Romeo2006 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 (upraveno) Ahojte, Od júna mám 3008. Teraz, jak sa ochladilo, mám problém s prevodovkou, ak je vonku pod 8 stupňov. Servise mi povedali, že to nie je závada, že sa s tým nedá nič robiť. Tak chcel by som vedieť, či má ešte niekto okrem mňa podobný problém: Ako by sa prešmikovala spojka, už pri malom pridaní plynu otáčky vyletia, ale rýchlosť sa ledva navýší. Prikladám fotky a video. Cca po prejdení 5km sa to dá d60o poriadku, ale neviem si predstaviť že pojdem na lyžovačku a budem musieť vyjsť na kopec ( od ubytovania od kamaráta ) jak to dám, však budem mať 6000 otáčok zo stedným motorom.... Potešila by ma aj nejaká rada, ako by som na nich mohol niečo vymyslieť, aby sa mi s tým začli niečo robiť. Pred zohriatím: Cca 1km neskoršie IMG_1763.mov IMG_1822_2.mov IMG_1818.mov Upraveno 7. prosinec 2019 uživatelem Romeo2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 zkus motor cca 3 min. nechat na volnoběh a pak jet, co to udělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo2006 Odesláno 7. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Už som skúšal aj skoro 10 minút, ani to nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 A není to tím, že máš aktivní tempomat a překračuješ nastavenou rychlost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Nevidím tam nic v nepořádku, motor se nijak netočí do otáček, prokluz tam je, ale to je automatu s hydroměničem naprosto normální a je to cílené. Při konstatním zrychlování automat drží motor v ideálních otáčkách a postupně upravuje míru prokluzu až do uzamčení a teprve pak začnou růst otáčky motoru. Vůbec bych se nebál, že to kopec nevyjede, ono si to poradí MJSytic, martinecondrej a mmartinkovic ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Divné to je, to s tebou souhlasím. Vysvětlení nevím. Mám taky EAT8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Ahoj, předpokládám, že vlastnosti všech EAT8 jsou stejné. Mám ji v P508 a pro auto s mým VINem byla vydána Peugeotem TSB, kde popisují že je to vlastnost převodovky, kdy nedojde k přemostění měniče dokud nedosáhne olej v převodovce teploty 15 st. C. Deaktivace přemostění je prý z důvodu rychlejšího ohřátí katalyzátoru a co nejrychlejšího ohřátí převodovky. Takže v servise měli pravdu, nedá se s tím nic dělat. P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
forumikus Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Mne to robí to isté. Prevodovka EAT8 1.5 BlueHdi. Pokiaľ je vonku pod nulu a mínusová teplota správa sa automat presne tak isto ako u @Romeo2006. Po prejdení pár kilometrov cca 5 už sa olej v prevodovke zohreje na vyššiu teplotu a radi to normálne, ale rýchlo sa vždy snaží aj v meste narvať čím vyšší prevodový stupeň a otáčky si drží pri 1500. Radšej prevodovku zohrievam buď v polohe M alebo Športe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo2006 Odesláno 7. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Sused má 5008, s rovnakou prevodokou a jemu to nerobí. Čítal som aj UK fóra a ani tam to u nikoho neprejavuje. @HonzaZ presne to isté povedali aj mne. Asi sme len dvaja, komu to robí a podľa mňa to nie je v poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo2006 Odesláno 7. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 před 1 minutou, forumikus napsal: Mne to robí to isté. Prevodovka EAT8 1.5 BlueHdi. Pokiaľ je vonku pod nulu a mínusová teplota správa sa automat presne tak isto ako u @Romeo2006. Po prejdení pár kilometrov cca 5 už sa olej v prevodovke zohreje na vyššiu teplotu a radi to normálne, ale rýchlo sa vždy snaží aj v meste narvať čím vyšší prevodový stupeň a otáčky si drží pri 1500. Radšej prevodovku zohrievam buď v polohe M alebo Športe. Takže sme traja . Vyskúšam v režime S, snáď to pojde rýchlejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
forumikus Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 @Romeo2006 mňa prevodovka netrápi. Počítal som s tým, že je to klasický hydromenič a nie DSGčko. Ja momentálne riešim na aute skákajúcu kapotu na ľavej strane pri diaľničnej rýchlosti. Nastavenie nepomohlo, takže predajca objednal diely, ktoré sa montujú na tu kapotu od roku výroby 2019 aby neskákala. Je nato vydaný aj od Peugeotu TSB takže vedia o tomto probléme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 jen pro info (asi jsem objevil USA) mám sice EAT 6 a jen na začátku (bez zkušeností) jsem nechal převodovku přeřadit v celkem malých otáčkách motoru, pak jsem si všiml, že když razantněji přidám plyn, převodovka nechá motor vytočit o dost více, než přeřadí , takže není třeba jezdit s podtočeným motorem, určitě tak pracuje i EAT 8 jinak taky jezdím první kilometry než se zahřeje olej a voda na Manual Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 No díky těm ekoteroristům jsou všechny převodovky od nějakého roku výroby stavěné tak aby motor s ní spřažený se držel v co nejnižších hodnotách emisí a to znamená že ty převodovky budou řadit ve spektru otáček který normálnímu člověku přijdou zcestný a že se motor podtáčí ale takhle to fabričtí inženýři nastavili tak to tak funguje. A aby to tak mohlo fungovat tj. motor točil co nejmenší otáčky tak je nejlepší montovat převodovky s hodně kvaltama. Však donedávna velké většině běžných automatických převodovek stačili čtyři kvalty a taky to s tím jezdilo ale kolik ty motory točili otáček a kolik žrali a s tím souviseli i emise takže dnes se nacpe k jedenapůllitrovýmu motoru osmikvaltová skříň protože to bude jezdit v běžném provozu do 1700 otáček za minutu a bude to žrát o tři možná pět litrů méně než když by to mělo jen čtyřkvaltovou skříň která by se okolo 1700 otáček teprve probouzela k životu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 (upraveno) no já nemám s automatama žádné zkušenosti, ale EAT 6 řadí podle toho, jak chce řidič--přeřadí i do 2000 otáček, když jedeš v klidu, ale když chceš a šlápneš na plyn, nechá motor roztočit i přes 3000 než přeřadí, to všechno se děje samozřejmě v modu D , záleží jen jak máš stlačený pedál plynu... Upraveno 7. prosinec 2019 uživatelem ozzy56 Zbigi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 před 5 hodinami, HonzaZ napsal: Ahoj, předpokládám, že vlastnosti všech EAT8 jsou stejné. Mám ji v P508 a pro auto s mým VINem byla vydána Peugeotem TSB, kde popisují že je to vlastnost převodovky, kdy nedojde k přemostění měniče dokud nedosáhne olej v převodovce teploty 15 st. C. Deaktivace přemostění je prý z důvodu rychlejšího ohřátí katalyzátoru a co nejrychlejšího ohřátí převodovky. Takže v servise měli pravdu, nedá se s tím nic dělat. prikladam TSB před 3 hodinami, forumikus napsal: @Romeo2006 mňa prevodovka netrápi. Počítal som s tým, že je to klasický hydromenič a nie DSGčko. Ja momentálne riešim na aute skákajúcu kapotu na ľavej strane pri diaľničnej rýchlosti. Nastavenie nepomohlo, takže predajca objednal diely, ktoré sa montujú na tu kapotu od roku výroby 2019 aby neskákala. Je nato vydaný aj od Peugeotu TSB takže vedia o tomto probléme. Na kapotu bolo vyvojovo viac rieseni, od plastovych podloziek pod panty na kapote, cez nastavenia kapoty, tiez 10cm tesnenia nad svetla. Bolo niekolko TSB mne pomohlo posledne a nakotovane 20cm tesnenia a podla TSB od 17.10.2019 je v uz aj to v serii a dane TSB uz od toho datumu neplati. slimboy ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Mě by spíše trápilo tak časté zamykání měniče, než to, že je častěji ve skluzu a pouští motor do otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo2006 Odesláno 8. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2019 Ďakujem, myslel som, že som jedniný komu to robí, lebo v servise vraj s týmto problémom nikto iný sa nehlásil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 8. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2019 (upraveno) V kazdom pripade, ta instruovali dobre. Upraveno 8. prosinec 2019 uživatelem zenes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
backslash Odesláno 8. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2019 Hej je to úplne normálne. Mám tiež EAT8 a robí to. Ešte ďalšia vec, ktorej sa nezlakni: tomto režime keď pridáš plyn tak vyletia otáčky a keď pustis plyn tak to spadne pod 1000, čiže neutral. Na pristrojovke to ale stále píše kvalt. Robí to kvôli tomu aby ohrialo rýchlejšie motor, keďže zo zaradeným kvaltom bez plynu to od určitých otacok nevstrekuje palivo. Všetko to je ale normálne a nebál by som sa toho. Proste ochrana motora a prevodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
btl.a Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 Přečetl jsem vše a za sebe konstatuji, že můj stroj to nedělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.