Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kouř z výfuku


King WC

Recommended Posts

Dobrý den. Cca před měsícem mi kamarád vyměnil olej v mororu. Dal jsem tam originál Total 5W30. Od té doby se mi někdy dost kouří z výfuku, ikdyž je venkovní teplota třeba 15°c.

A i jinak jsou nějak jinak cítit vyfukové plyny.

Prosím zkuste mi poradit co by to mohlo být. Mám 308 1,6 VTI benzín r.v. 2007 a najeto mám 65000 km. Jinak motor šlape jak hodinky.

Děkuji King

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším to samé. Já a spousta lidí u nás i po světě. Mě to paradoxně začalo také dělat paradoxně po servisní prohlídce a výměně oleje, ale já měl vždy 5w30. Mě to dělá hlavně, když se motor pořádně zahřeje a jede pak dléle v klidu. Ideální stav je kolona na dálnici, nebo popojíždění po městě. Podle všeho jsou špatná guferka u ventilů. A možná i kroužky.

Nechtěl si motoru někde přilepšit a nenalil po dlouhé době něco do nádrže? Mě se přímo u Peugeotu ptali na tankování v Německu. Jestli prý německý shell, tak mám počkat, až se to zatáhne 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za myšlenku. Já jsem taky uvažoval o palivu. Tankuji u MOL 95 s aditivy již několik roků a až teď se začlo něco divnéhu dít. A co je nejvíc zajímavé, je to, že mi to nejvíc kouří když couvám. To mi hlava vůbec nebere. Zkusím počkat, jak píšeš a uvidím. Já tak taky dávám stále stejný olej ten který tam patří.🙄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rád, že nejsem sám. Ještě jeden poznatek. Před výměnou oleje mi motor sem tam nenaskočil na poprvé, ale na podruhé už jo, ale otáčky šly nahoru /1200/a motor běžel hodně neklidně. Od výměny oleje motor naskočí na poprvé a otáčky max 1000 a beží úplně super. Jsem laik, ale tak to je. 😀👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten náběh na 1200 otáček by mělo být něco se zahříváním tuším katalyzátoru. Když si to přečteš, tak mě to odpovídá úplně stejně. Aby  byly vyšší otáčky po startu, musí být tepleji auto stát delší čas. Takže myslím, že tenhle motor  má něco podobnéhoNěkde u koncernových motorů jsem o tom našel povídání. Tady to je. 

post-32075-0-77194300-1377630435.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně ... reakce Peugeotu podle směrnic ... "kupte si nové auto, my vám to neopravíme". Řeším to samé, dokonce mi prdnul katalyzátor a kouř mi šel do motorového prostoru a do kabiny. Před nedávnem kolona v Německu natankovaný benzín 100, po půlhodině pojíždění auto začalo hulit jak sto let starý diesel. Byl jsem rád, že mě nezatkli. Po rozjetí vše ustalo. Pustit ze skály je málo.

Upraveno uživatelem matii
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak 20. mě čeká technická a emise. Auto jede v pohodě. Ten bleděmodrý kouř v zimě nepozoruji. Ale  když ráno stojím na couvání do kopce. Je kolem nuly, nastartuji, oškrábu led a pak couvám hned do kopce, tak to vypadá na první dobrou jak zadýmení. Při jízdě pak už v pohodě. Nijak extra to nesmrdí, a je to hodně do bíla. Jak se ale auto ohřeje, tak už je to bez jakéhokoli kouře. V zimě z principu fyziky kouří ze začátku všechno, ale tady u toho couvání je to docela brutus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...