pavelsima Odesláno 14. listopad 2019 Sdílet Odesláno 14. listopad 2019 Prosím o radu. Čeká mě teď doplnění aditiva. Díval jsem se na net a našel jsem několik druhů - GreenChem, EnviChem, Hoyer ADBlue, Air 1 AdBlue...cenově je to vše kolem 200-300,- za 10l Je mezi nimi nějaký (kvalitativní) rozdíl? Nebo je to úplně jedno, jaké aditivum vyberu? Co byste doporučili? díky moc Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 14. listopad 2019 Sdílet Odesláno 14. listopad 2019 Na benzince z pistole za 6.5o ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 14. listopad 2019 Sdílet Odesláno 14. listopad 2019 Já to ve služebním embéčku řeším tak, že jsem párkrát koupil 5 l v kanystříku s čepovacím nástavcem (YETI to má hodně nešťastně v kufru dole u rezervy) za 250 Kč (takže litr za 50 kč) a nyní jezdím kanystříky doplňovat k pumpě točeným AdBlůčkem z pistole za 7 - 10 Kč/litr. U Yetiho vychází 5 litrů při mém stylu jízdy a používání na 5000 km. Čepovat přímo z pistole by šlo, pokud bych nebyl líný rozebrat u pumpy půl kufru (kde se standardně vozí různý bordel), takto to tam naleju v klidu v práci v garáži. Originál kanystry byly kupované u OMW, čepované beru u Tank Ono a rozdíl žádný nepociťuji. Smrdí (čpí) to stejně, fleky to dělá stejné a auto je stejně líné (mám tam slabší 2.0TDi - 81 kW a porovnávám to se svým 2.0HDi 100kW bez AdBlue) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. listopad 2019 Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 člověk uvažuje, proč na začátku bylo plnění AdBlue v kufru (prostě složité) a teď je vedle plnění nádrže na palivo--že to nikoho v konstrukci nenapadlo hned a možná by ta klapka na blatníku mohla mít rozměr třeba 50x30 cm, protože Brusel určitě vymyslí další ekosajrajty, tak ať pak konstruktéři mají kam všechna ta hrdla dát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 15. listopad 2019 Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 Ono to nemusí být jen klapce na blatníku. Zároveň to může znamenat úpravu dalších karosářských dílů včetně dalšího vedení k nádržce. Zpočátku nebylo zcela jasné, zda se skutečně diesely bez AdBlue neobejdou. A s tímto sajrajtem stále vyjíždí jen část produkce. Také první argumenty zcela jistě byly, že vzhledem k dojezdu kolem 8 tisíc na nádrž, se bude jezdit doplňovat do servisu. Auta jsou velkovýroba a tam se sakra přemýšlí nad každou kravinou, která prodraží výrobu byť jen v haléřích. Až čas ukázal, že s novou normou je spotřeba větší, s novými většími facelifty, kdy se mění i karosářské díly, lze tedy provést zásadnější změny a pumpy díky nákladním vozidlům, kde se to lije po desítkách litrů, otevřely stojany s čepovaným AdBlue namísto kanystrového. ozzy56 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.