Jump to content

Recommended Posts

Zdravim vsechny priznivce vozu peugeot. Nedavno jsem vytahl stary peugeot 405 1.8 GRDT ze zahrady kde lezel dlouhych 7 let. A rad bych ho dal do kupy a trochu ho poupravil k obrazu svemu. Proto se ptam co vsechno se da na motoru 1.8 TD poupravit a o kolik cca navysim vykon. Zeptam se i jak trochu zlepsit zvuk motoru. Vim ze to neni benzin a toho zvuku nikdy nedosahnu, ale jak proste alespon vylepsim zvuk motoru. Na YouTube jsem videl toto video s Mi16 a ten zvuk turba se mi opravdu libi. Muzu se zeptat proc tomu tak je a co za tim v uvozovkach odfukovanim po ubrani plynu stoji ? Jinak je to Sedan 1991 

Predem diky !

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdarec, vítej do klubu, 1,8td má v serii 66kW , když trochu přidáš na čerpadle začne to hulit a pujde to líp za plynem, ale kolik koní to přidá to nevim. Pokud to máš v puvodnim stavu , nežere to vodu ani olej tak bych se do toho radši nešťoural.
Mi16 se s turbem nedělala , dělala se T16 (Turbo16), viděl jsem pár neofiko mi16 s turbem, odfukování po ubrání plynu zpusobuje blow-off ventil. Tohle odfukování mam rád u výkonejch motorů Subaru,  STi čka (boxer je boxer), nebo dalších alespoň 250 koňový motory.. jinak si myslim že to ani nemám moc smysl třeba u tý 1,8td .. zvuk bohužel tohohle traktoru nezměníš , jedině pořádně zadeklovat motor a odhlučnit motorovej prostor aby jsi to alepoň zmírnil. jinak to pořád bude dělat ,,kadla kadla" .. To bude asi vše k 1,8td ... Pokud ale peníze neřešíš, tak  se da i z 1,8td udělat dobrý dělo .. ale počítej s tim že to bude pořád stát v garaži s prasklou hlavou nebo jinou bejkarnou.. Je to už kus historie tak bych to dal do co možná nejpuvodnějšího stavu :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten motor je velice choulostivý i na normální použití--každodenní ježdění, pro nějaké úpravy se vůbec nehodí :bojim

pokud chceš jen lepší zvuk motoru, pusť si do sluchátek třeba nějaký US V8 motor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak ten blow-off ventil tam není kvůli zvuku, ale omezuje nárůst tlaku v sání. Když pustíš plyn, zavře se klapka, ale turbo ještě chvilku setrvačností tlačí vzduch dál do sání takže tam díky zavřené klapce narůstá tlak. Proto je tam ten ventil, který se otevře a pustí to ven, to je to "pšoukání" za jízdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...