King WC Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Dobrý den. Cca před měsícem mi kamarád vyměnil olej v mororu. Dal jsem tam originál Total 5W30. Od té doby se mi někdy dost kouří z výfuku, ikdyž je venkovní teplota třeba 15°c. A i jinak jsou nějak jinak cítit vyfukové plyny. Prosím zkuste mi poradit co by to mohlo být. Mám 308 1,6 VTI benzín r.v. 2007 a najeto mám 65000 km. Jinak motor šlape jak hodinky. Děkuji King Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Záleží jak kouří. Jestli bíle, tak je to normální, je to pára. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 17. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 To vím, že v zimě to je normální, ale když je teplo?? A úplně bílý není. A fakt dost to smrdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Ztrácí se olej? Tyhle novy motory zerou olej, zalezi jak moc. Je to tu popsany uz x-rat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 17. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Abych řek, že nedolévam, tak to bych lhal. Zhruba za 6000 km doliju asi 2 l. Ale to je, jak píšeš u těch motorů normální. Ale, tak jsem doléval po celou dobu co to auto mám a ten kouř nebyl. Jedině v zimě, jak se ochladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 17. listopad 2019 Sdílet Odesláno 17. listopad 2019 Tak to neřeš, 1l za 3000 km je tak nějak pořád v normě. Uvádí se 1l/1000km max. Jestli ti to smrdí v kabině, tak je někde dirka ve výfuku. ozzy56 a Ajap ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 18. listopad 2019 Sdílet Odesláno 18. listopad 2019 Řeším to samé. Já a spousta lidí u nás i po světě. Mě to paradoxně začalo také dělat paradoxně po servisní prohlídce a výměně oleje, ale já měl vždy 5w30. Mě to dělá hlavně, když se motor pořádně zahřeje a jede pak dléle v klidu. Ideální stav je kolona na dálnici, nebo popojíždění po městě. Podle všeho jsou špatná guferka u ventilů. A možná i kroužky. Nechtěl si motoru někde přilepšit a nenalil po dlouhé době něco do nádrže? Mě se přímo u Peugeotu ptali na tankování v Německu. Jestli prý německý shell, tak mám počkat, až se to zatáhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 18. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2019 Díky za myšlenku. Já jsem taky uvažoval o palivu. Tankuji u MOL 95 s aditivy již několik roků a až teď se začlo něco divnéhu dít. A co je nejvíc zajímavé, je to, že mi to nejvíc kouří když couvám. To mi hlava vůbec nebere. Zkusím počkat, jak píšeš a uvidím. Já tak taky dávám stále stejný olej ten který tam patří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 18. listopad 2019 Sdílet Odesláno 18. listopad 2019 Tak to jsem se od srdce zasmál "v Peugeotu se ptali na tankování v Německu. Jestli prý německý shell, tak mám počkat, až se to zatáhne" . Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 18. listopad 2019 Sdílet Odesláno 18. listopad 2019 Přísahám. Ale je zajímavé, že se mi to děje taky hlavně při couvání, a také po výměně oleje za nový. Až mě napadá, jestli třeba ten nový olej není příliš řídký na ty jejich vůle. Dám tomu trochu času a uvidíme na emisích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 18. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2019 Jsem rád, že nejsem sám. Ještě jeden poznatek. Před výměnou oleje mi motor sem tam nenaskočil na poprvé, ale na podruhé už jo, ale otáčky šly nahoru /1200/a motor běžel hodně neklidně. Od výměny oleje motor naskočí na poprvé a otáčky max 1000 a beží úplně super. Jsem laik, ale tak to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 19. listopad 2019 Sdílet Odesláno 19. listopad 2019 Ten náběh na 1200 otáček by mělo být něco se zahříváním tuším katalyzátoru. Když si to přečteš, tak mě to odpovídá úplně stejně. Aby byly vyšší otáčky po startu, musí být tepleji auto stát delší čas. Takže myslím, že tenhle motor má něco podobnéhoNěkde u koncernových motorů jsem o tom našel povídání. Tady to je. Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 24. listopad 2019 Sdílet Odesláno 24. listopad 2019 (upraveno) Přesně ... reakce Peugeotu podle směrnic ... "kupte si nové auto, my vám to neopravíme". Řeším to samé, dokonce mi prdnul katalyzátor a kouř mi šel do motorového prostoru a do kabiny. Před nedávnem kolona v Německu natankovaný benzín 100, po půlhodině pojíždění auto začalo hulit jak sto let starý diesel. Byl jsem rád, že mě nezatkli. Po rozjetí vše ustalo. Pustit ze skály je málo. Upraveno 24. listopad 2019 uživatelem matii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 13. leden 2020 Sdílet Odesláno 13. leden 2020 Tak 20. mě čeká technická a emise. Auto jede v pohodě. Ten bleděmodrý kouř v zimě nepozoruji. Ale když ráno stojím na couvání do kopce. Je kolem nuly, nastartuji, oškrábu led a pak couvám hned do kopce, tak to vypadá na první dobrou jak zadýmení. Při jízdě pak už v pohodě. Nijak extra to nesmrdí, a je to hodně do bíla. Jak se ale auto ohřeje, tak už je to bez jakéhokoli kouře. V zimě z principu fyziky kouří ze začátku všechno, ale tady u toho couvání je to docela brutus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.