Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kontakt na importera


Mojo2

Recommended Posts

@Verysek jedna věc je toto

je to způsobeno prodřením plastu až na kov  v průběžném oku pásu (to co se zápíná do spony). Další věc je, že jsem teď měnil přední tlumiče, protože třeba při couvání a přejetí nerovností se ozývaly rány. Vyčvachtané uložení pístové tyčky v tlumiče. A další věc, že to opět vypadá na prokluzující spojku. Opět proto, že ji měnili již jednou a to cca při 16 tis km v rámci záruky. Nyní je na autě cca 73 tis, takže spojka nemá ani 60. Přijde mi to celkem dost brzo na většinu těch věcí. A to to auto jezdí bez nějakého většího zatížení. Přívěs netahám a plně naložené jelo taky jen párkrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spojka má dlouhou životnost také podle toho jak se sní zachází...

Nám na Roadshow zákazník odpálil spojku co neměla najeto víc jak 500 km.. 

Takže km bych vůbec neřešila.. Když vidím co lidi se spojkou dělají.. Na Roadshow to by ste koukali.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud spojka prokluzuje vinou sjetého obložení na lamele a jinak je vše v pořádku, tak kde je asi problém? A to nemusí nic tahat.... Jednou jsem měnil spojku na Mazdě těsně před koncem záruky.... Byla pouze sjetá lamela.... Mazda záruku neuznala....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že hodně záleží na tom jak se spojkou zachází. A to že dnešní " řidiči" jsou ve velkém paliči spojek to je známý jev. Však proto jsou na vzestupu auta s automatickou převodovkou protože ty jsou z pohledu paličů spojek spolehlivější ale hlavně pro ně provozně levnější než když mají každých x měsíců vysolit xx tisíc korun za výměnu spojky.

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono spojka byla vždycky ,,spotřební díl''--je opravdu velmi těžké z pohledu servisu řešit spojku na záruku, když její životnost je velmi závislá na řidiči :roker

na druhé straně je nespokojený zákazník, který má odjeto třeba 30 let a je přesvědčen, že spojku používal velmi obezřetně a chyba není v žádném případě na jeho straně

no a pak se spojka vytáhne a zjistí se, že lamela je jako nová a přítlačák má talířovou pružinu tak ,,unavenou'', že je jasné, že spojka klouzat musela--no a tady nastupují známosti a konexe, protože z pohledu servisu se dá tato spojka vyměnit na náklady servisu v rámci záruky (vadný díl), nebo to hodit na zákazníka s odůvodněním, že spojku nadměrně namáhal (tahal přívěs atd.), řešit to dál je zbytečné, protože servis na jednou vyřčené diagnoze bude trvat..., takže jednou bude spokojený zákazník, kterému udělali spojku na záruku, podruhé naštvaný majitel, co to musel zacvakat ze svého 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozzy56 to napsal asi nejlépe.

ono když má člověk několikáté auto a nikdy na předchozích nemusel spojku řešit, tak když pak náhle spojka odejde po 16 tis km a po výměně nevydrží ani 60 tis, tak se ptá kde je problém... a nečeká že by najednou za tím byl on... i když je to diskutabilní.

Další věc, komu se stalo, že by pás kdy prodřel plastové oko až na kov a ten následně ten pás na hraně rozředřel a to po relativně pár tis km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...