečekané chování to je možná pro někoho, kdo nemá s automaty žádnou zkušenost. Zároveň byla "závada" objasněna týž den večer vyjádřením HonzyZ. Takže proto moje poznámka, když i přes jasnou informaci od výrobce, v tom někdo hledá závadu :nevim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale už chápu. Prostě btl.a je ....., takže mě uvedl v omyl. Tys to věděl, ale nepověděl.

Vlákno není zbytečné, jak naznačuješ, vedlo k vyjasnění, a i pro mne bude tato informace důležitá, až mi to začne dělat.

Příště piš srozumitelně hned zkraje, smajlíky nemohou nahradit nedostatek informací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netreba sa hádať, každý si aj tak bude tvrdiť svoju pravdu.

Tí ktorý tvrdia, že sa motor podtáča by som chcel toľko dodať, že keby som nejazdil rýchlejšie jak sú povolené rýchlostné obmedzenia, kúpil by som si 1,2-ku a nie 133kw. Proste pri takomto riadený ( jak riadí keď nastáva ten problém v zime- čo nie je problém jak sme sa dozvedeli ) už pri 2000 otáčok má motor škaredý zvuk, ako by sa trápila, nie jak pri bežnej jazde a je úplne jedno aký kvalt je zaradený. 

Jo a mám skúsenosti s automatom, keďže pomerne často jazdím na Honda HRV, ako aj na i40-ke a aj na Toyota Avensis, všetky sú automaty. A poviem Vám tak, že 3008-ka riadí najlepšie zo všetkých. Žiaľ s DSG nemám skúsenosti, tak neviem porovnať. 

Ďakujem pekne každému kto nám pomohol s objasnením. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btl.a je prostě od léta majitelem P 5008 l.6 EAT8 Allure  ;-)  a auto dosud šlape jak hodinky. Parkuji střídavě garáž a když jsem v rachotě tak venku.

V omyl jsem nechtěl nikoho uvádět, změnu auta jsem v profilu provedl, to že se ukazuje ještě stará 807, tak to mě mrzí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@btl.aV profilu ano, ale ještě to chce v podpisu. Ten se v mobilním zobrazení neukazuje, ale v prohlížeči na PC už jo.
Takže ideálně vlézt do profilu,  a vybrat  "nastavení profilu" a úplně dole upravit podpis ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jako, že vakt je tohle u automatu normální to spíš vypadá jako by šofér byl opilý. Je to jako by jste vytáčeli motor mezi řazením do otáček. Začíná to být nějaké divné manuální převodovka vydává podivné zvuky, automat zase vytáčí motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mám ten sám problém co popisuje Romeo2006, ale u Toyota ProAce s automatem EAT8. Parkuji venku pod střechou, najeto 14tkm. S klesající teplotou se déle ohřívá a prodlužuje se doba výše popsaného přemostění, poté dojde k normálnímu chodu řazení, někdy až po 5km, do práce to mám 4km, takže super jízda. Zaznamenal jsem stejný projev, zvýšené otáčky, prokluz při rozjezdu kvalty 1a2 hunění od převodovky. O to smutnější je, když Vám auto poskytne prodejce k testu na podzim při plusových teplotách, kdy vše funguje, objednáte nové a v zimě se s tím perete. Studený hlučný diesel, který v mínus 10 točíte do 3tisíc. Pokud by prodejce na tuto skutečnost (pokud to tedy není vada) upozornil, ja bych auto s automatem určitě nekoupil. Mám čerstvou zkušenost se stejným autem, motorem a převodovkou, výroba leden 2020, kdy se opravdu popsaný problém neobjevuje. Příští týden jsem objednaný do Toyoty, pokud vadu neodstraní auto jde z domu. U Mercedesu, VW a Renaultu jsem nic podobného nezaznamenal. Dodám, že po zahřátí převodovka funguje parádně.

Upraveno uživatelem Vip
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tazko povedať, keď si prišiel na predvádzacie jazdu, auto už ráno niekto doviezol z domu, ako to bezne robia, cize už zahriatie, tiež mi takto auto prvý krát v zime ráno alebo keď stojí cez deň kým sa nezohreje drží vyššie otáčky, radi neskôr, keď sa zahreje ok, ale čo už. Kým sa zahreje trvá to a ani manuál nie je na Tom lepšie, len si to človek sám hádže ako chce, bez ohľadu na teplotu.

Tiez som tak bol na predvádzacie 508 , bolo studené, ráno zima, eat8, a radilo to úplne rovnako ako moje keď je studené....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, auto jsem měl z Ostravy pujčené Pátek - Pondělí. Předchozí auto Ford Galaxy jsem koupil zánovní od Eurodiesel a také vydávalo studené při zatáčení pískavý zvuk. Tak dlouho jsem otravoval dealerství Kora ve Valmezu, až zjistili, že je svolávačka a výměna hydr. trubky posilovače řízení a problém vyřešen. 

U Toyoty budu opět bojovat, třeba bude šance, výměny oleje, přehrání software, či jiné úpravy ke zlepšení. Jak jsem psal, soused má nyní nové stejné auto a řadí stejně studené i teplé, s menší prodlevou, okamžitou reakcí na plyn a menším vytáčením, prostě po městě studené pohoda a klid. Ja mám jedno z prvních s EAT8 a Věřím, že existuje upgrade.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Vip napsal:

do práce to mám 4km, takže super jízda.
Studený hlučný diesel, který v mínus 10 točíte do 3tisíc.

Tohle mi stačí :roll 

Jinak jsme měli doma nedávno na pár dní 5008 v naftě s EAT8, rv 2019 a najeto cca 10tis. Schválně jsem se na to soustředil a každé ráno, se to za studena chovalo přesně tak, jak uvádí výrobce. Po zahřátí oleje otáčky klesly - žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...