Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Modrá "tréninková" Malorážka


Návštěvník

Recommended Posts

Tchan se rozhodl koupit nové auto, takže sme začli řešit co s jeho 206. Výbava žádná, jeden pytel a nic, ani posilovač.. čili v podstatě neprodejné auto, byt ma najeto poctivě 117tkm a měl ho jako druhý majitel.. takže sme prodali Alhambru (parádní auto, ale za poslední dva roky nevyužité) a odkoupil jsem 206..Nikdy nebouraná, až na jedno místečko u víka nádrže zdravá, s repasovanou nápravou a po rozvodech,  takže není potřeba nic moc řešit.

Udělal sem přední tlumiče, pružiny, horní uložení misky, oleje, filtry, vycakal voskem, ošetřil zespodu, doladil drobnosti, využil nasyslený přední nárazník s mlhovkama a malinko individualizoval.. jezdím za 6.5 a jsem spokojený..

Motor 1.1 TU1JP - holobyt. 

IMG_20191123_124109_087.jpg

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že klučina se stal majitelem Peugeotu a chce se stát členem komunity. Udělal to méně štastným způsobem, ale hned ho zprudit znamená pak řešit problémy typu "proč na srazy jezdí málo lidí".

Nezná to tu, uvedl se se svým novým vozem, tak bych to moc neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně svoje vlákno zatím není úplně ideální z hlediska "výzkumu a vývoje" konkurence..😎 až majitel/stavitel svolí, bude asi toto přejmenováno a požádáno o přesunutí do správné sekce..dle výsledku na "A"čkovém Favoritu, bude tato 306 slušným nářadím..(viz. skoda-virt - amksmb - pro nezaujaté, koho by to třeba zajímalo blíže)..

Je to stavba dle homologace "A" do Historiků do r.v. 1996.

Staví se podle homologace A5510.

Motor S16 - 2.0 , GO by Dušan Fišer

Skříň - ? je velká neznámá ? - shání se originální dle homologace..

Brzdy - třmeny Alcon , vlastní kotouče

Přední ramena s nápravnicí - Theimer motorsport

Zadní náprava sériová (složená ze sériových pružících prvků) 

Tlumení - Pro-Tlum p.Křístek

Rám - NC power - p.Němec 

Lakování - Radim Ježek motorsport

Zapalování + motor managment - ??

Upraveno uživatelem Návštěvník
.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Návštěvník

Tak po 4tkm se čumák nijak zvlášť nepřičapnul, rozhodli sme se pro jiné řešení..

+60mm vzadu a je to na parádu, ani sem nemusel štelovat světla.

Po odpojení tlumičů se rameno v podstatě ani nehlo, nesvěsilo se o víc jak cenťák, takže repasovaná náprava byla už od počátku nedobře složená (nastavená) a s původními tlumiči a pružinami to nebylo poznat..

IMG_20200103_163151_356.jpg

IMG_20200103_095037.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Návštěvník

Líznutá hlava, očištěné ventily, vyčištěné kanály sání a výfuku, klapka, zapastované sedla ventilů, nové těsnění sání, výfuku, gufero vačky, poloosy právé, gufera ventilů, řemeny.. pěkný páteční den, běží jak za mlada..

IMG_20200124_113419.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...