Rideros 0 Report post Posted December 2 Zdravim vsechny priznivce vozu peugeot. Nedavno jsem vytahl stary peugeot 405 1.8 GRDT ze zahrady kde lezel dlouhych 7 let. A rad bych ho dal do kupy a trochu ho poupravil k obrazu svemu. Proto se ptam co vsechno se da na motoru 1.8 TD poupravit a o kolik cca navysim vykon. Zeptam se i jak trochu zlepsit zvuk motoru. Vim ze to neni benzin a toho zvuku nikdy nedosahnu, ale jak proste alespon vylepsim zvuk motoru. Na YouTube jsem videl toto video s Mi16 a ten zvuk turba se mi opravdu libi. Muzu se zeptat proc tomu tak je a co za tim v uvozovkach odfukovanim po ubrani plynu stoji ? Jinak je to Sedan 1991 Predem diky ! Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Háček 111 Report post Posted December 4 zdarec, vítej do klubu, 1,8td má v serii 66kW , když trochu přidáš na čerpadle začne to hulit a pujde to líp za plynem, ale kolik koní to přidá to nevim. Pokud to máš v puvodnim stavu , nežere to vodu ani olej tak bych se do toho radši nešťoural. Mi16 se s turbem nedělala , dělala se T16 (Turbo16), viděl jsem pár neofiko mi16 s turbem, odfukování po ubrání plynu zpusobuje blow-off ventil. Tohle odfukování mam rád u výkonejch motorů Subaru, STi čka (boxer je boxer), nebo dalších alespoň 250 koňový motory.. jinak si myslim že to ani nemám moc smysl třeba u tý 1,8td .. zvuk bohužel tohohle traktoru nezměníš , jedině pořádně zadeklovat motor a odhlučnit motorovej prostor aby jsi to alepoň zmírnil. jinak to pořád bude dělat ,,kadla kadla" .. To bude asi vše k 1,8td ... Pokud ale peníze neřešíš, tak se da i z 1,8td udělat dobrý dělo .. ale počítej s tim že to bude pořád stát v garaži s prasklou hlavou nebo jinou bejkarnou.. Je to už kus historie tak bych to dal do co možná nejpuvodnějšího stavu Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
ozzy56 3,868 Report post Posted December 4 ten motor je velice choulostivý i na normální použití--každodenní ježdění, pro nějaké úpravy se vůbec nehodí pokud chceš jen lepší zvuk motoru, pusť si do sluchátek třeba nějaký US V8 motor Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Driver 196 Report post Posted December 4 Jinak ten blow-off ventil tam není kvůli zvuku, ale omezuje nárůst tlaku v sání. Když pustíš plyn, zavře se klapka, ale turbo ještě chvilku setrvačností tlačí vzduch dál do sání takže tam díky zavřené klapce narůstá tlak. Proto je tam ten ventil, který se otevře a pustí to ven, to je to "pšoukání" za jízdy. 1 Háček reacted to this Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
čakom 212 Report post Posted December 5 Jen doplním k tomu co psal Driver. Blow-off ventil je u diesela k ničemu protože diesel nemá škrtící klapku. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites