Sagic Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 Mám v 807 2.0HDI 88kw, vstřikování Siemens. Před třemi týdny auto po přidání plynu začalo ztrácet výkon, jakoby nešlo palivo. Pokud přidávám pomalu pak otáčky vyrostou dejme tomu k 2tis a pak se celý motor začne třást, nereaguje na plyn a motor se dusí ale nechcípne. Někdy se to povede s pozvolným přidáváním plynu dostat i ke 3tis, jindy 1200ot a konec. Volnoběh drží celkem obstojně. Začalo to dělat ze dne na den. Podařilo se mi s tím dojet i 10km do servisu v Náchodě, ale musel jsem držet motor pod 2tis a pomalu akcelerovat. V servise vyměnili palivový filtr-nepomohlo, dále regulátor tlaku na čerpadle a stále stejné. Říkali mi že by to mohl být nějaký vtřik nebo dva. Vzhledem ke stavu a stáří auta už se mi nechce moc investovat obzvlášť když výsledek je nejistý. Na diagnostice to psalo ten regulátor tlaku a nízký tlak palivového systému. Kódy teď právě nemám, dám sem později. Já mám spíše pocit, jako by se to zavzdušňovalo. Před palivovým filtrem je gumový balónek a celý přívod k fitru s balónkem byl chycen plastovou spojkou k motoru, která ale upadla a vlivem vibrací je dost velká vůle na připojení přívodu paliva k domku palivového filtru. Přijde mi, že tamtudy ve spoji sákne nafta. Dále když nastartuju, tak je balónek stále měkký, u starého TD byl tvrdý, že nešel zmáčknout pokud bylo nastartováno. Nevíte jak to je u 2.0HDI, má to podávací čerpadlo v nádrži? Je možné, že by nedávalo dostatek paliva čerpadlo v nádrži a následně to házelo chybu na VT čerpadle, že je malý tlak? V servise mi řekli, že to tím není a že to čerpadlo nemá, když je tam balónek, ale u 306 taky byl a čerpadlo v nádrži bylo. Pokud někdo poradíte, tak díky, jinak se s autem vzhledem ke stavu a stáří rozloučím a nechám ho ekologicky zlikvidovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2019 ten úsek palivového vedení, který se ti nezdá (myslíš si, že to tudy bere vzduch), zkus obejít jinou hadičkou (palivová hadice naftová--různé průměry, koupíš na metry) jinak když je čerpadlo v nádrži, není balonek (neměl by smysl), na té 306 si ho někdo domontoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 10. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 (upraveno) Tak dnes jsem si vyzvedl auto ze servisu - neopraveno. Vyměnili palivový filtr a regulátor tlaku paliva na čerpadle a stále stejný problém. Pracně jsem s tím dojel domů. Několikrát jsem musel zastavit, auto úplně bez výkonu. Vždy jsem zkusil pumpovat balónkem na volnoběh a pak to zase chvíli alespoň trochu jelo. Stále mám podezření na zavzdušnění, za filtrem byla vidět bublina v hadici. Kompletně jsem vyhodil balónek a napojil přívod z balónku přímo na domek pro palivový filtr. Nastartoval jsem auto a šlo krásně do otáček, šel jsem to projet, na jedničku to šlo vytočit, to samé dvojka, krásně to táhlo na najednou škub od té doby zase to stejné. Nechápu. Kontrolka MIL nesvítí, diagnostika vypisuje chybu P1198 Pump rotor underfueling - SID801 - Diesel high pressure monitoring. Flow regulator at stop. Čas 0:03 - pomalá akcelerace, dosáhne 3800ot pak se začne dusit, spadne na 1800 a tam se třese. čas 0:16 - rychlé sešlápnutí plynu, dosáhne lehce přes 2400ot a to samé, spadne na 1800 a tam se třese čas 0:25 - rychlé sešlápnutí plynu - nedosáhne ani 2000ot otáčky.mp4 Upraveno 10. prosinec 2019 uživatelem Sagic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 začni od nádrže--vytáhnout čerpadlo, vyčistit sítko, ideálně mít málo nafty--tu odčerpat a podívat se, jestli není bordel v nádrži, pak profouknout vzduchem potrubí až k motoru, nebo natáhnout hadici až k motoru a pak máš jistotu, že v nádrži a potrubí to není jestli se s tím nechceš drbat, profoukni potrubí od motoru (filtru) k nádrži stlačeným vzduchem, možná to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 10. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 V nádrži mám tak 50 litrů tak musím nejdříve sehnat kam to odčerpat. Já si myslím, že tam je čerpadlo v nádrži, ale všichni mi tvrdí, že jak je balónek, tak není. Hlavně u 807 se asi nedá dostat k nádrži (čerpadlu pokud tam je) z kabiny a budu asi muset sundat celou nádrž nějak spodem :-( Takhle se chová tlak paliva při pomalém nárustu otáček a rychlém. Na volnoběh je tlak asi 25kPa, ale pak když se to začne dusit tak to spadne až na 10kPa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 jak píšu nahoře--zkus to profouknout vzduchem od motoru k nádrži, jestli to pomůže, tak je bordel v nádrži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 Pokud je to 2-0 HDI 88 kw tak čerpadlo v nádrži tutově není proto ten balonek.Nádrž se sundává spodem to.je pravda. Pokud to nebude nečistota v nádrži nebo díra v palivovém vedení tak vysokotlaké čerpadlo , nepíšeš kolik to má najeto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 11. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 (upraveno) Najeto to má 295tis km. A je na výstupu z nádrže nějaké sítko? Upraveno 11. prosinec 2019 uživatelem Sagic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 29. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 (upraveno) Dnes jsem se konečně k tomu dostal a profoukl hadici od filtru k nádrži stlačeným vzduchem. Žádná změna. Jste si fakt jistí, že tam není podávací čerpadlo v nádrži? Na autokelly mi vyběhne, že tam je. Je někdo schopen zjistit podle VIN? VF3EBRHKH13315845 Tak už jsem se dostal do SB a vážně je tam jen měrka. Na volnoběh motor trochu poškubává a jakmile začnu do toho pumpovat balónkem tak se zklidní a jde normálně. Upraveno 29. prosinec 2019 uživatelem Sagic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 (upraveno) cerpadlo v nadrzi nemas lebo mas balonik to je zakladny rozlisovaci znak ty mas podavacie cerpadlo integrovane priamo vo vysokotlakom cerpadle a reguluje mu pritok nafty ten dlhsi i ventil (valcoviteho tvaru vola sa Flow regulator ,po nasom reglator prietoku nafty ) na vrchu vysokotllakeho cerpadla a prave od toho ventilu mas hlasky a nie od DRV ventilu respektive regulatora vysokeho tlaku nafty ktory uz reguluje vysoky tlak v railu pozri sa minimalne na konektor toho flow reglatoru ci nema zaoxidovane alebo vymackane piny Upraveno 29. prosinec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 29. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 TO co tu řešíš jsme nedávno řešili na RHR (2.0 100kW) a bylo to nakonec čerpadlo čerpadlo musí mít sací výkon okolo -0.3 baru.. dá se to i změřit, my jsme naměřili, na volnoběh to mělo správný tlak, v otáčkách to ztrácelo tlak. Prošli jsme všechny přepady a nakonec sací výkon byl cca -0.1 baru a nestačilo... výměna čerpadla pomohla a auto už měsíc jezdí bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paprna Odesláno 29. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 A co třeba zkušebně dát čerpadlu tu naftu až tzv. pod čumák do nejaké petky nebo kanystru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 29. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 musel by jsi dát aspon 2L petku směrem nad čerpadlo, aby to tam padalo samospádem a vytvářelo alespoň nějaký pomocný tlak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filda25 Odesláno 19. únor 2020 Sdílet Odesláno 19. únor 2020 Ahoj měl sem úplně stejné příznaky nakonec to bylo špatným EGR ventilem byl zasekly v otevřené pozici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 19. únor 2020 Sdílet Odesláno 19. únor 2020 Mám vážne obavy , že EGR nemá vplyv na tlak paliva ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.